"elli"
Järjestetään lapsen synttärit, niihin tulee sukulaiset. Lähetin kutsun ajoissa. Anoppi rupesi soittelemaan, että minun täytyy siirtää jollekin toiselle päivälle koska hän on menossa päivällä toiseen tapahtumaan (on menossa toiseen juhlaan). Sanoin vain et siinä merkattu et 16 jälkeen voi tulla ja lapset kuitenkin menee nukkumaan vasta 9 maissa. Se ei käy, minun on pakko siirtää toiselle päivälle juhlat. Sanoin, että tämä päivää on ainoa joka sopii meille järjestää juhlia enkä ajo siirtää toiselle päivälle.
Olen kutsunut n. 20 henkilöä ja kaikkille sopii se päivä paitsi anopille. Nyt päivittäin laittaa viestin jokos olen miettinyt toisen päivän, vastaukseksi olen laittanut, en.
Ukkokin laitoi vistin, että voit piipahtaa joku toinen päivää kahville kun kerran toi päivä ei sovi sinulle. Siitä hän suuttui vielä enemmän.
Pitäisikö minun tosiaankin siirtelemään juhlia just sille ajankohdalle mikä sopii anoppille mutta ei muille, eikä myöskään meille?
Eikö päivällä tarkoittaa 12-18 välillä?
Olen kutsunut n. 20 henkilöä ja kaikkille sopii se päivä paitsi anopille. Nyt päivittäin laittaa viestin jokos olen miettinyt toisen päivän, vastaukseksi olen laittanut, en.
Ukkokin laitoi vistin, että voit piipahtaa joku toinen päivää kahville kun kerran toi päivä ei sovi sinulle. Siitä hän suuttui vielä enemmän.
Pitäisikö minun tosiaankin siirtelemään juhlia just sille ajankohdalle mikä sopii anoppille mutta ei muille, eikä myöskään meille?
Eikö päivällä tarkoittaa 12-18 välillä?