Sukupuolesta...meillä myös molempia ja erot kyllä huomaa. Kiinnostuksen kohteet, luonteet jne.

Tytöt hoivaa ja on kotiaskareissa mielellään mukana, pojat ei..
Ja tähän asti olen huomannut erot myös kouluissa ja päiväkodeissa. Pojat kiusaa päiväkoti iässä, tytöt ei. Koulussa kyllä molemmat. Toki päiväkodissa myös tytötkin, mutta huomattavasti vähemmän. Tytöt on rauhallisempia.
Osaavat meillä riehua, mutta kylässä, päiväkodissa jne.ovat rauhallisempia kuin pojat. Ja nämä on MINUN kokemuksia ja on kyllä sukupuolissa eroja.
Vaikka moni sanoo että kasvattaa neutraalisti jne. Niin aika moni kuitenkin suuntaa asiat sen mukaan Onko tyttö vai poika. mm.lakkaa TYTÖN kynsiä, kasvattaa pitkät hiukset, ostaa tyttöjen vaatteita jne. Suurimmasta osasta lapsista näkee ulkoapäin kumpi on, vaik jos kasvatat niin, niin miksi ostat tytölle pinkkii ja pojalle sinistä.

Poika saa autoja, tyttö nukkeja. Nää on mielenkiintoisia asioita.
Ja kuinka monta päiväkoti setää olet nähnyt elämässäsi? Mä yhden!

Kuinka monta rekkanaista tai putkinaista olet nähnyt? Mä en yhtään. Tottaki niitäkin on!
Entä kätilömiestä?
Noh, kyllä vaan elämässä sukupuolen mukaan menee kiinostuksen kohteet aika pitkälti..Ja yleensä naiset on tunteellisempia ym ym. Se on vaan biologinen juttukin, mitä sitten?
En ymmärrä myös sitä, että tyrkytetään kaikkee lapselle, koskaet haluu mihinkään muottiin. Kyllä lapsi isompana viimeistään kertoo, mikä kiinnostaa.
Ja alkoholista ym. Itse mietin tosiaan, että voi elää niin kauan vapaasti, kunnes on r-testissä plussa. Sitten elää sen mukaan.