Hakutulokset

1. H

Lapsettomuushoidoissa olevat

Ootko testaillu uuellee, miltä näyttää? 😊
  2. H

Haaveena vauva 2024

Onpa huojentavaa kuulla että ei satavarmasti oo merkki kohdunulkoisesta nuo toispuolooset kivut ja että vaikka oliski ni ei heti tarkota munanjohtimien räjähtmistä. Huhhuh kyllä helpotti kiitos! 😅 Pittää nyt koittaa malttaa vielä viikonlopulle ku ois dpo10-11 ees ennenku testaaloo 🙈
  3. H

Lapsettomuushoidoissa olevat

Voisin myös loikata tänne mukaan kun ajankohtanen aihe on. 😊 Me ollaa ya 12/21 eikä yhtään mitään oo tapahtunut koko tänä aikana🙈 Ovikset bongannu aina ajallaan oireitten perusteella, nyt muutamissa kierroissa tikutellut ja aikalailla päivälleen kun Flo ne ennustaa nii tuloo 😄 Me käytii...
  4. H

Haaveena vauva 2024

Nuo toispuolooset kivut on kyl pelottavia. Ei oo raskauksista tosin kokemusta mutta nyt kun inssistä kulunu 7 päivää ja välistä vihiloo toispuoleisesti, tosin molempia puoli mut eri aikoihin, niin meinaa peljättää 😅 mulla on kyl joka kierrossa hyvinkin toispuoleisesti vatta kipiä mutta silti kyl...
  5. H

Haaveena vauva 2024

Heipä hei vaan pitkästä aikaa 😄 Kesä meni että heilahti eikä oo juuri täälläkää ehtiny notkumaan. Kamalasti tullu uusia plussia! Onnea kaikille ja toivotaan et pysyvät mukana ja et sama plussa-aalto jatkuu vielä! ❤️ Voisin tulla takaisin listoille eli kp17 menossa. DPO sta ei oo kyl ny iha...
  6. H

Haaveena vauva 2024

Mää oon aina nähäny itteni pojan äitinä helpommin kuin tytön, mutta olisi se sitten kumpi vain niin rakastaisin aivan yhtä paljon molempia🥰 Päästiin tänää ensikäynnille ja miehen näytteet sekä verikokeet hyvät, mulla kaikki verikokeet muuten hyvät mutta joku arvo mikä viittasi munrakkuloihin...
  7. H

Haaveena vauva 2024

Mulla napsahti tänää kp1. Sieltähän ne menkat alkoi ajallaan kuten joka ikisessä kierrossa tähänki asti 🙄 Onnea kovasti plussanneille❤️🥰
  8. H

Haaveena vauva 2024

Nuo kemialliset on kyl varmasti aika perseestä. Mää oon koittanu nyt tosin oikee toivoa et jos ees se kemiallinen tulis nii näkis että jotaki yrittää tapahtua ja osais vähä sulkea pois et missä vois olla vika. Nyt ei viivan viivaa mihinkään, ei edes viivan paikkaa näy 😅 Huomenna varmaan mennään...
  9. H

Haaveena vauva 2024

Viivahan siellä komeilee! Varovaiset onnittelut! ❤️😍
  10. H

Haaveena vauva 2024

Noniin no onhan siinä sit hyviä mahollisuuksia moniakin 😊 Ja joskus on tullu katteltua yksityisenpuolen hintoja niin huhheijjaa! 😅 Mahollisesti joku haamun alku ehkä🤔 Tai sit mulla on tänään niin vahvat viivalasit päässä ku haluais vaa nähä sen viivan johonaki 😅 Mullakin oletettu alkamispäivä...
  11. H

Haaveena vauva 2024

Mäkin testasin eilen negat, koska OLIN IHAN VARMA. Mutta toivoa herättää et eilen oli vasta DPO10 ja testasin iltapissasta 🙈 Mä niin putoan korkeelta tässä kierrossa. Toivittavasti sullakin ens kierrosta sitten tärppää 😊 peukut ja varpaat pystyyn 😁 Kuinka monta inssiä muuten yleensä...
  12. H

Haaveena vauva 2024

Kyllä voi odottavan aika olla pitkä. Kauheasti tulee nyt eläteltyä toiveita tän kierron suhteen ajatellen että sillä oviksen tikuttamisella ois ollu joku maaginen vaikutus ja nyt se plussa tulee! 😂 Kuitenkin edellisestä kierrosta tutut menkkamaiset kivut on ollu lästä säännöllisen...
  13. H

Haaveena vauva 2024

VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  14. H

Haaveena vauva 2024

VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  15. H

Haaveena vauva 2024

Voi hyvänen aika kun on monta plussaa pärähtäny viikon aikana täällä kaikille! 😍 Oikein paljon onnea kaikille ❤️❤️ Mää oon nyt ekan kerran tikutellut ovista ja jee sain tänään cb dual hormone testiin hymynaaman, eli mulle voi vissii huomiselle päivittää DPO 0😁 Sivussa oon testannu myös pc...
  16. H

Haaveena vauva 2024

Onnea kaikille plussanneille 😍 Ja kaikille niille myösjotka vielä sitä plussaa odottaa, eiköhän se sieltä joku päivä tuu ❤️ Mää selevisin menkoista ehejin nahoin ja nyt pitäs varmaa sitte alotella ekan kerra tikuttelemaa ovista, saas nähä. Vähä meinaa hirvittää saako sitä kii vai ei 😅 Mieskin...
  17. H

Haaveena vauva 2024

Mutkin voi päivittäjä napata pois piinalistalta. Kp1 tulla tupsahti jälleen, ei ollu meijän vuoro vieläkää. 😩 Mulla ei yleensä tiputtele kuin just menkkoja edeltävänä päivänä onneksi 😄 Tosin niinku nyt nii menkkakivut vaivsi jomelkee oviksesta asti 😵‍💫
  18. H

Haaveena vauva 2024

Hyppään samaan veneesee. Tiputtelua näyttäs olevan täälläkin, tai ainakin jotakin vaaleanpunaista vessassa käydessä. Turhauttaa. Onneksi ens kuussa ensikäynti polille ja pääsee kuulemaan tuomion. Jännityksellä ootan että mikä vika löytyy, miehellä kuiten kns muksua ennestään niin ainakin hällä...
  19. H

Haaveena vauva 2024

@haaveillen @alessiina Itse yritän vaa keskittyä aivan kaikkeen muuhun. Vaikka jokaiset menkat on ku puukon isku niin ei muu auta ku yrittää jaksaa 😩 Odottavan aika on liian pitkä! Meillä taitaa olla yk16 siis meneillään ja ainakin luulen ymmärtäväni aika hyvin miltä tuntuu. Joku oli joskus...
  20. H

Haaveena vauva 2024

Samaistun tähän 😄 Ittellä ollu menkkamaisia tuntemuksia/kipuja hyvin vaaltoilevasti oviksesta lähtien joka siis flon ja limojen mukaan oli kp11 mutta kivuista päätellen kp13 tai 14. Nyt siis dpo10 tai 7 😅 Toiveet korkialla mutta ei vittis alkaa testaamaankaa vielä ku en millää haluais tippua...

Yhteistyössä