Oliko jollain jotakin sovellusta käytössä kierron seurantaan? Moona on tiedossa, mutta mietin, onko jotakin paremmin soveltuvaa tähän yritysvaiheeseen.
Itselläni on kolme sovellusta. Flo on minun mielestäni paras. Kaikkein tarkin näistä kolmesta. Käytän ilmaisversiota. Hyvänä kakkosena tulee P.C.. Womanlog kaikkein surkein, ei kulje millään tapaa mukana. Ennusteet pysyy aina samoissa päivissä.
Havahduin eilen, et hitto et kohta on kesäloma ja se suunniteltiin siten alkamaan et mahdollisesti olisi ollut sen perään jäämässä äitiyslomalle. Kuukausien valuessa hukkaan laskeskelin alkuun et miten monta kuukautta joudun kesäloman jälkeen vielä olla töissä, jossain vaiheessa se sit loppui ja eilen asiaan havahduin ja mainitsin asiasta puolisollekkin. Ei mennyt niin kuin suunniteltiin. Kohta on vuosi yritystä, eikä ainummaistakaan positiivista raskaustestiä ole tehtynä, mut toisaalta en myöskään haluaisi kokea keskenmenoa tai tuhkamunaa… Kerralla olisi tartuttava kyytiin ja kestettävä mukana.
Ihan käy ahdistaa ajatusta ottaa kunnalliseen yhteyttä. Houkuttaisi enemmän yksityinen henkilökohtaisista syistä, mutta rahallisesti ei. Tapaan työssäni neuvolan ja muun sairaalanhenkilökuntaa, joten mieli lähtee laukalle. Tiedän että on vaitiolovelvollisuudet mut päteekö ne kuitenkaan kaikkiin, osaako kaikki pitää suunsa supussa.. Pelkään et alkaa supina selän takana ettei hän ole raskautunut ja nyt hän on hakemassa siihen apua. Tai vastaavasti joku tulee kasvokkain arvostelemaan. Mulle tässä kaikessa on kyse äärimmäisen yksityisestä asiasta, en haluaisi kenenkään tulevan kertomaan miltä mä näytän tai joko olen raskaana yms… Mietin taas liikaa asioita.
Tiedän, että joudun TAAS uuteen kierroksee jo kolmatta päivää koskee sietämättömästI vatsaan. Vielä ois muutama päivä menkkojen alkuun. Mitä enemmän kuluu aikaa viimeisestä pillristä sitä kivuliaamiksi on muuttunut menkkakivut. Viime kierrossa ne oli myös äärimmäisen runsaat, vähän väliä sai vaihdella sidettä.
Kiinnostaisi vielä näin lopuksi missä vaiheessa olette olleet kunnalliselle yhteydessä? Vasta kun yritystä on ollut vuosi täynnä vai jo aiemmin? Kunnalisen pompotus lähtee liikkeelle neuvolasta? Niin ja mites te jotka ette ole hakeneet kunnalliselta apua niin oletteko vain odottaneet tärppiä? Meillä lähtisi sitten seuraavaksi 11 yritys kierto.