Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2025

Tavallaan ymmärrän ja jollain tasolla käynyt mielessä että pitääkö riskeerata kroppaa ja perhedynamiikkaa (kroppa tuntuu fyysisesti nyt todella hyvältä, meillä on jo ihana ja varsin helppo lapsi, parisuhde voi hyvin - jos tyytyisimme tähän olisi paljon helpompaa). Toisaalta olen aina halunnut ja...
  2. K

Haaveena vauva 2025

Odota viikonloppuun! 🥵 Vaikka kuulostaa lupaavalta 🙌
  3. K

Haaveena vauva 2025

Vierailijan kanssa samaa mieltä 100%, kaverin reaktio tuli vain mieleen kun täällä oli kommentti "aloitimmeko liian myöhään" (30v).
  4. K

Haaveena vauva 2025

Voi seilata :) Ihan jo siitä kuinka paljon olet juonut, käynyt pissalla, mihin aikaan vuorokaudesta... Ja muutenkin. Nega on nega ja pos on pos, kuulostaa siltä että sun pos on vasta tulossa 🤗 Hassu muuten miten eri tavoin ihmiset suhtautuvat ikään. Tuli vkl keskusteltua asiasta vähän ikään...
  5. K

Haaveena vauva 2025

Ja jatko... Kp4 ja enää tiputtelua. Silmänräpäys sitten alkoi menkat ja oli pettynyt olo ja nyt menkat jo (melkein) ohi ja potentiaaliset päivät jo viikon päästä?? Varmaan kiitos esikoisen, työkiireiden ja erään projektin aika lentää. Ja lyhyt kierto toki auttaa vaikka edellinen 24 päivää tuntuu...
  6. K

Haaveena vauva 2025

Jos jaksat niin olisi tosi kiva kuulla tästä kokemuksesta! Siis nyt ja jos käytte tutkimuksissa. Olen nimittäin ajatellut että annan tälle 6kk ja sitten käyn vaikka yksityisellä ihan vain tarkistamassa että kaikki ok ☺️
  7. K

Haaveena vauva 2025

Olen aivan varma että todella moni jakaa näitä tunteita mitä tänne on kirjoitettu. Todella inhimillistä ja itse yritän ajatella että voin samalla olla iloinen kaverin puolesta ja tuntea pistoksen sydämessä. Täällä alkoi menkat pari päivää odotettua aikaisemmin, jäi siis 24 päivän mittaiseksi...
  8. K

Haaveena vauva 2025

No ei olisi pitänyt, super early neg :( Joten paskalla fiiliksellä työpäivään ja viikonloppuun. Ja menkat pitäisi alkaa su, mulla alkaa yleensä aika myöhään illalla.
  9. K

Haaveena vauva 2025

Iso hali Min204! Oma napa, huomenna dpo12 ja kp 25/26 ja super early vielä laatikossa. Pitäisikö aamupissasta...🫣
  10. K

Haaveena vauva 2025

Kyllä mä tuollaisesta jo vähän innostuisin! 🥰🤞
  11. K

Haaveena vauva 2025

Näistä kuvia!! Niin voin miettiä sun viivoja eikä omia (dpo9 ja ajattelin testata vasta sunnuntaina joten tarvitse ajanvietettä 😂)
  12. K

Haaveena vauva 2025

Kiinnittyminen tapahtuu käsittääkseni noin viikko ovulaation jälkeen :) Toivottavasti oli jotain muuta positiivista mitä tapahtui 🤞
  13. K

Haaveena vauva 2025

Vielä on tosi aikaista 🤞 Kuinka nopeasti olet tullut raskaaksi aikaiseksi?
  14. K

Haaveena vauva 2025

DPO 7 ja kp 20/26 ja yhtäkkiä alkoi "jännittää". Tähän asti kierto sujunu ilman sen kummempia fiiliksiä eikä raskautuminen ole juurikaan ollut mielessä (ihanaa!). Pitkä viikko vielä edessä...
  15. K

Haaveena vauva 2025

Näyttää erittäin positiiviselta :) Milloin teit sitä edellistä testiä? Voihan se olla että se olisi ollut pos esim edeltävänä päivänä jo ja ehdit saada plussan nippanappa kiinni :) Tai sitten seuraava testi paljon haaleammasta virtsasta tms. Kaikki todennäköisesti hyvin, mahtava että tuli...
  16. K

Haaveena vauva 2025

DPO 5, kp 18/26 ja jääääätävä väsymys vaikka olen nukkunut harvinaisen paljon (mies ja esikoinen reissussa, en ole nukkunut näin monta yötä putkeen väh 8h varmaan valehtematta kahteen vuoteen). Syksyn pimeys vai kenties raskaus...😁 Mutu sanoo tällä kertaa vahvasti ensimmäistä.
  17. K

Haaveena vauva 2025

DPO4 eli right behind you 💪 Täysin tavallinen olo mutta en mä mitään muuta odottaisikaan.
  18. K

Haaveena vauva 2025

En edelleenkään saa punaisella mutta piinailut alkakoon, DPO1.
  19. K

Haaveena vauva 2025

Jesjesjes, kp13 ja erittäin selkeä ovisplus 🎉 Mies lähtee siis huomenna viikoksi pois ja pelkäsin että tämä kierto menee hukkaan. Tuota "kesällä on niin helppoa vauvan kanssa" en ymmärrä, onhan lapset vauvoja vuoden eli tuo vaihe tulee kaikkien vauvojen kanssa, kuten myös kylmä talvi.😅 Ekat...
  20. K

Haaveena vauva 2025

Olisin vastannut juuri näin 😃 Oma napa, kp 11/26 ja ovistesti erittäin haalea. Toivottavasti pos osuisi viikonlopuun 😏

Yhteistyössä