Haaveena vauva 2024

Nyt testattu tyylipuhdas nega apteekin ultraan 😢. Rinnat on arat ja menkkamaista vihlontaa mutta se taitaa johtua terolutista. En ota sitä enää tuskin se plussaksi muuttuu. Nyt saa odotella menkkoja jotta voin hakea ehkäisy valmisteen. Sitä gyne suositteli esivaihdevuosi oireisiin ja runsaisiin kuukautisiin.

Eli älkää ostako precheckin tikkutestiä antaa paljon vääriä positiivisia.

Näin räikeän se antaa.
Oliko tää eka kerta vai oliko ennenkin sulle tullu näin räikeä? Tää meinaan on tosi ärsyttävän räikeä 😳
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku 5/14, km 9/14, rk 4/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ kkm 08/22
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1. yhteinen)★ kkm x3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 03/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

24.5.2023 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Mimerkki kp 33/30
@minttuni kp 30/26
@lenkkitossut kp 26/23-27
@meinaas kp 25/28-34
@haaveillen kp 23/26-30
@Mamiks kp 21/30
@Charppaliini kp 20/26
@Eswe kp 18/27
@pikkuhaave kp 15/35
@vauvakuume7 kp 10/29
@Samppa40 kp 10/25
@hermoilija_ kp 9/23-27
@RLiisukka kp 8/28
@Cherrymint kp 8/24-27
@heltsuli kp 7/28
@ireh kp 2/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Mimerkki DPO 18
@minttuni DPO 14
@meinaas DPO 11
@Kyfi DPO 10
@Mamiks DPO 8
@haaveillen DPO 6
@Charppaliini DPO 5
@alessiina DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Oliko tää eka kerta vai oliko ennenkin sulle tullu näin räikeä? Tää meinaan on tosi ärsyttävän räikeä
Ei ihan noin räikeää mutta aika selkeä on ollut aiemmin. En luota noihin precheckin testeihin enää ollenkaan. Ihan testi ajalla tulee selkeä viiva mutta muut näyttää negaa.

Menkkamaista vihlontaa ollut koko aamun. Eli eiköhän kohta menkat ala tai ainakin tiputtelu.
 
Ensimmäinen testi oikeasti piinaillen , dpo8 ja nega oli. Kovasti oon käännelty eri valossa ja kyllä se viivanpaikka siinä näkyy. Voi kunpa siihen saisi jotain väriä tulevina päivinä 😍
Oireita on itkuherkkyys, vatsa sekaisin, mielialan heitto älyttömän onnellisesta joka sitten itkettää niin ahdistuneeseen ja se taas hämmentää. Eilen olin lasten yksissä koulupuppaloissa ja siellä sai monesti nieleskellä. Ahdistusta aiheutti se etten tiedä onko mun naapuri raskaana vaikka näyttää siltä.

No kuitenkin. Tänään on iltavuoro ja vähän pyykkrumbaa , täytyy saada huomista varten kaikki edestä pois että saa taas lakanapyykkiä veivaa, meillä on tänään lääkkeen levitys ja kaksi muksua oireellista saa lääkkeen. Me muut siis varuiksi rasvataan. Rahaa tähän uppoaa , se on kyllä huomattu 😫

Jos kerkeis aloitella vähän istutuslaatikoiden täyttöä vielä, mulla kaksi itsetehtyä on täytetty ja sinne pari päivää sit istutin.

Vielä on jokunen jotka pitää istuttaa 🤪





Uudistan mun viljelyalueen ja teen siitä hieman isomman 😅 ennen oli kolme lavakaulusta ja nyt tulee olee, laatikoita enemmän. Lisäksi on mun pieni kohopenkki ❣

Aika vaan kortilla mutta onhan tässä aikaa. Sit ku laatikot valmiina niin peitän välit kyorikkeella , peräkärryllinen odottaa 😃
 
Mut saa poistaa kiertolistalta ja piinailijoista. Dpo 12 nega, huomenna pitäisi alkaa uusi kierto ja se onkin nyt sitten meidän IVF-hoitokierto
Il
Ensimmäinen testi oikeasti piinaillen , dpo8 ja nega oli. Kovasti oon käännelty eri valossa ja kyllä se viivanpaikka siinä näkyy. Voi kunpa siihen saisi jotain väriä tulevina päivinä
Oireita on itkuherkkyys, vatsa sekaisin, mielialan heitto älyttömän onnellisesta joka sitten itkettää niin ahdistuneeseen ja se taas hämmentää. Eilen olin lasten yksissä koulupuppaloissa ja siellä sai monesti nieleskellä. Ahdistusta aiheutti se etten tiedä onko mun naapuri raskaana vaikka näyttää siltä.

No kuitenkin. Tänään on iltavuoro ja vähän pyykkrumbaa , täytyy saada huomista varten kaikki edestä pois että saa taas lakanapyykkiä veivaa, meillä on tänään lääkkeen levitys ja kaksi muksua oireellista saa lääkkeen. Me muut siis varuiksi rasvataan. Rahaa tähän uppoaa , se on kyllä huomattu

Jos kerkeis aloitella vähän istutuslaatikoiden täyttöä vielä, mulla kaksi itsetehtyä on täytetty ja sinne pari päivää sit istutin.

