Hakutulokset

1. Sirius-eläin

tytöstä HENNI vai OONA?

Oona. En pidä H:sta alkukirjaimena
  2. Sirius-eläin

Hauskoja peräkkäisiä otsikoita vol 2

Mistä harmaantunutta vanhaa lautaa? Parisuhteessa pihtaavat naiset.
  3. Sirius-eläin

Suomennosapua eng-fi!

Olisko tarkottanut laittaa että shapes or forms eikä shave of forms Kuullu jostain (väärin), eikä edes ymmärtänyt kuulemaansa muuta kuin että jotain kaunista lätinää, käyttöön! :D
  4. Sirius-eläin

Mitähän tämä toistuva uni voi meinata?

Hei, mulla on myös ollut vastaavia unia! Nyt ei taida olla ollut onneksi vuosiin kumminkaan, mutta aiemmin kylläkin. Aika monta vuotta ne eläimet oli jotain vesieläimiä tai liskon tapasia (usein oikeestaan jotain mitä ei taida oikeesti olla olemassakaan) terraario-akvaario-tyyppisessä jutussa...
  5. Sirius-eläin

Voiko joskus olla oikein pettää?

Mäkin olen aina ollut sitä mieltä että pettäminen on väärin ja muutenkin joissakin asioissa ollut aika jyrkkäkin moraalin suhteen jne. Jotenkin vanhetessa alkaa nähdä asiat asioina ja suhteellisesti, eikä niin että niihin välttämättä tarvitsisi soveltaa jotain kaikenkattavia sääntöjä joita...
  6. Sirius-eläin

"polviystävällistä" liikuntaa?

Soutu vois olla? Laitteessa tai kajakissa
  7. Sirius-eläin

Lapset ovat yllättävän kestäviä olentoja

En oikein tiedä, millä voi todistaa, että suurin osa ei ollut psyykkisesti oirehtivia 100 tai 300 vuotta sitten. Mä ainakin uskon että oli.
  8. Sirius-eläin

Lapsi saa karkkeja, onko teidän mielestä ok.. Lapset ovat yllättävän kestäviä olentoja
  9. Sirius-eläin

Tietysti vallitseva kulttuuri vaikuttaa, mutta kyllä empatia on ihan yleismaailmallinen käsite ajasta ja paikasta riippumatta. Kukaan terve ja tasapainoinen ihminen ei hakkaa lasta verille, vaikka se kuinka olisi vallitsevassa yhteiskunnassa hyväksyttyä.
  10. Sirius-eläin

"polviystävällistä" liikuntaa?

Pyöräily on ilmeisesti hieman polvia rasittavaa, näin luin jostain. Luistelun pitäisi vahvistaa polvia (varmaan niin ettö vahvistaa polven ympärillä olevia lihaksia, eikä liikuntana rasita polvea), eli luistelua ja/tai rullaluistelua? Kannattaa vasmaan tosin käyttää polvisuojia :D
  11. Sirius-eläin

Muuten olen kyllä ihan samaa mieltä siitä, että nykytouhu on mennyt ihan liian pitkälle, paikoin jopa naurettavuuteen asti.
  12. Sirius-eläin

Ihanko meinaat? Millainen normaali ja terve aikuinen tekee noita edellä mainitsemiasi asioita lapsille?
  13. Sirius-eläin

Uudet kirjaimet vaikeita jopa opettajille

Aika outo logiikka. Nopeampaa kirjottaa jos kynä pitää koko ajan irrottaa paperista? Nopeampaa ja helpompaa tehdä kaksi pientä pystysuoraa viivaa kuin yksi vaakasuora (ä:n ja ö:n pisteet)? Järki taas jäänyt jälkeen. Ottaisivat koululuokkia testaukseen, millä lailla on helpointa kirjottaa ja...
  14. Sirius-eläin

Mistä tietää kumpaa uskoa?

Käytä samaa periaatetta kosmetiikassa kuin ruuassakin, yksinkertaista :) Paljon on hyviä luontaistuotteita tarjolla (luontaistuotekaupoissa, Ruohonjuuressa ym), usein ihan perusaineet sopivat myös loistavasti jollei etsi jotain tiettyä kuohkean kermaista koostumusta tai muuta, kuten Lisa-Marien...
  15. Sirius-eläin

Mitkä hiivatin SYNTTERIT?????

Mun korttiin kun joskus lapsena yksi täti laittoi että "synkkärionnittelut", niin oli vaikea ottaa sitä henkiloä enää tosissaan sen jälkeen ... :rolleyes:
  16. Sirius-eläin

Ikinä ennen en ole pelännyt tulevaisuutta näin. Miksi nainen ei halua seksiä? Mä mietin, et tuleekohan tästä elämästä enää mitään...
  17. Sirius-eläin

Kumpi nimi on kauniimpi?

Helene, Kerstin ei mielestani ole kovin kaunis.
  18. Sirius-eläin

Uutta musiikkia

Ei oikein uponnut (lopetin jo siihen kun se tyyppi alotti, se riitti), mutta kiva kun itse tykkaat :) Kaikille jotain... Harva tuntuu munkaan musiikkimaustani olevan samaa mielta, en tajua miksi :D
  19. Sirius-eläin

Eläisitkö 11 kuukautta suu säkkiä myöten päästäksesi kuukaudeksi luksuslomalle? (HS:n juttu)

Toi on kyllä totta. Jos noin kovasti täytyisi pihistellä, niin varmaan tuntuisi hankalalta törsäillä sitten niitä rahoja, tai ainakin vaihtaa semmaiseen täysin erilaiseen moodiin, tuntematta ettö tekee nyt karhunpalvelusta itselleen. Tossahan tuo perheen isä sanoo, että loman jälkeen...

Yhteistyössä