Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2025

Toissapäivänä oli o plus testissä, mutta eilen en huomannut mitään selkeitä oviskipuja 🤔 toivottavasti on tapahtunut kuitenkin kun kerrankin talleteltu reilummin 🤭 tänään jännää paineen tunnetta koko lantionseudulla.
  2. K

Haaveena vauva 2025

Täällä oli ovistesti melkein plus kp 10, sitten iski flunssa, kuumettakin varmaan oli ja ovistestit hailuja. Nyt kp 15 taas melkein plus. Odotan että illalla tai huomena olis kunnon plussa testissä 😅 eli melkovarmasti tuo kipeänä oleminen siirsi ovulaatiota tai sitten sahailee muutenvain nämä...
  3. K

Haaveena vauva 2025

kp 10 aloitan mutta ei tarvis niin aikasin. Tässä kierrossa oli melkein plus kp 10 mutta kp 11ja 12 hailurat 🤔 tämäkös ärsyttää.. tänään kp 13 en oo vielä testannut mutta ehkä se vielä lähtee tummenemaan! Kyllä voi ovistestin viivan vahvuus vaikuttaa paljon mielialaan 🙈😆
  4. K

Haaveena vauva 2025

Oireista: mulla on ollut kaikenlaista vihlomista,nippailua, kylmä, pissattaa, oksettaa 😂 ymym niihin en luota yhtään enää, mutta se oma fiilis! Kertoo monesti paljon🤩 ja toinen on tuo paineen tunne kohdussa, niinkö siellä olisi jotakin ”ylimäärästä”
  5. K

Haaveena vauva 2025

Onnea Liilja! 🙏🥰 onpa vahva plus nuin aikaisin🤩 täällä kp 10 ja olojen perusteella tein ovistestin ja sehän oli jo viittä vaille plus. Toivottavasti ei vielä tänään ihan tummaksi muuttuisi, millon ovis on liian aikainen 🤔 tallettelutkin vasta suunnitteluasteella 😂 toinen gelee kierto ja...
  6. K

Haaveena vauva 2025

Paljon samoja ajatuksia! Mä olen aina raskautunut melkeinpä samantien (tiedän olevani onnekas!) nyt YK 5 ja tää on outoa ja niin pelottavaa, mitä jos en raskaudu enää 😳 yritän ajatella järkevästi että 6-12kk on ihan normaalia, kroppa tarvii nyt vähän enemmän aikaa. Ehkä kaikki menee kuitenkin...
  7. K

Haaveena vauva 2025

Kp 2 ja uuteen yritykseen 🙏 tällähetkellä hyvä ja positiivinen fiilis!
  8. K

Haaveena vauva 2025

täällä nyt just tämä kauhein tilanne 😂 dpo 14 eikä menkkoja, ei mitään fiilistä että alkaisivat. Lämpö 37,4 ja edelleen tämä kumma tissikipu. Negan tein toissapäivänä, eli en usko raskauteen. Alkais nyt uus kierto vaan, tähän asti alkanut dpo 12-14 (ihan viim 14 aamulla)
  9. K

Haaveena vauva 2025

Täällä dpo 12 ja ovistestiin melkein samanvahvuset viivat! (Dpo 10 oli hailura) Ja lämpö pysyy yli 37. Tiiän ettei nämä tarkota välttämättä mitään, mutta eilen kipeytyi tissit! 🧐 mulla ei oo ikinä ennen kuukautisia kipeät rinnat (en muista ainakaan) ja nyt tuntuu siis siltä kun imettäessä on...
  10. K

Haaveena vauva 2025

meillä on yksi kesäkuussa syntynyt ja se on kyllä melko täydellinen aika vastasyntyneen kanssa🫶🏼 niin helppo käydä ulkona eikä tarvi ite paljon vaatetta 😂 helppo imettää jne
  11. K

Haaveena vauva 2025

mulla oli myös nyt paljon lievemmät oviskivut! Aikasemmin on mennyt yks päivä ettei oo oikein mitään pystynyt tekeen niiltä kivuilta, nyt ei juuri huomannut. Jännä jos heti nuo geleet vaikuttaa! Sinne myös plussatuulia 🫶🏼
  12. K

Haaveena vauva 2025

Teitkö tänään uutta testiä? Mulla r testit loppuNiin tein ovistestin 😅😆 hailuraa näytti eli ei sieltäkään saanut sitä kaivattua toivon kipinää 😂 toki aikasta vielä, muistelen saaneeni joskus räikeän plussan ovistestiin raskauden alussa mutta sillon taisi olla jo kuukautiset myöhässä. Mulla myös...
  13. K

Haaveena vauva 2025

Täällä dpo 9 kirkas nega🙁 höh. Mulla on yleensä näkynyt aikasin joten pientä hailuraa olis jo varmaan näkynyt jos olisi onnellisesti käynyt. No pieni toive toki vielä, mutta eipä mulla ole oireitakaan.. eli melkovarmasti haaveet siirtyy juhannusvauvaan! (Oikeasti kyllä harmittaa nyt ihan...
  14. K

Haaveena vauva 2025

Voi ihanaa! Onnea! 🫶🏼🥰
  15. K

Haaveena vauva 2025

milloin testi? 😍
  16. K

Haaveena vauva 2025

YK 4 ja dpo 7. Pientä ällötysoloa pukkaa? 🤔 viime yönä tuli niin kova pahan olon aalto että piti miettiä juoksenko vessaan. Mulla on aiemmissakin kierroissa ollut huonoa oloa mutta mielestäni oli aiemmin, oviksen aikaan. Pieni toivonkipinä heräsi vaikka muuten ei juuri oireita ole. Ääh liian...
  17. K

Haaveena vauva 2025

Joo olen ja se oli 20 jotain. Liian vähän! (Lääkäri sanoi että hyvä on 🙈) oon nyt syönyt rautaa tuplana.
  18. K

Haaveena vauva 2025

Dpo 4 ja liian normaali olo. Muutamia nippasuja/ viiltoja tuntunut mutta muuten ei mitään. Toki näin aikasin ei välttämättä mitään tunnu, mutta viime kerralla raskautuessani tiesin heti! Oli kosteaa (pissat housuissa fiilis 🤣) viilteli äkillisissä liikkeissä, tissikipu ja kylmä. Viikon päästä...
  19. K

Haaveena vauva 2025

Dpo 1, tästä nämä piinapäivät taas lähtee. Maha on nyt ihan turvonnut pallo! 😳 tuikkimista tuntuu ja alaselkä edelleen kipeä
  20. K

Haaveena vauva 2025

mä oon saanut dpo 7 illalla haamun, aamulla ei vielä näkynyt😅

Yhteistyössä