Hakutulokset

1. K

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

@Caro87 mäkin olen alkanut katsella kaiholla raskausvatsoja. Joku pieni ääni mun sisällä sanoo, että olispaa ihanaa olla vielä toistamiseen raskaana, niin osaisi ehkä nauttiakin siitä, mutta sitten iso järjen ääni tulee ja muistuttaa, että en oikeasti halua käydä sitä enää läpi. Vähän harmittaa...
  2. K

Heippahei! Vauva-arki on vienyt niin mukanaan, ettei ole juuri ehtinyt palstalla roikkua :ROFLMAO:. @Mandala nytkö se sit iski :D. Sulla tais olla ikää sen verran vähemmän, että hyvin voi käydä töissä välissä virkistämässä päätä, ja siitä sitten pakkaselle kun tuntuu että aika on kypsä...
  3. K

Voi rähmä @Mandala tota sairasteluputkea, kuulostaa raskaalta! Tuntuu että kaikille lapsellisilla tutuilla on suurin piirtein kerran vuodessa vastaava putki, mutta voi kun sitä itse aikanaan säästyisi pahimmilta o_O. Mahtaa olla toiveajattelua. @Tupsuli kiinnostavaa kuulla teidän rutiineista...
  4. K

Oho, voisinpa vaikka vannoa, että mulle ei eilen näkynyt tuo @Caro87 aloittama imetyskeskustelu kun omaa vastaustani rustailin... Mutta kyllä, aivan normaalia on, että vauva on jatkuvasti tissillä. Mä vietin ensimmäiset viikot sohvalla vauva rinnalla, jossa hän söi janukkui vuoronperään. Tyttö...
  5. K

Hurjan paljon onnea @Caro87 pikkuisesta! Hienoa että kaikki meni tällä kertaa hyvin. Kiitos @Mandala nukuttamisvinkeistä! Funtsin itsekin, että voisi aloittaa totuttelun päikkäreistä. Vielä en ole tosin pistänyt tikkua ristiin asian eteen. Me ollaan myöskin lähes joka päivä jossain...
  6. K

Me saatiin vihdoin nimi päätettyä ja ollaan nyt oikein tyytyväisiä! Paprut lähti maistraattiin ja nyt sit vaan odotellaan Kela-korttia. Nimijuhliin on vielä muutama viikko ja järkkäilyt on ihan hyvällä mallilla. Tuosta ulkoilusta vastasyntyneen kanssa vielä. Meitä ohjeistettiin pysyttelemään...
  7. K

Mä myös lähdin vauvan kanssa liikkeelle heti kun saatiin neuvolasta ulkoilulupa reilun parin viikon iässä. Pelkäsin että kynnys lähteä nousee liian korkeaksi jos en heti lähde, joten ollaan alusta asti käyty kävelylenkkien lisäksi kaupungilla asioilla, kahviloissa, ravintoloissa ja jopa...
  8. K

@Roxanne Onnea lapsen nimestä! Tai en tiedä onnitellaanko siitä, mutta yksi tärkeä etappi taas takana :love:. Onko teillä minkä merkkinen/mallinen se sitteri/keinu? Huomasin että niissäkin on hirveesti ominaisuuksia. Keinumista, tärinää, musiikkia, luonnonääniä, patterit, verkkovirta... Huoh...
  9. K

@giraffen___ Hiljaista tuntuu olevan, itsekään en ole viitsinyt käydä yksinpuhelemassa :p. Meillä tyttö on alkanut viihtyä sitterissä, kunhan sitteri vain hytkyy, eli alan ymmärtää moottoroituja sittereitä, joita aikaisemmin pidin insinöörihenkisten vanhempien hömpötyksinä :D. Sitterin vieressä...
  10. K

Mä oon yrittänyt pumpata myös samalla kun imetän toisesta rinnasta, mutta ei multa mitään suihkua :(. Ehkä kymmenen sekunnin ajan tippuu sen parikyt milliä, mutta sitten loppuu heruminen kuin seinään. Samaan aikaan toisesta rinnasta vauva syö kyllä ihan tyytyväisenä, eli en tiedä mikä mättää. En...

Yhteistyössä