Hakutulokset

1. R

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

No niin, täällä sitä taas ollaan, vaikka enhän mä varsinaisesti missään ole ollutkaan! :) Jotenkin olen vain ollut niin kiireinen, etten ole ehtinyt tänne ollenkaan. Nyt on intoilija ja mamma2012 lisätty listoille. Listaa tosiaan eivät nyt muut pysty päivättämäänkään kuin vain minä...
  2. R

Onnea Cilia! En tainnut vielä sinua onnitella. Jos haluat ja ehdit niin ilmoittele jossakin vaiheessa mittoja yms, niin halutessasi voin niitä lisäillä tuonne etusivulle! joku_raja Nyt sinut on lisätty listoille! Hyvä, kun muistutit asiasta, en yhtään ollut huomannut sinua lisätä! Mennään...
  3. R

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Heippa! 3-kymppiset ekakertalaiset odottajat ovat siirtyneet uuteen pinoon! Tulin imaisemaan teitä mukaani sinne! Annetaan plussa-aallon jatkaa kulkuaan!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle...
  4. R

TERVETULOA uudet ja vanhat uuteen pinoon! :) Ihanaa kevättä jokaiselle! :heart:
  5. R

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.9 **

Kiitos teille ihanille tsemppauksesta! Näin itsekin ajattelin, että eipä tuommoisista kannata murhetta ottaa ja pidempään päätään vaivata! Ja parempi se, että happi kulkee kuin että ei tosiaan kulje. Siitä kun niitä suurempia ongelmia varmasti tulee! Ihanaa, että Saralla on noin positiivinen...
  6. R

- o d o t t e l i j a t - Into-Unto........................LA 3.1.2013............ wanda_81......................LA 24.1.2013..........HYS Pottu78.......................... sintti-79.........................LA 20.2.2013..........NKL...
  7. R

Heippa! Pikainen kommentointi... kiitos luottamuksesta, otan hoitaakseni listan päivitys asian! Kävin myös kurkkimassa ja toteamassa (kuten Samirja sanoikin), että en pysty tätä listaa päivittämään, joten kunhan tässä joku kaunis päivä kerkiin, niin teen meille uuden listan ja sitä mukaa...
  8. R

Ehkä me tosiaan voitaisiin vapauttaa Samirja päivittämisestä niin saisit keskittyä ihanaan poikaasi. Mä joskus päivittelin kuumeilijoiden ketjua, sikäli siis voisin kyllä täälläkin päivitellä. Tosin en ole varma olenko aina perillä kaikesta mitä pitäisi päivittää. Eli jos muita vapaaehtoisia...
  9. R

Wanda, mulla olis yllimääräisiä clomeja varmaan 10 kpl, jotka voin kyllä lähettää, jos olet kiinnostunut. Juuri tässä mietinkin, että mitä niille teen.... Ymmärrän toki, jos haluat hoitaa asian jotenkin muuten! Laitan yksärinä viestiä, jos kiinnostaa!
  10. R

Pikainen päivitys tuohon Tampereen valmennukseen liittyen. TAYS ei järjestä kuin niitä tutustumiskäyntejä, mutta osa neuvoloista ainakin järjestää synnytysvalmennuksia. Eli yksi neuvolavalmennuksista oli synnytysaiheinen. Ystävälläni on LA tämän viikon torstaina ja he ainakin kävivät...
  11. R

Täähän näyttää ihan siltä, että täällä on PLUSSA-AALTO pyörimässä!! :) IHANAA!!! ONNEA plussanneille!! Nyt vaan lisää plussapuhuriin volyymia!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
  12. R

ONNEA SAMIRJA! Hyvä, että loppu hyvin, kaikki hyvin! :heart:
  13. R

Kiitos kovasti tsempityksistä, onnitteluista ja masun kasvattelu -toivotuksista! Olipa ihana lukea, kun niiiiiiiin moni vilpittömästi toivoi parasta mulle ja masulle! Eka neuvolakin on jo täällä takana ja oksenneltukin on, joten kaikki tässä hiljaksiin tulee tutuksi! Kovasti tsemppiä...
  14. R

Isot tsempit Samirjalle! Toivotaan tosiaan, että olet sinne Haikaranpesään päässyt! :) Täällä ollaan hengessä mukana! Kiitos myös Lallaa, että kirjoittelit fiiliksiä! Tuntuu tosiaan, että kaikki vaan ohjeistaa, että miten elämä sitten muuttuu ja kaikki on kamalaa, kun ei saa nukuttua jne...
  15. R

Täällä on tänään käyty ultrassa ja uskottava se kai on, että masussa sentin (0.97cm) mittainen pikku kaveri (7+1) olla möllöttää, kun sen sydämen pumpsutuksen kerran omin silmin näin. Kaikki oli siis hyvin. Miestä kiinnosti "vain yksi" asia, hän kysyi lääkäriltä, että nytkö vaimo voi lopettaa...
  16. R

Mulla tuo Tunan kolmen viikon odottelu päättyi tänään, kun kävin ar-ultrassa tai käytiin. Mieskin tuli sinne mukaan. Siellä sentin mittainen pikku kaveri (7+1) olla möllötti ja sydän pumpsutti. Kaikki oli siis hyvin. Miestä kiinnosti vain yksi asia, hän kysyi lääkäriltä, että nytkö vaimo voi...
  17. R

Ihanaa TUNA!!!!! Superisti ONNEA ja tarrasukkia! Myös Sakaralle ONNEA!!! Kovasti molemmille tsemppiä ja tarrasukkia!!! Voimia ja positiivisia ajatuksia muille yrittäjille! Tsemppiä jokaiselle! Olen käynyt lukemassa kirjoittelujanne tosi usein, ihan päivittäin! Olen hengessä mukana ja...
  18. R

Mukavaa kuulla Pööppiksestä! Kovasti voimia! Unettomuus varmasti ottaa tosi koville! Tsemppiä viime metreille! Kaneli olipa mukava, että kerroit kokemuksestasi tuon julkiselle soittamisen suhteen. Kiitos! Itselläkin kävi mielessä, että haluaisikohan ne ultrata varmuudeksi mut, jos sinne...
  19. R

Inssillä tarkoitetaan inseminaatiota, eli toimenpidettä, jossa pestyt ja erotellut siittiöt ruiskutetaan kohtuun munasolun irtoamisen aikaan. Avitetaan siis vähän luontoäitiä. Mun oli pakko tulla kommentoimaan noita oireita ja keskustelua niistä. Mullahan oli joka kierrossa jotakin oiretta...
  20. R

No niin nyt olen sitten sitten neuvolaankin soitellut. Ensimmäinen aika ois kolmen viikon päästä. Ihmettelin suuresti, että olivat neuvolassa sitä mieltä, että mun ei tarttis ilmottaa sinne TAYS:iin hormoni- ja lapsettomuuspoliklinikalle mitään. Mutta kyllä itestä ainakin tuntuu siltä, että...

Yhteistyössä