Hakutulokset

1. Sirius-eläin

Mikä näistä menneen ajan miljöistä ja paikoista kiinnostaisi eniten?

Luulen että aika ankeeta ollut suurimmassa osassa noista, tavalla tai toisella. Valkkaisin Pariisin, jos saisi myös jonkun verran rahaa ettei tarttisi kituuttaa, ja etenkin jos pääsisi sinne taiteilijaporukoihin ja opiskelemaan taidekouluun Gallen-Kallelan ja muiden joukkoon, keitä siellä nyt...
  2. Sirius-eläin

kyllä pelästyin pahasti tänä aamuna!!!!!!!

:laugh: - Moi, Niina Kauppila. - Moi! Mä oon Liisa... öö... ootas vähän... (kaivaa ajokortin esille) Mäkinen! Kiva tutustua...
  3. Sirius-eläin

Eläisitkö 11 kuukautta suu säkkiä myöten päästäksesi kuukaudeksi luksuslomalle? (HS:n juttu)

En todellakaan. Yksi kahdestoista osa elämästä ei ole sen arvoista, että eletään ahtaasti ja etenkin syödään vain tarjousruokaa Lidlistä. Terveys ja hyvä olo merkitsee mulle ainakin paljon enemmän kuin joku matka. Ihmettelin myös sitä että kuuden hengen kuukauden lomabudjetti, jolla "eletään...
  4. Sirius-eläin

Vuoden päästä mä olen kuollut.

Tai vastaavasti neljä naista? AP:lle, älä anna vielä periksi. Lääketiede ei ehkä osaa auttaa mutta kokeile kaikki mahdolliset muut keinot. Käy ravintoterapeutilla, reikihoidoissa, hieronnassa, missä vaan mistä voisi olla apua, ja kaikki saattaa kuin saattaakin lopulta kääntyä vielä parhain...
  5. Sirius-eläin

Jos suomessa jokin sana tarkoittaa kahta asiaa ja englanniksi vahingossa sanon väärän sanan, eihän ne ymmärrä?

Tulipa mieleen kun olin teininä kesätöissä, toinen kesätyöläinen oli vähän tehnyt jonkun käyttöohjeen suomi-englanti -käännöstä... Yksi lause oli tyyliin "Ero on aika suuri" ja käännös "The difference is time big" :kieh:
  6. Sirius-eläin

tämä asia vaivaa minua aika paljon.

-81 siis syntynyt -81, koulun alotus -88
  7. Sirius-eläin

Hauskoja peräkkäisiä otsikoita vol 2

Kun alkaa seurustella, miehelle pitää vartavasten kertoa Pidätkö spermasta?
  8. Sirius-eläin

Hauskoja peräkkäisiä otsikoita vol 2

Mitä lihapiirakan väliin? Saatteko helposti yhden yön suhteen?
  9. Sirius-eläin

tämä asia vaivaa minua aika paljon.

Teillä jotka olette osanneet lukea ja sitten koulussa joutuneet tavaamaan ja taantumaan ym, olipas huonot opettajat. Meillä oli lukijoiden ja lukemaan opettelijoiden porukat erikseen; sillä aikaa kun muut tavasi, me jotka osattiin jo, luettiin toisessa huoneessa kirjoja tai tehtiin jotain...

Yhteistyössä