Hakutulokset

1. R

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

Kiitos marjutan! Näin vähän itsekin tässä järkeilin illan mittaan, että tuskin tämä nyt kovin vakava juttu oli, kun missään ei tunnu miltään, eikä ole koko päivänä tuntunut. Mutta tokihan sitä säikähti melkoisesti! Mutta jatkan tilanteen ja olon seuraamista ja soitan sitten jos nyt jotain...
  2. R

No niin, nyt on ketjua vähän siivottu, ei siellä kyllä tainnut olla kuin 2 nimeä liikaa. Jossakin vaiheessa se kävi mielessä, että pitäisi poistaa, mutta hyvä kun vähän hoputatte, niin saan ripeämmin aikaiseksi näemmä. Amanda, cilia ja lallaa77 jos haluatte vauvojen pituutta, painoa, millä...
  3. R

Ihanaa, että Amanda ehdit kirjoitella meille! Olet ollut ajatuksissani moneen otteeseen tänään! Ja vielä parempaa on, että kaikki on sujunut hyvin! ONNEA!! :heart:
  4. R

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Heippa! Tulin kurkkaamaan odottajien puolelta. Mieltä lämmittää se, että en ole enää plussanneiden listalla kärjessä vaan mun jälkeenkin on tullut monen monta plussaa. Toki sitten mielessä käy pidempään kuumeilijoiden tilanne kuten Mandalan tai Wandan. Toki toivoisin, että hirmuinen...
  5. R

Kaneli Kun sitten vauva on syntynyt ja kokemuksia pesukonehoitopöydästä saatte, niin olisin kovin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia. Vähän on täällä suunnalla alustavasti kaavailtu samantyyppistä ratkaisua. Mutta sitten siitä lääkäristä... Mieleeni tuli vielä sellainen vaihtoehto, että entäs jos...
  6. R

Mun mielestä on tosi kivaa, että te synnyttäneet käytte vielä täällä kirjoittelemassa. Luen oikein mielelläni teidän juttuja, ei siinä oo mitään säälittävää!! :) Te osaatte antaa parhaita vinkkejä ja näkökulmia, kun olette jo odottelussa niin pitkällä, vaikka toki ymmärrän sen, että itse nyt...
  7. R

joku-raja me poksuillaankin sun kanssa ihan peräjälkeen päivän erolla. Mulla tänään menee jo 13+0 rikki. On tää aikamoista. Tuntuu aika menevän kyllä aika nopiaan. Juuri vasta totesin olevani raskaana ja nyt ollaan jo näin pitkällä. Epävarmuuden tunteita on mukaan mahtunut tosi paljon ja vasta...
  8. R

Iltaa! Kiitos myötäelämisestä kaikille! :) Tänään tosiaan kävin ultrassa ja olipahan päivä, ainakin aika pitkä. Tulin kotiin vasta siinä yhdeksän aikaan illalla. Ultrassa kaikki oli hyvin. Pituutta kaverilla oli 57,95 mm. Kovasti se kätilö joutui mun vatsaa heilutteleen ja runnoon, että sai...
  9. R

Kiitos Almeja! Ehkä tosiaan koitan vaan luottaa mieleni ja ottaa huomenna sitten vastaan sen tiedon mitä tulee! Mies on työreissussa ulkomailla, mutta eräs parhaimmista ystävistäni on luvannut tulla tuekseni ultraan! Eiköhän tämä tästä.... Enää vajaa 14 tuntia ja saa tietää enemmän! :)
  10. R

Ai niin! Soitin ja kysyin tänään sikiöseulontaan liittyvät verikoetulokset. Ja nyt mua jotenkin huolettaa, että nää ei jotenkin oo ihan järkevän olosia. Tai eihän näitä varmaan kannattais googletella jne. http://huslab.fi/ohjekirjan_liitteet/seulonta_alkuraskaudessa.pdf Mutta tämän...

Yhteistyössä