Vielä on jokunen jotka pitää istuttaa



Uudistan mun viljelyalueen ja teen siitä hieman isomman ennen oli kolme lavakaulusta ja nyt tulee olee, laatikoita enemmän. Lisäksi on mun pieni kohopenkki

Aika vaan kortilla mutta onhan tässä aikaa. Sit ku laatikot valmiina niin peitän välit kyorikkeella , peräkärryllinen odottaa
Meillä nuo lahjasoluhoidot käynnissä niin jännitystä kovasti ilmassa.

Mä oon laittanut kasvihuonetta, puutarhaa, kukkasia ym... ajan saa tuolla pihamaalla hyvin kulumaan kun ei oo kokoaikaa vaan hoidot mielessä 😊

Mut kyllä tää aika on vaan parasta vuodessa..seurata luonnon puhkeamista kukkaan 😍💕

Toivotaan että toinen viiva ilmestyy myös testiin 💖
 
Il

Meillä nuo lahjasoluhoidot käynnissä niin jännitystä kovasti ilmassa.

Mä oon laittanut kasvihuonetta, puutarhaa, kukkasia ym... ajan saa tuolla pihamaalla hyvin kulumaan kun ei oo kokoaikaa vaan hoidot mielessä 😊

Mut kyllä tää aika on vaan parasta vuodessa..seurata luonnon puhkeamista kukkaan 😍💕

Toivotaan että toinen viiva ilmestyy myös testiin 💖
Joo aika menee huomattavasti paremmin kun saa touhuilla pihalla. Kaikenlaista visiota on, saa nähdä mitä ehtii toteuttaa 😁
 
Ei taida tässäkään kierrossa onnistaa. Vähän luulen, että pitäisi yrittää painoa pudottaa, hedelmällisyyden parantamiseksi, ja olisihan se muutenkin terveellistä...

Löytyy reilu kymmenen kiloa ylipainoa. Laihdutus on muutenkin vaikeaa, ja lannistavaa tietää että sillä painolla on merkitystä raskautumiseen 😅 toki en tiedä, jos pystyisi keskittymään pieneen pudotukseen ja ruokavalion terveellistämiseen, auttaisiko se saamaan ajatuksia pois yrittämisestä.. onko täällä kohtalotovereita, joilla on painonpudotus tai joku muu elämäntaparemontti käynnissä yhtäaikaa vauvan yrityksen kanssa? ☺
Täällä! Tosi vaikeata painonpudotus muutenkin ja nyt vielä kun tietää että se yksi hidaste tässä projektissa, ajattelin lisätä ruokavalioon terveellisiä juttuja ja testata pätkäpaastoa😃 jospa se tästä sitten pikkuhiljaa laskisi..
 
  • Tykkää
Reactions: suunnaton lentäjä
Dpo9 nega testi, sorruin eilen tekemään kaksi vaikka on niin pienet päivät. Höh, oon jotenkin niin innoissaan että meillä on siittiöitä ja vaikka saatiinkin vain yksi oikein hyvä talletus niin sekin oli hyvällä päivällä joteen mahikset on aina. Tää on meidän 18yk , ajatella että kertaakaan ei olla jätetty siitä välistä yrittämättä vaikka aina niiden analyysien jälkeen ollu ihan tosi tosi lyöty. Silti on se toivonkipi ä ollut siellä.

Toivotaan että tää tästä vielä iloksi muuttuis ja jos ei nyt nappaa niin kyllä se jossain vaiheessa onnistuu, mä oon jotenkin ihan varma siitä.

Halauksia kaikille iloihin ja muihinkin hetkiin 🤗

Mulla siivousurakka johon haen vähän täältä vauvapalstalta vauhtia, ööö, niin miten, en tiedä kuulkaa…se perskutan syyhy levis nyt pikkuveljeee. myös, huomasin viime viikolla kun rasvattiin meidät oireettomatkin ja kappas olikin näppylöitä hänellä, eivät onneksi kutissut mutta toivotaan että saadaan se nyt tällä kierroksella pois. Hikoilin niin älyttömästä viime yönä kun tää rasva oli toisenlaista ku viime viikon ja jätti semmosen kalvon , tuntui että nukun vesialtaassa 🫠 No musat korville ja eiku heilumaan vaan 🎶🎧
 
Mä lopetin eilen terolutit. Miten nopeasti teillä on menkat alkanut sen jälkeen ootte lopettanut terolutit? Miten nopeasti on ns terolutin "haittavaikutukset" olleet ohi? Paineen tunne alavatsalla jatkuu vielä. Plussaan en usko kun myöhäisempi hedelmöitys ei ole mahdollista.

