Muita jotka 100 päivän tipattomalla?

• Viestiketjun aloittaja aito ammatvalittaja
  • Ensimmäinen viesti
kyl kyl
Olen tipattomalla tammikuun, toukokuun ja syyskuun. Ja aika helposti tulee varmaan muista kuukausista ne ylimääräset kymmenen päivää.

Mutta helmikuussa on juhlat, maaliskuussa rento viikonloppu kavereiden kanssa ja huhtikuussa viininmaistelumatka. Kesäkuusta en nyt vielä tiedä, mutta kai sitä kesällä tulee joku bisse kaadettua kurkkuun jokilaivalla. Mut siis, kyllä tänä vuonna varmasti ainakin sata tipatonta päivää tulee.

vie ras
Minä. Ja aion olla koko 100 päivää putkeen, vaikka välissä on kahdet juhlat sekä omat ja miehen syntymäpäivät. Mikä pakko se on juhlissakaan ottaa alkoholia?

Laajensin tätä myös 100 päivän herkkulakoksi.

En laske kuinka monena päivänä vuodessa otan alkoholia ja kuinka monena en. Käytän alkoholia kohtuullisesti ja isoja määriä kerralla tuskin koskaan. Kesällä tulee otettua varmaan enemmän kuin normi arkena.. Välillä on viikkoja etten ota pisaraakaan. Ilman että asiaa on edes ajateltu sen kummemmin. En ole huolissani alkoholin käytöstäni ja siksi en laske. ENkä vietä tipattomia..

Samoin
Ihan samalla tavalla kuin kaalimaan vartija. Juominen tai juomatta jättäminen ei ole ongelma. Esim viime vuonna olin tammikuusta huhtikuuhun juomatta. Joskus on kausia kun ei tee mieli ja joskus voin juoda kahtena viikonloppunakin. Yleensä juon muutamia lasillisia ja olen pikkasen hiprakassa.

Jaakko Parantainen
Juapottelu on typeristä typerintä touhua.
Sit töissä nojaillaan pöytiin ja puhallellaan krapulaa. Ei vittu, lapsellista saatana. Ei minkäänvaltakunnan itsehillintää, pullot kauppaan ja ostakoot ukot vaikka pleikkarin mialuummin.

Yhteistyössä