Haaveena vauva 2025

Pakko vielä kysellä miten laskette dop:it? Mulla oli 31.8. la aamuna ovistesti vielä nega ja samana iltana se oli sitten plussa, niin mietin olenko nyt dop12 vai vasta dop11? Jos olisin testannut vain aamuisin (niiku aina ennen) niin olisin laskenut, että nyt olisi dop11. On tää kyllä yhtä ajattelua ja toivoa ja epätoivoa samaa aikaa 🙈❤🙏
Mielestäni ammattilaiset laskevat niin, että klo 18 jälkeen testi lasketaan ikään kuin seuraava päivä. Eli sun testi olisi pos 1.9 > DPO -1. Eli tänään 13.9 vasta DPO 11. :)
 
vierailija
Täällä dpo 9 kirkas nega höh.
Mulla on yleensä näkynyt aikasin joten pientä hailuraa olis jo varmaan näkynyt jos olisi onnellisesti käynyt. No pieni toive toki vielä, mutta eipä mulla ole oireitakaan.. eli melkovarmasti haaveet siirtyy juhannusvauvaan! (Oikeasti kyllä harmittaa nyt ihan tosissaan, vaikka olikin vasta YK 4)
Täällä sama. Dpo9 ja puhdas nega. Tässä kierrossa ensimmäistä kertaa geleet käytössä ja pms oireet olleet lievempiä. Rintojen arkuutta tosin on niinkuin aina ennenkin mutta alavatsan juilinnat selvästi vähempänä. Mene ja tiedä johtuuko geleestä 🤔 Flunssanki pukkas Dpo7, eiköhän tämäki kierto ollu taas tässä ja voi varustautua ensi ke alkavaan teurastukseen.

-Saaga86
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Kiitos tsemppi viesteistä. Sunnuntaina alkaa menkat. Erehdyin lukemaan endometrioosista, ja nyt huolettaa et ois vielä sekin. Luin kuitenkin jostain et joka kymmenes nainen sairastaa jonkun asteen muotoista. Toisin sanoen aika moni. Viimeiset kolme päivää ollut aivan jäätävää menkka kipua, mut särky lääkettä en ole ottanut kun en sitä mielellään mussuttaisi. Välillä oonkin juossut vessaan et joko alkaa ennen aikaisesti vuoto. Mutta asiat etenevät, puoliso menee ens viikolla hoitamaan oman osuutensa ja sit odotetaan yhteistä aikaamme.

Haluaisin mahdollisesti tietää, jos täällä on joku jolla on diagnosoitu endometrioosi niin miten oireilee, miten hoidetaan yms, kaikkea mahdollista siihen liittyen. Mieluiten yksityisviestinä, käyn jossain vaiheessa lukemassa.
 
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Listaan tehdään päivitetään päivittäin. Kuka vain voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

13.9.2024 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä



★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Keltainenkukka92 DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
 
Viimeksi muokattu:
Heips. Päivitin nyt tuon listan ja poistin kaikki kiertopäiväläiset ja piinailijat. Ei tuo kerran viikossa päivitys toimi, kun ei sitä muista kukaan päivittää kyseisenä päivänä. Parempi että joku päivittää silloin kuin muistaa 😊 Mitä useammin niin sitä helpompi on päivittää. Ilmoitelkaa jos haluatte ya, kierto- tai piinalistalle liittyä 😊
 
Heips. Päivitin nyt tuon listan ja poistin kaikki kiertopäiväläiset ja piinailijat. Ei tuo kerran viikossa päivitys toimi, kun ei sitä muista kukaan päivittää kyseisenä päivänä. Parempi että joku päivittää silloin kuin muistaa Mitä useammin niin sitä helpompi on päivittää. Ilmoitelkaa jos haluatte ya, kierto- tai piinalistalle liittyä
Liityn piinailioihin, DPO 2 :)
 
Täällä sama. Dpo9 ja puhdas nega. Tässä kierrossa ensimmäistä kertaa geleet käytössä ja pms oireet olleet lievempiä. Rintojen arkuutta tosin on niinkuin aina ennenkin mutta alavatsan juilinnat selvästi vähempänä. Mene ja tiedä johtuuko geleestä Flunssanki pukkas Dpo7, eiköhän tämäki kierto ollu taas tässä ja voi varustautua ensi ke alkavaan teurastukseen.

