Hakutulokset

1. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@marrasmai olen käynyt kuikuilemassa sun uutisia tuolta toiselta puolelta ja onpa kiva kuulla että leikkaus meni hyvin! Kaikkea parasta teidän hieman erilaiseen alkutaipaleeseen :love:. Onneksi pienet ovat sitkeitä ja toipuvat yleensä nopeasti, ja onneksi meillä Pohjoismaissa on maailman paras...
  2. K

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Ai kamala, nyt tuosta @Katti75 kommentista tulikin mieleen, kuinka kovasti silloin yritinkään pumpata omaa maitoa! Litkin imetysteetä. Imetin vain toisesta rinnasta niin että toinen keräsi maitoa pumpattavaksi. Imetin toisesta rinnasta samalla kun pumppasin toisesta (se on muuten todella kätevää...
  3. K

Pahoittelut huonoista sanavalinnoista :oops:. En tarkoittanut neuvoa sellaisella ikävällä tavalla, vaan rohkaista kokeilemaan oman ajan järjestämistä itselle, jos sellaista kaipaa. Meilläkään homma ei todellakaan mennyt putkeen heti ensimmäisellä kerralla, vaan vauva huusi ekoilla kerroilla...
  4. K

Suosittelen kyllä järjestämään sitä omaa aikaa jos siltä tuntuu. Mä koin jo aika alussa, että tarvitsen sen oman hetken tuulettaa päätä, ajatella omia ajatuksia ja olla olematta vastuussa kenestäkään, joten alettiin miehen kanssa järjestelmällisesti järjestää mulle sitä (ja hänelle myös)...
  5. K

Heips! Vähän on kiirettä pidellyt lomaillessa ja palstalle kirjoittelu unohtunut... Ups! Mies on nyt kesälomalla ja sehän on samalla lomaa myös mulle. Tervetuloa @#hope ja @SalamaT , kiva saada uusia tyyppejä mukaan! Voi, ne ekat viikot / kuukaudet on ihania, vaikka intensiivisiä, ja ohi niin...
  6. K

Tulin huikkaamaan @marrasmai lle jätteisot tsempit alkavaan reissuun! Sormet ja varpaat täällä ristissä teidän puolesta, toivotaan että pieni pääsee mahdollisimman vähin leikkauksin ja toipuminen käy nopeasti. Pian teillä on se kauan odotettu nyytti sylissä! :love: Ja pian sitten nähdään tuolla...
  7. K

Jaahas, meillä on nyt sitten joku ”vaihe”, tyttö ei malttaisi nukkua ollenkaan. Ei yöllä, ei päivällä. Päikkäreille nukuttaminen kestää ikuisuuden ja unta riittää vain vartin verran, enintään puoli tuntia. Iltaunille nukuttaminen menee vähän helpommin, mutta tuutulaulun saa veivata useampaan...
  8. K

@Zoona Mä tosiaan olin sairaalassa osastolla parisen viikkoa rv 28+6 eteenpäin. Vauvan pää oli laskeutunut silloin jo tosi alas, se kuulemma tuntui ihan kädelläkin, ja kohdunsuun ja -kaulan tilanne oli muistaakseni suunnilleen samanlainen kuin sulla nyt. Olin osastolla täydessä vuodelevossa...
  9. K

Äh, olipahan taas vaikea saada kommentti julkaistua... ja typojakin jäi. Olkoon! @Mandala lle piti vielä kommentoida että hui ja kääk, ei muuta kuin uutta putkeen!
  10. K

Terve kaverit! Mä käyn täällä harva se päivä lueskelemassa, ja yks päivä yritin kirjoittaa kommenttiakin, mutta palsta meni jotenkin jumiin, ja luovutin sitten :D. Kiinnostavaa keskustelua nukkumisista ja syömisistä. Meillä pitäis varmaan alkaa ruveta harjoittelemaan nukkumaanmenoa ja...
  11. K

