Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2025

Tänään kp 14 räikeä ovisplus! Eilen illalla oli vielä nega. Tuttua nivusjomoa myös jo. Viime kierrossa sain plussan kp 18 ja sitä ennen 20, eli en ihan vielä odottanut, olisko gelee Royalen ansiota 🤔😅 myös muut oireet (kyllä te tiiätte limat yms 😄) on todella huomattu! Hyvä näin👌
  2. K

Haaveena vauva 2025

mulla myös oviksen jälkeen huono olo, Viime raskauden jälkeen tullut tämä oire ja toki pari kertaa jo luullut että ehkä tärpännyt 🤷🏼‍♀️ huono olo, pissattaa, väsy. Kylmä.. kaikki nämä mulla perus oviksen jälk oireita 😵‍💫
  3. K

Haaveena vauva 2025

Kp 9, tylsää vaihetta mennään vielä loppuviikko. Ens viikolla sitten testit kehiin 👍 Flo ennustaa ovista lauantaille, pieni kutina että saattaa tulla jo aiemmin
  4. K

Haaveena vauva 2025

mulla saattaa hyvin käydä nuin että ensin muutama päivä melkein plus, sitten yllättäen ihan haaleaa, kunnes tulee se oikea plus 👍 eli jatka testailua, melkovarmasti vielä tulossa.
  5. K

Haaveena vauva 2025

viimisetkin imetyskerrat jäi pois viimekuussa, eli enää en imetä. Kierto käynnistyi toukokuussa kun vauva oli 11kk 😊 Tänään kp 5 ja menkat vetelee selvästi viimeisiä, hyvä 👍 jospa oviskin tulis aiemmin tällä kertaa, viimeksi tais olla kp 18, sitä ennen 20.
  6. K

Haaveena vauva 2025

selvät oviskivut tulee aina noin vuorokausi lh piikistä.Googlettelin tietenkin vimmatusti 😂🤷🏼‍♀️ ja tuntuu että melko normaalia että kierto hetken hakee käynnistyttyään. Eli en vielä stressaa asiasta. Kierto kokoajan lyhentynyt, kuukautiset lyhentynyt ja luteaali pidentynyt. Nyt alkoi vasta YK 4...
  7. K

Haaveena vauva 2025

joo aivan, eli oikein olen laskenut. Ehkä mulla vielä imetys tai edellinen synnytys sotkee? Toki vois jostakin kysyä onko näin isot heitot Ok.
  8. K

Haaveena vauva 2025

Ääh miksi mä en ymmärrä tätä vaikka yritän 🙈 mutta siis esim mullakin ollut luteaali lyhimmillään 8 päivää ja nyt viimeksi 14 päivää. Vai ajattelenko jotenkin väärin tämän 🤔
  9. K

Haaveena vauva 2025

Kp 2 ja järkyt vuodot 😵‍💫 pystyykö erittäin runsaista kuukautisista päättelemään mitään? Mä oon aina ollut taipuvainen pitkään kiertoon ja runsaisiin menkkoihin, mutta nyt synnytyksen jälkeen ihan next level😬 eipähän oo ainakaan hiipumisen merkkejä vielä. Kipuja ei onneksi isommin oo, eilen oli...
  10. K

Haaveena vauva 2025

mä tilasin myös geleet. Viimeksi söin niitä plussa kierrossa! Eli odotukset korkealla 😂 en mä tiiä uskonko näihin sen kummemmin.eipä oo haittaakaan. Mutta tuntuu kivalta kun voi jotakin tehä mikä ehkä auttaa..? Ehkä nämä auttaa henkisesti olemaan vähän rennompi kun ”apukeinot” käytössä 🤔😀

Yhteistyössä