-Saaga86
Teitkö tänään uutta testiä? Mulla r testit loppuNiin tein ovistestin 😅😆 hailuraa näytti eli ei sieltäkään saanut sitä kaivattua toivon kipinää 😂 toki aikasta vielä, muistelen saaneeni joskus räikeän plussan ovistestiin raskauden alussa mutta sillon taisi olla jo kuukautiset myöhässä.

Mulla myös nyt ekaa kiertoa geleet, ovis tuli aiemmin (kp 14) ja ehkä ollut vähän tasaisempaa nyt 🤔 ei niin paljon kaikkea ylimääräistä oiretta nippailua yms.
MUTTA eilen ja tänään on tullut pari sekunttia kestävä selkeästi kipeä vihlasu tuonne kohdunsuunnalle! Olispa siellä vielä joku tarraamassa kiinni! 🙏🙏🙏
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
vierailija
Teitkö tänään uutta testiä? Mulla r testit loppuNiin tein ovistestin hailuraa näytti eli ei sieltäkään saanut sitä kaivattua toivon kipinää toki aikasta vielä, muistelen saaneeni joskus räikeän plussan ovistestiin raskauden alussa mutta sillon taisi olla jo kuukautiset myöhässä.

Mulla myös nyt ekaa kiertoa geleet, ovis tuli aiemmin (kp 14) ja ehkä ollut vähän tasaisempaa nyt ei niin paljon kaikkea ylimääräistä oiretta nippailua yms.
MUTTA eilen ja tänään on tullut pari sekunttia kestävä selkeästi kipeä vihlasu tuonne kohdunsuunnalle! Olispa siellä vielä joku tarraamassa kiinni!
Pitäähän se nyt joku harrastus olla aina siihen asti kun vuoto alkaa ja testit lojuu kaapissa 😂 Tein pc ja negahan se. Ja koska ovistestejä on vino pino niin uiton vielä senkin, toooosi hailakka oli.
Mulla ovis oli normaaliin kp14 aikaan mitä ennenkin silloin kun oikealta irtoaa. Vasemmalta ovuloidessa kierto pidempi, ovis sillon kp17.
Oikealta irrotessa kivut on yleensä 1-2pv ihan hirveät, nyt oli paljon lievemmät nekin.
Tilasin 2 purkkia geleitä kerralla ja ajattelin ne syödä nyt yhteen putkeen ja seurata mitä tapahtuu.

Toivottavasti sulla olis kyytiläinen matkassa 💞👣

-Saaga86
 
Pitäähän se nyt joku harrastus olla aina siihen asti kun vuoto alkaa ja testit lojuu kaapissa Tein pc ja negahan se. Ja koska ovistestejä on vino pino niin uiton vielä senkin, toooosi hailakka oli.
Mulla ovis oli normaaliin kp14 aikaan mitä ennenkin silloin kun oikealta irtoaa. Vasemmalta ovuloidessa kierto pidempi, ovis sillon kp17.
Oikealta irrotessa kivut on yleensä 1-2pv ihan hirveät, nyt oli paljon lievemmät nekin.
Tilasin 2 purkkia geleitä kerralla ja ajattelin ne syödä nyt yhteen putkeen ja seurata mitä tapahtuu.

Toivottavasti sulla olis kyytiläinen matkassa

-Saaga86
mulla oli myös nyt paljon lievemmät oviskivut! Aikasemmin on mennyt yks päivä ettei oo oikein mitään pystynyt tekeen niiltä kivuilta, nyt ei juuri huomannut. Jännä jos heti nuo geleet vaikuttaa!
Sinne myös plussatuulia 🫶🏼
 
Plussatuulia kaikille :) käyn päivittäin lueskelemassa.

Mulla just ovis mennyt, veikkaan että dpo 1 meneillään mut en ole testannut aikoihin kun kiinasta tilaamat testit oli niin huonoja et käytettyäni ne loppuun heinäkuussa jätin ovistestit kaappiin.

Kaksi edellistä kiertoa olleet 30-31 päivää. Tästä kierrosta veikkaan taas pidempää eli 29-31.. joskus mulla on ollut myös useampia 27 päivän kiertoja. Nyt ollaan oltu aktiivisia oviksen ympärillä.

Ajattelin alotella testit hyvissä ajoin joskus dpo 7-10, mulla on yleensä näkyny haalea hailura jo kp 26..

Tsemppiä! La olis kesäkuussa mikä on jotenkin kiva ajatus :) mun lapset on talvella syntyneitä.
 
Plussatuulia kaikille käyn päivittäin lueskelemassa.

