Täällä sorruin testiin, dpo 9 ja nega voihan vee miksi ei raskaus ala, meni kaikki niin nappiin nyt. Oli niin tärppi olo ovulaation jälkeen. Vitsi että harmittaa. Kaikkea jomottelua jne ollut nyt enemmän niin mä jopa vähän luulin ..
Vielä on tosi aikaistaTäällä sorruin testiin, dpo 9 ja nega voihan vee miksi ei raskaus ala, meni kaikki niin nappiin nyt. Oli niin tärppi olo ovulaation jälkeen. Vitsi että harmittaa. Kaikkea jomottelua jne ollut nyt enemmän niin mä jopa vähän luulin ..
joo totta! Mutta ajattelin että jos jotain hailakkaa jo näkyisi mä olen raskautunut aiemmin tosi helposti, kaikki lapset YK 1 tai 2. Siksi tämä tuntuu nyt niin oudolta ja hankalalta. Toki ymmärrän että ihan normaalia ettei heti tärppää mutta malttamaton kun on ..Vielä on tosi aikaista
Kuinka nopeasti olet tullut raskaaksi aikaiseksi?
Mulla todennäköisesti geleet aiheutti tässä kierrossa enempi tuntemuksia vatsan seudulle ja lähes tauotonta vv:a ovulaation jälkeen tarkoittamatta mitään. Tänään siis dpo13 ja negaa näyttää eli teurastus alkaa taas huomenna.Täällä sorruin testiin, dpo 9 ja nega voihan vee miksi ei raskaus ala, meni kaikki niin nappiin nyt. Oli niin tärppi olo ovulaation jälkeen. Vitsi että harmittaa. Kaikkea jomottelua jne ollut nyt enemmän niin mä jopa vähän luulin ..
Miulla jäi nuo ennakkonippailut munasarjan paineen tunnetta lukuunottamatta väliin kokonaan. Ja siis itselläni tekee normaalisti tuon että ennen menkkoja on tosi kuivaa, ei meinaa kuppia saada millään sisälle ja sitten pv-pari ennen vuotoa tulee ovisliman tapaiset ja halut herää taas hiljaiselon jälkeen. Tätä olen lukenut muillakin olevan.On tämä nyt kyllä kumma. DPO16 ja KP28 ja negatiivinen testi tänäkin aamuna. Menkkakipujen tyyppistä nippailua/vihlaisuja alavatsan seudulla, mutta vv tänään kirkasta ja kostea olo. Ei vähäistäkään merkkiä punerrusta tai rusehtavaa vuotoa. Hieman etova olo ja päätä särkee. Rinnat tuntuu täyteläisemmiltä, vähän arat. Rupesin jo epäilemään, et onko ovulaatio sittenki ollut vähä myöhemmin, vai mitä ihmettä?
Mä taas tulkitsisin tuon jo plussaksi jos olisi oma testi. Mutta lähellä se ovis jokatapauksessa on! Nyt vaan peittoa heiluttamaanHei, olen tehnyt ovis testejä kolmen päivän ajan, ja ne ovat olleet negoja. Nyt illalla testiin ilmestyi tummempi viiva. Onko tämä nyt positiivinen tulos? En usko silmiäni olen liian hämmentynyt ja innoissani Mitä mieltä olette?
https://aijaa.com/KoiTJo
Lämmöistä en osaa sanoa mutta itse käytän digitaalisia ovistestejä juuri tuon takia kun viivat jää yleensä aina melkein yhtä vahvaksi. Edellisessä kierrossakin aloitin liuskoilla mutta kun viiva alkoi vahvistumaan tein digitestin samalla. digi ei tunnistanut ovulaation lähestyvän (vilkkuva) vaikka liuska vahvistui selvästi. Päivä ennen ovulaatiota kuitenkin digiin pärähti hymynaama joka pysyi vrk (vai 2) näkyvissä mutta liuska ei positiivista näyttänyt vaikka tein sen kolmesti sen päivän aikana. digin plussaa seuraavana päivänä tunsin vasemmalla oviskivut (ultralla varmistettiin johtofollin olevan vasemmalla) ja siitä 16pv päästä alkoi vuoto.Hei vain. Olen seuraillut ketjua muutaman kk. Yritämme ensimmäistä lasta. Olen tässä yrittänyt saada selkoa ovulaatiosta, mutta testit näyttää kokoajan negaa. Oviskivut oli viime to-pe, lauantaista asti ollut limoja. Nyt niissä testeissä viiva kokoajan haalistumaan päin, mutta oon ymmärtänyt, että sillä ei ole väliä kierron kannalta haaleneeko vaiko ei. Että merkityksellinen olisi ainoastaan yhtä kirkas tai kirkkaampi kuin kontrolliviiva? Mulla on pitkä kierto, nyt menossa kp19.
Nouseeko aamulämpö aina ovulaation jälkeen, ei ennen ovulaatiota?
Ei ole vielä positiivinen, mutta lähellä kyllä. Itsellä on tuollainen viiva päivää ennen ovulaatioplussaa.Hei, olen tehnyt ovis testejä kolmen päivän ajan, ja ne ovat olleet negoja. Nyt illalla testiin ilmestyi tummempi viiva. Onko tämä nyt positiivinen tulos? En usko silmiäni olen liian hämmentynyt ja innoissani Mitä mieltä olette?
https://aijaa.com/KoiTJo
Tämän takia ei testejä enää ennen kuin dpo 16 tai jälkeenSaako r testiin toisen viivan jos tutkii sitä tarpeeksi kauan tänään dpo 11 testissä ihan hailuraa viivaa, tämä on niin haalea että tuskin tuota näkisi kukaan muu mietin onko joku viivanpaikka tms mutta mielestäni eilen saman merkin testissä ei ollut yhtään mitään (sitäkin tiirailin kaikissa valoissa ja kaikin päin )
että että … jännää.Innostun varmasti ihan turhaan