Moi kaikille!
Mä en ikinä oo ajatellut olevani mammapalstaihminen mutta here we go. Tein eilen raskaustestin, jossa näkyi tosi hailura viiva. Tänään aamulla tein sellasen kalliin first response super varhaisen testin (menkat epäsäännölliset, ovispäiväkin vähän kysymysmerkki) ja siinä olikin sit ihan kunnon viiva.. Nyt en pysty keskittyyn töissä kun ajattelen vaan tätä asiaa, ja haluun jakaa tän jonkun kanssa, mutta en sit kuitenkaan vielä kenenkään tutun (muuta kun miehen ofc). Miten sitä voi muka keskittyä mihinkään tälläsen asian kanssa mielessä pyörii tuhat kyssäriä: voiko tää olla vaan joku kemiallinen raskaus tai muuten väärä hälytys (en oo koskaan plussannut aiemmin). Join siiderin viikonloppuna, koska luulin, että menkat alkais, kun oli sellasta niukan niukkaa vaaleenruskeeta vuotoa siinä. Joko mä oon onnistunut pilaan kaiken? Lisäksi söin aamulla kaksi voileipää, päällä metwurstia ja vasta myöhemmin luin, että metwursti on kiellettyjen listalla mies sanoo vaan, että älä ny ressaa, mutta miten sitä ei nyt vois ressata?? Lisäksi huolettaa nää "menkat" eli niukan niukkaa vuoto, jota on tässä ollut pari päivää jo...