Haaveena vauva 2024

Tänään kiertopäivä 25 ja huomenna kp26 aamulla ajattelin tehdä testin. DPO huomenna mahdollisesti luokkaa 15. Tein yhden testin jo joskus DPO7 ja se oli nega, joskin tiesin että on liian aikaista, mutta eka yrityskierto niin halusin päästä kokeilemaan miten nuo tikut toimii
Onnea plussanneille
No sä oot hyvin malttanu olla testaamatta jos jo dpo 15 🤣 sulla on siis jo kuukautiset myöhässäkin? Jännittävää 😍
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ kkm 08/22
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1. yhteinen)★ kkm x3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 03/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

22.5.2023 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@ekapikkunen 37/?
@Mimerkki kp 31/30
@Summer2 kp 29/28
@minttuni kp 28/26
@ireh kp 27/28-30
@Peanutbuttercup kp 25/28
@inkeriini kp 24/30
@lenkkitossut kp 24/23-27
@meinaas kp 23/28-34
@haaveillen kp 21/26-30
@Mamiks kp 19/30
@Charppaliini kp 18/26
@Eswe kp 16/27
@pikkuhaave kp 13/35
@vauvakuume7 kp 8/29
@Samppa40 kp 8/25
@hermoilija_ kp 7/23-27
@RLiisukka kp 6/28
@Cherrymint kp 6/24-27
@heltsuli kp 5/28

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Mimerkki DPO 16
@Summer2 DPO 15
@cordola89 DPO 13
@minttuni DPO 12
@ireh DPO 12
@Peanutbuttercup DPO 10
@meinaas DPO 9
@Kyfi DPO 8
@Mamiks DPO 6
@haaveillen DPO 4
@Charppaliini DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
 
Että ottaa päähän 🙄 Hain eilen CB ultra earlyn että saan testattua ennen klinikkakäyntiä tänään. No eikös mulle sattunut joku maanantaikappale 😭 Ei näytä tulosta vaan ohjeen mukaan ”testin aikana on tapahtunut virhe” (vaikkei mitään ohjeessa mainituista virheistä kyllä tapahtunut). No, ei auta kun pc:n testiä koittaa 4 h pidätyksellä, muuta tässä ei enää ehdi.

muoks; nyt kun kääntelin testiä niin tietyssä kulmassa näkyy haaleasti teksti ”ei raskaana”, eli nega se varmaan kuitenkin on.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa kun on plussia tullut 😍!! Onnea kaikille tasapuolisesti!!

Ja toivotaan kovasti plussia niille jotka sitä odottaa 😇.

ON onko kokemusta one stepin herkistä puikkotesteistä, tuleeko helposti viivanpaikkaa/räikeetä plussaa?

Mulla siis menkat tulossa vklp, eli aikaisessa olen. Eniveis omaan silmään mukamas jotain näkyy testin kuivuttua, testiaika 5min oli ohjeessa ja toi oli noin 8-9min kohdalla.
 
Että ottaa päähän Hain eilen CB ultra earlyn että saan testattua ennen klinikkakäyntiä tänään. No eikös mulle sattunut joku maanantaikappale Ei näytä tulosta vaan ohjeen mukaan ”testin aikana on tapahtunut virhe” (vaikkei mitään ohjeessa mainituista virheistä kyllä tapahtunut). No, ei auta kun pc:n testiä koittaa 4 h pidätyksellä, muuta tässä ei enää ehdi.

muoks; nyt kun kääntelin testiä niin tietyssä kulmassa näkyy haaleasti teksti ”ei raskaana”, eli nega se varmaan kuitenkin on.
Voi harmi sentään 😪

Kovasti tsemppii klinikkakäynnille kumminkin 💖
 
  • Rakkaus
Reactions: Peanutbuttercup
Että ottaa päähän Hain eilen CB ultra earlyn että saan testattua ennen klinikkakäyntiä tänään. No eikös mulle sattunut joku maanantaikappale Ei näytä tulosta vaan ohjeen mukaan ”testin aikana on tapahtunut virhe” (vaikkei mitään ohjeessa mainituista virheistä kyllä tapahtunut). No, ei auta kun pc:n testiä koittaa 4 h pidätyksellä, muuta tässä ei enää ehdi.

muoks; nyt kun kääntelin testiä niin tietyssä kulmassa näkyy haaleasti teksti ”ei raskaana”, eli nega se varmaan kuitenkin on.
Noissahan digitesteissä näät kääntelemällå tms kaikki vaihtoehdot mitä testi voi antaa eli en siihen luottaisi
 
No sä oot hyvin malttanu olla testaamatta jos jo dpo 15 sulla on siis jo kuukautiset myöhässäkin? Jännittävää
En voi sanoa onko myöhässä vai ei, koska kierukan poiston jälkeen on vasta ollut yhdet ja kierron pituus ei ole tiedossa 😄 jännittävää tosiaan, vaikkakin olen valmistautunut ajatuksissa siihen että menisi pitkäänkin odotellessa 😄
 
Kyllä me saadaan luopua kolmannesta 😭. Kaikki itselläni näytti hyvältä. Limakalvo paksu ym ei rakenteellista vikaa. Mutta tiputtelu viittaa ettei keltarauhanen toimi kunnolla. Lisäksi miehellä paino noussut yli 10 kg lähi aikoina.ä eikä diabetes ole tasapainossa. Joutuu käyttämään myös Testo geeliä muuten laskee Testo arvot alas. Eli luultavasti miehen siittiötuotanto alhaalla. Ei lähdetä hoitoihin.
 
