Mäkin nään! Voi kun vahvistuis.Mä näin aamulla rfsu:n testissä todella haalean viivan , siksi tein tuon jossa näin myös haalean viivan joten pitihän se pc tuhlata vielä..... Mitä hittoa täällä tapahtuu!!!
Mäkin nään! Voi kun vahvistuis.Mä näin aamulla rfsu:n testissä todella haalean viivan , siksi tein tuon jossa näin myös haalean viivan joten pitihän se pc tuhlata vielä..... Mitä hittoa täällä tapahtuu!!!
Toivotaan parasta miljoona tarrasukkaa masuasukilleMie en usko vielä tätä todeksi! Vaikka kyllä rfsu:n testiinkin viiva vain ilmestyi. Melkeinpä oireeton on ollut. Pelottaa että taas kesken menee. Monta vuotta jo kuitenkin pientä koitettu saada,kunpa nyt syliin saakka saataisiin.
Toivotaan todella tarrasukkia!Toivotaan parasta miljoona tarrasukkaa masuasukille
Siis oikeesti!??! Wau ihanaa! Näin rfsu testissä jotain mutta tästä ei ole epäilystäkään Ihanaa!!! Liimaa sinne tuhansia litroja
Kuinka kauan pidätit pc tä varten?Mie en usko vielä tätä todeksi! Vaikka kyllä rfsu:n testiinkin viiva vain ilmestyi. Melkeinpä oireeton on ollut. Pelottaa että taas kesken menee. Monta vuotta jo kuitenkin pientä koitettu saada,kunpa nyt syliin saakka saataisiin.
Siis mie oon ihan shokissa , en todellakaan uskonut mitään viivoja tulevan koska aamunkin testiin kuvittelin haamun , sitä ei todellakaan saanut edes kuvaa! Kiitos , ihmeen kuiva kierto ollutkin olisi siitä pitänyt jo arvata että josko nyt, toki tässä on kaksi vuotta elette "joko nyt " kiertoja!Siis oikeesti!??! Wau ihanaa! Näin rfsu testissä jotain mutta tästä ei ole epäilystäkään Ihanaa!!! Liimaa sinne tuhansia litroja
Katoin jo aiemmastakin kuvasta, että näkyiskö siinä vähän jotain, mutta tää nyt ainakin oli ihan selkeä! Ihanaa - toivotaan parasta!Mä näin aamulla rfsu:n testissä todella haalean viivan , siksi tein tuon jossa näin myös haalean viivan joten pitihän se pc tuhlata vielä..... Mitä hittoa täällä tapahtuu!!!
Toivotaan parasta!Katoin jo aiemmastakin kuvasta, että näkyiskö siinä vähän jotain, mutta tää nyt ainakin oli ihan selkeä! Ihanaa - toivotaan parasta!
Voi ei miten ihanaa, mulle tuli ihan kyyneleet silmiin Onnea niin paljon Juuri päivällä mietin onkohan sun testipäivä tänään vai huomenna.Dpo 15 saa lisätä plussanneisiin
Ufffffff en muistanut miten hirveää tämä on. Ekat menkat oli kivuttomat ja pienet mutta nyt on vissiin tilanne "ennallaan". On ilmavaivat, vatsakipu ja ripuli, sekä päätä jomottaa ja jäätävät alavatsakrampit ja niagara verenvuoto. Miten kestän ikinä synnyttää kun en selviä menkoista. Lähdenkö hakemaan kierukan takasin vaanSieltä ne tulikin kuin tilauksesta eli nyt KP1
On tämä 8 vuoden kierukan käytön jälkeen sellaista itsensä opiskelua. Ensimmäisen kierron pituus oli melko lyhyt, 25päivää, ovulaatio tuli noin 12 päivillä.