vierailija
Eikö jokainen tahdo jotakin todellista? sivustaEn halua sua tehdä mustasukkaiseksi tai satuttaa. Haluan vain jotain todellista.
Eikö jokainen tahdo jotakin todellista? sivustaEn halua sua tehdä mustasukkaiseksi tai satuttaa. Haluan vain jotain todellista.
Laitapa ne tähän.Sinusta on viime aikoina paljastunut piirteitä, joista en pidä yhtään. Järki tietää jo, että eroon pitää päästä. Sydämen kanssa vielä työstettävää.
Kenestä?Sinusta on viime aikoina paljastunut piirteitä, joista en pidä yhtään. Järki tietää jo, että eroon pitää päästä. Sydämen kanssa vielä työstettävää.
E! Herranjumala miten ihana ja viisa sinä olet IHMISENÄ,kun🫧
Jospa se oli sinnikäs ihailijani,
lokaali m 'Ti amo', joka nyt
löytänyt uuden ihastuksen..?
____
Siinä tapauksessa pare
pistää Amolle onnittelut
ja lykyntoivotus! Suhteen
alkuvaihe on hillitön
tunteiden ja himojen
kemikaali- sekä
hormonimyrsky, niin se
tuppaa meneen..
_____
'Äippä ja poijaat' nimim.
erityisterkut. H Y | G N .
[Ainut viesti ilta + yö].
x
Trolli härnää vaanKenestä?
Tää on se kauhein vaihe munkin mielestä!Rakkaus on uni. Juuri kun on tavoittamassa sen, josta uneksii, joku kaataa kylmää vettä niskaan. Miksi piti edes uneksia?
Tämä varmaan toiveissa useimmilla.En halua sua tehdä mustasukkaiseksi tai satuttaa. Haluan vain jotain todellista.
Hieno homma. Asiahan on sillä selvä sitten. Harmi, että minulla sinun ikävät piirteesi eivät ole laannuttaneet kaipausta.Sinusta on viime aikoina paljastunut piirteitä, joista en pidä yhtään. Järki tietää jo, että eroon pitää päästä. Sydämen kanssa vielä työstettävää.
Eipä se tuollaisten jälkeen hyvä ole. Nuku sinä.Kaipaan sinua. Hyvää yötä.
Meinasin jo kirjoittaa, mutta päätin pidättäyttä tunnisteellisista. Sanotaan nyt vain, että toimit kierolla tavalla.Laitapa ne tähän.
Nimenomaan, älkäämme kiinnitäkö tuohon huomiota.Trolli härnää vaan
Kenelle kirjoitat? nn, nm, mn, mm?Meinasin jo kirjoittaa, mutta päätin pidättäyttä tunnisteellisista. Sanotaan nyt vain, että toimit kierolla tavalla.
Olisipa minulle, kuuntelisin / lukisin mielelläni kaivattuni tuntoja.Haluaisin niin kovasti selittää oman tilanteeni.
Mieheltä naiselle. Anteeksi jos pilasin muilta tunnelman.Kenelle kirjoitat? nn, nm, mn, mm?
Kuka on ylipäätään niin sairas, että kellon ajasta riippumatta vedättäisi. Toki yö myöhään, tuo huolen sekasorron aiheuttaminen iskee kovimmillaan.Kuka on noin sairas, että keskellä yötä vedättää ihmisiä?
En ole viime päivinä tehnyt tai kirjoittanut mitään ihmeellistä, joten ei mulle.Meinasin jo kirjoittaa, mutta päätin pidättäyttä tunnisteellisista. Sanotaan nyt vain, että toimit kierolla tavalla.
Rakkaus on uni. Juuri kun on tavoittamassa sen, josta uneksii, joku kaataa kylmää vettä niskaan. Miksi piti edes uneksia?
Kerro, mistä asioista konkreettisesti. Ketjussa vai irl? Jos ketjussa, kannattaa olla aika varovainen tulkintojen kanssa.Mieheltä naiselle. Anteeksi jos pilasin muilta tunnelman.
Sen saat selville jos haluat.Olisipa minulle, kuuntelisin / lukisin mielelläni kaivattuni tuntoja.