Hei vaan! Oon seuraillut ketjua jo hetken sivusta, mutta nyt tuntui että haluan tulla itsekin kommentoimaan. Olen 28-vuotias ja kovasti olisi esikoinen haaveissa vuodelle 2024, mutta vielä en täyttä suostumusta ole mieheltä saanut. Jätin pillerit pois muista syistä alkuvuodesta ja nyt näyttäisi että kierto on palaamassa ennalleen vihdoinkin. Aiemmat kierrot olleet pitkiä ja viimeksi esimerkiksi vuotopäiviä vain 3, kun yleensä kestää n. 5-7 päivää Ehkäisynä tällä hetkellä keskeytetty, joten aina pieni toivon kipinä on joka kierrolla. Nyt menkkoja odotan alkaviksi, oireiden perusteella alkaisi tänään/huomenna ja sitten taas toivotaan että mies antaisi myönteisen vastauksen seuraavalta kierrolta pienokaisen yrittämiseen! Ollaan kyllä sen verran puhuttu että eiköhän se yritys aloiteta tässä ihan lähikuukausina, joten voi hyvinkin olla että toiveet kävisi toteen ja se tapahtuisikin jo nyt kesäkuussa!
Jään vielä toistaiseksi kuitenkin taustalle seurailemaan ja mahdollisesti kommentoimaan ketjuun, mutta nimeä listalle ei vielä kannata lisätä.

Hurjan paljon onnea kaikille plussanneille ja kovasti tsemppiä niille joille raskaaksi tuleminen vaikeaa yms!❤
 
Kyllä me saadaan luopua kolmannesta 😭. Kaikki itselläni näytti hyvältä. Limakalvo paksu ym ei rakenteellista vikaa. Mutta tiputtelu viittaa ettei keltarauhanen toimi kunnolla. Lisäksi miehellä paino noussut yli 10 kg lähi aikoina.ä eikä diabetes ole tasapainossa. Joutuu käyttämään myös Testo geeliä muuten laskee Testo arvot alas. Eli luultavasti miehen siittiötuotanto alhaalla. Ei lähdetä hoitoihin.
Kannattaisi kysyä lääkäriltä jos kirjoittaa ovitrellea tmv miehelle. Boostaa omaa testotuotantoa. Niinkuin mun miehellä.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Meillä mies ei halua mitään hoitoja. Ja en usko että suostuu ovitrelleen
Ymmärrän, onko hänellä korvattavuus testoon? Hän saattaisi saada esim gonal f 100% korvattavuudella. Ovitrellesta joutuu maksamaan täyden hinnan mutta ei ole niin kallis jos annos maltillinen. Tavallaan tämäkin hoito verrattavissa testosteronin korvaushoitoon.

Jos saisit sen puhuttua noin, hoito se on testokin. Näillä hormoneilla vaan sais sen oman tuotannon ja sitä kautta siittiöt pysyisi . Monet korvaushoidossa olevat tauottaa teston ja väliajalla pistää esim ovitrellea jos on lapsitoiveita eikä halua että oma siittiötuotanto vähenee /lakkaa.

Kaikkea hyvää silti sinne❤ Toivottavasti onnistaa 🥰
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mut voi siirtää seuraavaan listaan plussanneisiin
Tänään rv4+0, testiviiva vahva ja oireet sopivia.

Toivon plussa-aallosta hyökyaaltoa
Itse oli pakko varata vu yksityiseltä sillä en vieläkään usko tätä todeksi enkä mitenkään pysty odottamaan sinne vko12 asti.🙈 En uskalla siirtyä plussanneisiin vielä niin kauan, että saan sieltä varmistuksen vaikka testiviivat vahvat.

Meillä on @Summer2 täysin sama viikko menossa ja samat päivät 😍
 
Mun piti lopettaa terolut tänään. Ajattelin että ei siitä mitään hyötyä ole. No en taida uskaltaa vielä. 🤔. Tuo on kyllä surullisen kuuluisa precheck joka antaa törkeitä viivoja. En ymmärrä miksi ostan niitä aina. Testaan huomenna jollain muulla merkillä. Oireita ei oikein ole vaikka syön terolutia. Se on ennen tehnyt ns valeoireet.
https://aijaa.com/n6raVi
 
Mun piti lopettaa terolut tänään. Ajattelin että ei siitä mitään hyötyä ole. No en taida uskaltaa vielä. 🤔. Tuo on kyllä surullisen kuuluisa precheck joka antaa törkeitä viivoja. En ymmärrä miksi ostan niitä aina. Testaan huomenna jollain muulla merkillä. Oireita ei oikein ole vaikka syön terolutia. Se on ennen tehnyt ns valeoireet.
https://aijaa.com/n6raVi
Oisko niitä liuskatestejä pcltä saatavilla?
 
Ei taida tässäkään kierrossa onnistaa. Vähän luulen, että pitäisi yrittää painoa pudottaa, hedelmällisyyden parantamiseksi, ja olisihan se muutenkin terveellistä...

Löytyy reilu kymmenen kiloa ylipainoa. Laihdutus on muutenkin vaikeaa, ja lannistavaa tietää että sillä painolla on merkitystä raskautumiseen 😅 toki en tiedä, jos pystyisi keskittymään pieneen pudotukseen ja ruokavalion terveellistämiseen, auttaisiko se saamaan ajatuksia pois yrittämisestä.. onko täällä kohtalotovereita, joilla on painonpudotus tai joku muu elämäntaparemontti käynnissä yhtäaikaa vauvan yrityksen kanssa? ☺
 

Yhteistyössä