Dpo9 nega testi, sorruin eilen tekemään kaksi vaikka on niin pienet päivät. Höh, oon jotenkin niin innoissaan että meillä on siittiöitä ja vaikka saatiinkin vain yksi oikein hyvä talletus niin sekin oli hyvällä päivällä joteen mahikset on aina. Tää on meidän 18yk , ajatella että kertaakaan ei olla jätetty siitä välistä yrittämättä vaikka aina niiden analyysien jälkeen ollu ihan tosi tosi lyöty. Silti on se toivonkipi ä ollut siellä.
Toivotaan että tää tästä vielä iloksi muuttuis ja jos ei nyt nappaa niin kyllä se jossain vaiheessa onnistuu, mä oon jotenkin ihan varma siitä.
Halauksia kaikille iloihin ja muihinkin hetkiin
Mulla siivousurakka johon haen vähän täältä vauvapalstalta vauhtia, ööö, niin miten, en tiedä kuulkaa…se perskutan syyhy levis nyt pikkuveljeee. myös, huomasin viime viikolla kun rasvattiin meidät oireettomatkin ja kappas olikin näppylöitä hänellä, eivät onneksi kutissut mutta toivotaan että saadaan se nyt tällä kierroksella pois. Hikoilin niin älyttömästä viime yönä kun tää rasva oli toisenlaista ku viime viikon ja jätti semmosen kalvon , tuntui että nukun vesialtaassa 🫠 No musat korville ja eiku heilumaan vaan