Siirtäisitkö syntymäpäiväjuhlan toiselle paivälle tässä tapauksessa?

  • Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti
"elli"
Järjestetään lapsen synttärit, niihin tulee sukulaiset. Lähetin kutsun ajoissa. Anoppi rupesi soittelemaan, että minun täytyy siirtää jollekin toiselle päivälle koska hän on menossa päivällä toiseen tapahtumaan (on menossa toiseen juhlaan). Sanoin vain et siinä merkattu et 16 jälkeen voi tulla ja lapset kuitenkin menee nukkumaan vasta 9 maissa. Se ei käy, minun on pakko siirtää toiselle päivälle juhlat. Sanoin, että tämä päivää on ainoa joka sopii meille järjestää juhlia enkä ajo siirtää toiselle päivälle.

Olen kutsunut n. 20 henkilöä ja kaikkille sopii se päivä paitsi anopille. Nyt päivittäin laittaa viestin jokos olen miettinyt toisen päivän, vastaukseksi olen laittanut, en.
Ukkokin laitoi vistin, että voit piipahtaa joku toinen päivää kahville kun kerran toi päivä ei sovi sinulle. Siitä hän suuttui vielä enemmän.

Pitäisikö minun tosiaankin siirtelemään juhlia just sille ajankohdalle mikä sopii anoppille mutta ei muille, eikä myöskään meille?
Eikö päivällä tarkoittaa 12-18 välillä?
 
vierass
Isäntä/emäntä kutsuu ja vieraat tulee tai ei tule. Et tod siirrä anopin käskystä! Hän voi tosiaan käydä joku toinen päivä sankaria onnittelemassa jos tahtoo.
 
"Maarikka"
No en siirtäisi etkä kyllä siirrä säkään. Anoppi tekee asiasta nyt ongelma ja se on hänen päänsärkynsä. Ei yhden vieraan takia aleta juhlia siirtämään.
 
vierass
En siirtäisi, enkä siirtänyt. Ei oltu sitten Jouluna tervetulleita lasten kanssa kylään :/ oli makamas menoa ja tekemistä. Toiset veljet tosin kävivät ja ihan ajan kanssa.
Toiset anopit kuvittelee olevansa maailman napoja.
 
-75
Ei siirrettäis juhlia. Vuorotyöläisenä on oppinut siihen että sellainen päivä joka sopis kaikille, on tosi hankala löytää. Juhlat on silloin kun on ja anoppi voi ihan hyvin tulla toisena päivänä kahville ja sankaria onnittelemaan.
 
"..."
[QUOTE="elli";30570026]Järjestetään lapsen synttärit, niihin tulee sukulaiset. Lähetin kutsun ajoissa. Anoppi rupesi soittelemaan, että minun täytyy siirtää jollekin toiselle päivälle koska hän on menossa päivällä toiseen tapahtumaan (on menossa toiseen juhlaan). Sanoin vain et siinä merkattu et 16 jälkeen voi tulla ja lapset kuitenkin menee nukkumaan vasta 9 maissa. Se ei käy, minun on pakko siirtää toiselle päivälle juhlat. Sanoin, että tämä päivää on ainoa joka sopii meille järjestää juhlia enkä ajo siirtää toiselle päivälle.

Olen kutsunut n. 20 henkilöä ja kaikkille sopii se päivä paitsi anopille. Nyt päivittäin laittaa viestin jokos olen miettinyt toisen päivän, vastaukseksi olen laittanut, en.
Ukkokin laitoi vistin, että voit piipahtaa joku toinen päivää kahville kun kerran toi päivä ei sovi sinulle. Siitä hän suuttui vielä enemmän.

Pitäisikö minun tosiaankin siirtelemään juhlia just sille ajankohdalle mikä sopii anoppille mutta ei muille, eikä myöskään meille?
Eikö päivällä tarkoittaa 12-18 välillä?[/QUOTE]


En edes kutsuisi moista anoppia.
 
"miimii"
No onpahan sulla kyllä itsekeskeisen olonen anoppi, voivoi jos HÄNELLE ei sovi mut 20 muuta tyyppiä on jo tulossa sovittuna päivänä.. Tokihan hän on voinut pyytää sinua harkitsemaan, mutta ei voi VAATIA että hänen ehdoilla mennään.. Lapsellista. Jaksamisia sinulle moisen anopin kanssa..
 
vaikeeta
No miten sä voisit edes siirtää sen juhlan päivälle joka teille ei sovi....? Anteeks vaan, mutta tää on kyllä taas näitä sarjassamme "typerät kysymykset joihin vastauksen tiedät itsekin".

Meillä on toimittu aina niin, että ne jotka ei kutsuttuna aikana pääse, tulevat sitten kun tulevat. Osa ei edes halua tulla silloin kun paikalla on 20 muutakin, joten heidän kanssaan on aina sovittu että tulevat esim. muiden lähdön jälkeen.
 
juhlien ajankohdasta
Itse päätän juhlapäivän lasten synttäreiden kohdalla ja joskus toinen mummoista ei ole päässyt tai joku muu sukulainenkaan, eikä se ole maailmaa kaatanut:) Aika mahdottomaksi se menee, jos rupeaa kaikkien oikkuja ja toiveita toteuttamaan.
 

Yhteistyössä