Hakutulokset

1. I

Emmaljungan vaunuista..

Tietääkö kukaan onko emmaljungan yhdistelmiin saatavana uutta koppaa,siis makuu koppaa kuomulla erikseen? Mulla on 2003 yhdistelmät,muuten tosi hyvä kuntoiset,mutta se koppa osa...tai edes kuomu..
  2. I

miten teillä vietetään joulua???

me ollaan kotona kolmestaan. minä, mieheni ja 5kk vanha poikamme. halusimme myös aloittaa omat perinteet. aatonaattona koristelemme kuusen ja teemme suurimaan osan ruoista. aattona laitamme aamupalan kinkkuineen. katselemme jouluohjelmia päivällä. päivälle teemme puuron manteleineen...
  3. I

tuplarattaat vai ei

Meille tulossa toinen lapsi ja ikäeroksi tulee 1v 10kk ja olen miettinyt kannataako ostaa tuplarattaat vaikka vain sateenvarjomalliset? Kokemuksia olisikiva kuulla? :)
  4. I

Vanha synnyttäjä?

Siksi kyselen asiaa,koska itse täytin juuri neljäkymmentä.Meillä on kova vauvakuume,mutta jotenkin tuntuu,että aika loppuu.Itselläni on hirveitä paineita asiasta....Lapsia on useita ennestään,joten usein saan kuulla,että jokohan se riittäs.Jotkut jopa naureskelee,että hölmöhän minä olen...tai...
  5. I

Vanha synnyttäjä?

Kuinka vanhana mielestänne nainen voi vielä synnyttää?????
  6. I

Vanha synnyttäjä?

Kuinka vanhana mielestänne nainen voi vielä synnyttää??????
  7. I

Vanha synnyttäjä?

Kuinka vanhana mielestänne nainen voi vielä synnyttää????
  8. I

kirjoittamisesta

Mielenkiinnosta vaan, mikset lainkaan minun kirjoituksiani korjaa? Edes niitä miljoonaa pilkkua?
  9. I

Dodiin!

Valmista tuli, toivottavasti kelpaa. Ja fiktiota tuokin. Osin, ainakin. Fang-Annille rohkeuspisteet mustana kirjoittamisesta!!! :wave:
  10. I

Muisto

\
  11. I

Dodiin!

Sensuuri vaan tuottaa päänvaivaa. Mitkähän sanat ovat sallittuja? ei uskalla edes oikeita nimiä käyttää, kun ei tiedä, sallitaanko ne. Laittakaas nyt jonkinlaisia tarinoita, niin nähdään. =)
  12. I

Muisto

\
  13. I

Muisto

Vilkaisin, ja jäin kiinni, silmiisi. Se katse värisytti. Monta muistoa. Tukahdettuja tunteita. Häpeä, petoksesta. Se ei enää saanut tapahtua. Vaikkei siitä kukaan tiennyt. Hipaisu, kun tarjosit tulta. Hymy. Mä olin kaukana, menneessä, keskellä kesää. Istuttiin takapihallasi, ilma oli, kesäisen...
  14. I

Mitä vauvanhoitotuotteita tarvitaan?

Hoitopöydälle alussa: Vaipat Talkkia Sinkkivoidetta vanulappuja ja vanupuikkoja puhdistuspyyhkeitä kylpypyyhe kylpyöljy vauvaöljy muuta: räkäimu tutti pullo+korviketta(ei olla kyllä koskaan tarvittu, mut varalta) Harsoja ISO pino ...
  15. I

Pori ja lähistöt

Mistä päin Poria olet? Meidän perhe on Toejoelta. Meillä on 1,7 vuotias poika ja vauva tulossa tammikuussa
  16. I

Porin alueen äidit!!

Missäpäin Poria asustelette? vai kenties lähikunnissa? Meidän perhe asuu Pohjois-Porissa Toejoella =)
  17. I

Iltarutiineista

älä vain haksahda pulloa antamaan jos teillä se ei mutenkaan ole käytössä. jos kerta iltaimetyksestä on päästy niin älä ota mitään sellasta korviketta siihen tilalle mihin voi joutua "koukkuun" ja rumba on valmis. meillä mennään hieman ennen kahdeksaa pesulle (suihkuun). sitten puhdas vaippa...
  18. I

kilopino viikko 26

kertokaa hyvä laihdutus vinkki.
  19. I

Miehesi nimi?

jan niklas
  20. I

onnistuuko?

Te, joilla on kokemusta tällaisesta tilanteesta: Mies muuttamassa työn perässä toiselle paikkakunnalle n.350km päähän. Meillä 7kk vanha lapsi, enkä tahdo ainakaan vielä muuttaa nuin kauas pois, kun ei tuttuja ja mies jatkuvasti työssä. Elikkä jäisin vauvan kanssa tänne kotikulmillemme ja mies...

Yhteistyössä