Hakutulokset

1. R

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

Terveisiä neuvolasta! Kaikki oli siellä hyvin. Hemoglobiini oli noussut sen verran, että en vieläkään joutunut rautakuurille, onneksi! Vaikka en kyllä koskaan oo ollutkaan, että en mä siitä sen enempää tiiä, mutta jotenkin haluaisin nyt välttää sen! Mä niin ymmärrän ton mahan koko-tuskan...
  2. R

Kiitos Tunafish kestovaippa briiffauksesta! Pitää alkaa tutustua aiheeseen tarkemmin tässä vielä! Niin ja tosiaan jäädään samaan aikaan "lomailemaan"! Totta! :) Eilen kuulkaa mut yllätettiin täysin! Olin menossa kaverin synttärikahville ja siellä olikin mulle järjestetty vauvajuhlat! :)...
  3. R

Ymmärrän! Aika moni tekee niin! Yksityisen varhaisultran ajankohdaksi kannattaa valita 7+jotain. Periaatteessa 6+jotain sydämen sykkeen pitäis jo näkyä, mutta jos onkin hedelmöittynyt esim luultua myöhemmin niin 7+jotain syke näkyy varmasti! Jos menee liian aikaisin niin voi tulla huolta ja...
  4. R

Onnea plussasta Tatja! Joillakin paikkakunnilla on tarjota ultria enemmän kuin kaksi, mutta valitettavasti suurimmassa osassa kuntia ultrataan ainoastaan kahdesti n. viikolla 12 np-ultra ja n. viikolla 20 rakenneultra. Ensimmäisellä neuvolanäynnillä ei raskautta edes "tarkisteta" mitenkään...
  5. R

Voi Taika täältä lähtee sylillinen sympatiaa sulle! Toivotaan, että kaikki oireet ois merkkejä siitä, että pian pikkuinen tuhisee jo vatsanahan tällä puolella! Voimia ja Tsemppiä!!
  6. R

Heippahei! Täällä mä oon viettänyt hiljaiseloa siitä syystä, että alotin pitkän 10 viikon kesäloman jälkeen työt pari viikkoa sitten... ja HUH, en tiiä onko muuten vaan kesän jäljiltä rankkaa palata töihin ja mitä kaikkea voi laittaa raskauden piikkiin, mutta mä oon ollu NIIIIIIN väsyny...
  7. R

Tänään on surffailtu netissä... Uuden äitiyspakkauksen kuvat on julkaistu tänään: Kela - Äitiyspakkaus kuvina ... ja myös me&i:n uusi mallisto on julkaistu: traffic Aika söpöjä noi pöllöjutut! :) Ronjaliina ja JJ 30+2
  8. R

Nopsasti vielä puhelimella lisään tällaisen Sintille... Leivoin töihin aamiaissämpylöitä ja kirjoitin viereen tällaisen kortin: "Lämpöiset terveiset täältä napapiirin alapuolelta. Majoitus on ollut oikein mukavaa (vielä ei ole edes ahdasta). ja ruokakin on ensiluokkaista. Oikeastaan...
  9. R

TERVETULOA kaikille uusille! Toivon, että jokaisen matka täällä päättyy ihanaan vauvantuoksuiseen lopputulokseen! Yhtään kenenkään tilannetta en halua vähätellä, mutta toivon erityisesti sakaralla kovasti vauvaliimaa matkaan! Kertomisesta... Meillä kävi niin kertomisen suhteen, että mun äiti...
  10. R

Lomalla ei niin ole tullut kirjoiteltua, mutta olen kyllä käynyt puhelimen kautta silloin tällöin lukaisemassa aina, että josko olisi joku tänne kirjoitellut. Välillä olen koittanut myös päivittää listaa! Mielestäni sen pitäisi nyt olla ajantasalla, mutta jos ei ole ja jotakin huomaatte...
  11. R

ONNEA MAANU pienestä prinsessasta! Lisäsin sinut jo synnyttäneiden listalle! Tervetuloa VimpsVomps! Tuo alun varovaisuus taitaa kuulua miltei jokaisen raskaana olevan nausen alkuviikkoihin! Siihen ei oikein auta muu kuin se, että rauhassa oottelee ja koettaa olla stressaamatta (tiedän...
  12. R

ONNEA myymeli! Toi post-spinaali-reaktio on tosi inhottava! Kaikki sympatiat tältä lähtee sulle kyllä! Mulla on polvi operoitu spinaalipuudutuksessa viidesti ja kerran tapahtui tämä post-spinaali-reaktio. Eli kuten sanoit, niin selkäydinnestettä pääsee tihkumaan pois sieltä selkäydinkanavasta...
  13. R

Tänään taisin saada ensimmäistä kertaa esimakua siitä maagisesta hehkusta, jota olen odottanut! ;) Tultiin rakenneultran jälkeen ulos kadulle ja mä vaan hymyilin ja mies kysyi, että onko tää nyt sitä hehkua! :D Ehkä se saattoi olla! Kaikki ultrassa näytti olevan hyvin, niin kuin tässä kohtaa...
  14. R

Heippa pitkästä aikaa! Vihdoin koitti aika, että ehdin tehdä päivityksiä ajan kanssa. Ajattelin, että en lähde kiireessä tekemään päivityksiä, ettei mene mitään pahasti pieleen. Mutta silti haluan pahoitella ovasti sitä, että päivityksen tekemisessä on mennyt niin kovin pitkä aika! Ihanan...
  15. R

Heippa! Olen ollut liiankin kiireinen... oon käynyt täällä kurkkimassa, ja huomannut, että listalle olisi päivitettävissä vaikka ja mitä, mutta en vain ole ehtinyt. Elkää kuitenkaan huolestuko... kyllä mä lähipäivinä päivitän listaa kuntoon! Onnea synnyttäneille ja tervetuloa uusille! :)...
  16. R

Onnea plussasta ja tervetuloa Acacia ja Millimama! Erityiset onnittelut wandalle! Voi miten oonkaan niin tosi iloinen sun/teidän puolesta! Ihan meinaa tippa linssiin tulla! :) Toki olen iloinen muidenkin plussasta, mutta sun matkaa tuli vuosi seurattua vierestä ja erityisesti te, jos ketkä...
  17. R

Voi ei kovin ruusuiselta vaikuta Tuittis tuo sun olo! Ihan hirmusesti TSEMPPIÄ ja VOIMIA TUITTIS!!!
  18. R

Suuret onnittelut Saralle! Ja koko perheelle! Ihana kuulla, että lopulta kaikki meni tosi hyvin ja poika sinnitteli viikolle 35 asti, eikä syntynyt ihan vielä viikon 30 jälkeen. intoilija Yritä luottaa vain siihen, että kyllä se paha olo ja oksentaminen varmasti helpottaa vielä! Mulla oli...
  19. R

ONNEA marjutan! Jos haluat tarkentaa etusivun tietoja, niin laita viestiä tänne, niin päivitän tietoja sitten sinne! :) Mä olen viikon tai pari tässä iltaisin kuulostellut masua. Jotain saman tyyppistä muljuntaa sieltä tuntuu miltei joka ilta. Uskaltaisin jopa jo kohta väittää niitä...
  20. R

tiNpPalle oikein paljon onnea ja ihania ensimmäisiä päiviä pienen pojan kanssa! :)

Yhteistyössä