@Katti75 pahoittelut huonoista uutisista, neljän keskenmenon kokemuksella tiedän, että menetys ja suru on suuri :cry:. Mulle on tehty kahdesti lääkkeellinen tyhjennys (kkm 12+ ja 7+) ja kumpikin kerta meni ilman minkäänlaisia ongelmia. Panadol+Burana riitti oikein hyvin, ja runsasta vuotoa...
  12. K

Me ei olla vielä aloitettu kiinteitä. Tyttö on kasvanut rintamaidolla niin hyvin, että ei olla viitsitty kiirehtiä niiden kanssa. Olen kyllä tehnyt pakkaseen valmiiksi bataatti-, porkkana-, parsakaali- ja kukkakaalisosetta, ja meinataan aloittaa maistelut tässä pikkuhiljaa. Tyttö tuntuisi olevan...
  13. K

@MyMa me katottiin just The Letdown miehen kanssa, kyllä nauratti! Mua ei yleensä stereotypiavitsit hirveesti naurata, mut tää oli mun mielestä hauska. Oliko sitä vain yksi kausi? Meillä menee (onneks – täälläkin feministisydän :p) ”miehiset” ja ”naiselliset” hommatkin aika iloisesti sekaisin...
  14. K

Meilläkin muuten kävi ensimmäinen flunssa kylässä! Hyvin lievänä tosin, tytöllä oli nenän tukkoisuutta reilun viikon verran, ja jouduttiin käyttämään suolatippoja ja nenä-Friidaa muutaman kerran päivässä. Kuumetta ei ollut, eikä flunssa vaikuttanut yöuniin, eikä tytön yleisfiilikseen muutenkaan...
  15. K

Muakaan ei siis varsinaisesti haittaa vauvassa kiinni oleminen tai häneen liittyvien asioiden selvittäminen ja hoitaminen, mutta ihan noin niin kuin yhteiskunnallisesti ajateltuna toivoisin, että vanhemmuudesta tulisi tasavertaisesti molempien vanhempien juttu. Olen luonteeltani kova...
  16. K

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Domi lle tulin nopeasti huutelemaan, että meillä Pergoveris on toiminut kaikkein parhaiten! Takana 6 IVF:ää, joista 2 ekaa Menopurilla, 3. ja 6. Pergoveriksellä ja 4. ja 5. Elonva + Pergoveris -yhdistelmällä. Pergoveris-hoidoista tuli parhaat solu- ja alkiosaaliit, kuten myös pysyvä plussa.
  17. K

@Roxanne kieltämättä meillä on kyllä toi sama, että vaikka kuinka ollaan puhuttu miehen kanssa tasavertaisesta vanhemmuudesta ja vastuun jakamisesta, ja ollaan asiasta samaa mieltä, niin kyllä se päävastuu jotenkin silti lankeaa mulle. Tavallaan se on ihan ymmärrettävääkin, kun mä olen kuitenkin...
  18. K

Miitistä Ravintola isolla terassilla voisi toimia! Hernesaarenrannan lisäksi tulee mieleen Koffin puiston ravintola (olikohan South Park nimeltään) ja Cafe Piritta Tokoinrannassa. Me ollaan nukuttu perhepedissä ihan ensimmäisestä yöstä lähtien. Aluksi tietysti jännitti, että kierähtääkö sitä...
  19. K

Mä olen mukana miitissä, ehdottomasti! Vaikka äitikavereita onkin tässä ilmaantunut yllättävän paljon, enkä tunne itseäni enää niin erilaiseksi ”normaaliäiteihin” verrattuna, niin kyllä sitä vain eniten tuntee yhteenkuuluvuutta muiden lapsettomuus- ja hoitotaustaisten kanssa. Kesäinen piknik...
  20. K

@Roxanne Valitettavasti tyttö havahtuu hereille saman tien jos yritän nukahtamisen jälkeen nousta viereiltä. Olen kokeillut odottaa sikeän unen vaihetta, mutta ei auta. Aamuisin tyttö joskus jää nukkumaan sen jälkeen on kun olen noussut ylös, mikä antaa toivoa että ehkä vielä joskus illallakin...

Yhteistyössä