Mulla meni koko flo sovellus jossa oli kierto tiedot vuodelta 2019 asti 😭. Puhelin meni rikki ja nyt kirjauduin uudella niin ei ole mitään tietoja.
 
Heippa!
Kirjoittelin tuolla jo ketjun alkupäässä, että viimeistä laattaa pillereistä syön ja sitten tarkoitus jättää pillerit sivuun ja katsoa josko tärppäisi.
Latasin flown ja sen mukaan ovulaation pitäisi olla huomenna. Vielä en kuitenkaan ala ovista tikuttamaan, koska raskautumisen "status" on että saa tulla jos on tullakseen :) Eli jännätään tärppäisikö jo ekasta kierrosta!
En kuitenkaan usko sen olevan mahdollista.

Mutta kivaa liittyä jännäilemään teidän kanssa!
 
Dpo9 nega testi, sorruin eilen tekemään kaksi vaikka on niin pienet päivät. Höh, oon jotenkin niin innoissaan että meillä on siittiöitä ja vaikka saatiinkin vain yksi oikein hyvä talletus niin sekin oli hyvällä päivällä joteen mahikset on aina. Tää on meidän 18yk , ajatella että kertaakaan ei olla jätetty siitä välistä yrittämättä vaikka aina niiden analyysien jälkeen ollu ihan tosi tosi lyöty. Silti on se toivonkipi ä ollut siellä.

Toivotaan että tää tästä vielä iloksi muuttuis ja jos ei nyt nappaa niin kyllä se jossain vaiheessa onnistuu, mä oon jotenkin ihan varma siitä.

Halauksia kaikille iloihin ja muihinkin hetkiin 🤗

Mulla siivousurakka johon haen vähän täältä vauvapalstalta vauhtia, ööö, niin miten, en tiedä kuulkaa…se perskutan syyhy levis nyt pikkuveljeee. myös, huomasin viime viikolla kun rasvattiin meidät oireettomatkin ja kappas olikin näppylöitä hänellä, eivät onneksi kutissut mutta toivotaan että saadaan se nyt tällä kierroksella pois. Hikoilin niin älyttömästä viime yönä kun tää rasva oli toisenlaista ku viime viikon ja jätti semmosen kalvon , tuntui että nukun vesialtaassa 🫠 No musat korville ja eiku heilumaan vaan 🎶🎧
Voi kunpa teille plussa pärähtäisi! 😘👌
 
  • Rakkaus
Reactions: Mamiks
No niin arvon leidit, nyt suurennuslasit käteen!! 🧐🧐 Tässä kuva, selkeämpi livenä kamera hävittää. Kuva otettu testiajan jälkeen, ja tekstinä rfsu:n testaa varhain.. ennen en ole tälläistä saanut joten.. nään todella todella hailakan haamu , mitä sinä näet? Flo ennustaa menkkoja vasta maanantaille. 🤞👌

Su oli kauhee repäisykipu yöllä kun asentoa vaihdoin. Muutoin oireetonta ollut. Tänään tuikkinut oikealle puolen. 🙏



Muoks. Tässä toinen kuva;

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Mä näin aamulla rfsu:n testissä todella haalean viivan , siksi tein tuon jossa näin myös haalean viivan joten pitihän se pc tuhlata vielä..... Mitä hittoa täällä tapahtuu!!!
Tää näkyy kyllä selvästi! Toivottavasti vahvistuu. Vaikka kaikkien plussat ilahduttaa niin kyllä vaan erityisesti sykähdyttää kun pitkään yrittäneen tikkuun alkaa piirtyä toinenkin viiva 🥰
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku 5/14, km 9/14, rk 4/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ kkm 08/22
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 03/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

25.5.2023 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@lenkkitossut kp 27/23-27
@meinaas kp 26/28-34
@haaveillen kp 24/26-30
@Mamiks kp 22/30
@Charppaliini kp 21/26
@Eswe kp 19/27
@pikkuhaave kp 16/35
@vauvakuume7 kp 11/29
@Samppa40 kp 11/25
@hermoilija_ kp 10/23-27
@RLiisukka kp 9/28
@Cherrymint kp 9/24-27
@heltsuli kp 8/28
@ireh kp 1/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@meinaas DPO 12
@Kyfi DPO 11
@Mamiks DPO 9
@haaveillen DPO 7
@Charppaliini DPO 6
@alessiina DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 5/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★5/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★5/23
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Tää näkyy kyllä selvästi! Toivottavasti vahvistuu. Vaikka kaikkien plussat ilahduttaa niin kyllä vaan erityisesti sykähdyttää kun pitkään yrittäneen tikkuun alkaa piirtyä toinenkin viiva 🥰
Mie en usko vielä tätä todeksi! 😍 Vaikka kyllä rfsu:n testiinkin viiva vain ilmestyi. Melkeinpä oireeton on ollut. Pelottaa että taas kesken menee. 💔😰😭 Monta vuotta jo kuitenkin pientä koitettu saada,kunpa nyt syliin saakka saataisiin. 🤞👌
 

Yhteistyössä