Mulla just ovis mennyt, veikkaan että dpo 1 meneillään mut en ole testannut aikoihin kun kiinasta tilaamat testit oli niin huonoja et käytettyäni ne loppuun heinäkuussa jätin ovistestit kaappiin.

Kaksi edellistä kiertoa olleet 30-31 päivää. Tästä kierrosta veikkaan taas pidempää eli 29-31.. joskus mulla on ollut myös useampia 27 päivän kiertoja. Nyt ollaan oltu aktiivisia oviksen ympärillä.

Ajattelin alotella testit hyvissä ajoin joskus dpo 7-10, mulla on yleensä näkyny haalea hailura jo kp 26..

Tsemppiä! La olis kesäkuussa mikä on jotenkin kiva ajatus mun lapset on talvella syntyneitä.
meillä on yksi kesäkuussa syntynyt ja se on kyllä melko täydellinen aika vastasyntyneen kanssa🫶🏼 niin helppo käydä ulkona eikä tarvi ite paljon vaatetta 😂 helppo imettää jne
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
On työrintamalla niin niiiiiin kiirettä, ettei ole kerennyt edes tätä juttua juuri ajattelemaan.

Mutta dpo 11 olisi nyt ja ovulaatiosta asti (tikutin) ollut nännit todella arat. Peiton heiluttamiset tuli ajoitettua vahingossa oikein, juuri ennen ovulaatiota pari kertaa.

No muuten, ei mitään oireita. Ei juilimisia. Ei menkkakipuja.
Menkat pitäisi alkaa ma-ti akselilla. Kp 31-32 siis.

Viime kierrosta kaikki täysin poikkeavaa.

Järjetön kylmyys, eilen nukuin 3 peiton alla ja olin varma, että tulen kipeäksi. Väsymys nyt enemmänkin itse aiheutettua.

Testit nega tai kuviteltuja viivanpaikka, turha kuvata tännekään. Huomenna uudestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: KuudesKullanmuru
Minulla viime kuussa kemiallinen raskaus ja kierto myöhästyi muutamalla päivällä. Onko kenelläkään kokemusta, vaikuttaako ovulaation ajankohtaan tai voiko sekoittaa kiertoa? Minulla siis aina säännöllinen kierto 28-30 päivää. Muutenkin kaipaisin vertaistukitarinoita, onko muut täällä kokeneet kemiallisia ja vaikuttiko kiertoon/yrittämiseen?
Mulla ei vaikuttanut mihinkään, henkisesti toki oli ihmeen paha paikka. Esikoista aloin odottaa sen jälkeen 7kk myöhemmin. Oli pitkä aika odottaa vaikka lyhyt sinänsä.
 
Apua! Mä oon ihan JÄRKYTTYNYT. Menkkojen ois eilen pitänyt alkaa ja viikolla oli aivan jäätäviä vatsakramppeja. Tein nyt uteliaisuutta raskaustestin ja järkytys oli suuri siihen piirtyi haamu. KOSKAAN en ole haamuakaan testiin saanut. Mitä mä nyt teen? 😱🫢 Puolison pitäis ajaa perjantaina KYS sperman antoon. Se mitä tehtiin tässä kierossa toisin on se et missää vaiheessa kiertoa ei heilutettu peittoa kun vasta kun hymiö tuli ruutuu. Onko tämä kahden vuoden yrityksen ”palkkio”? Pitäis yrittää olla normaalisti tänään töissä. Pitää illalla testata uusiksi. 😱😱

 
Viimeksi muokattu:
Apua! Mä oon ihan JÄRKYTTYNYT. Menkkojen ois eilen pitänyt alkaa ja viikolla oli aivan jäätäviä vatsakramppeja. Tein nyt uteliaisuutta raskaustestin ja järkytys oli suuri siihen piirtyi haamu. KOSKAAN en ole haamuakaan testiin saanut. Mitä mä nyt teen? 😱🫢 Puolison pitäis ajaa perjantaina KYS sperman antoon. Se mitä tehtiin tässä kierossa toisin on se et missää vaiheessa kiertoa ei heilutettu peittoa kun vasta kun hymiö tuli ruutuu. Onko tämä kahden vuoden yrityksen ”palkkio”? Pitäis yrittää olla normaalisti tänään töissä. Pitää illalla testata uusiksi. 😱😱

P.s. Kuvaa kun en osaa edes laittaa niin en voi jakaa.
Olipa yllätys. 🥰 Täällä jännitetään ja pidetään peukkuja sun puolesta. Laitahan tietoa, kun testaat uudelleen. 👍
 
  • Tykkää
Reactions: heltsuli

Yhteistyössä