Haaveena vauva 2025

vierailija
Näyttää erittäin positiiviselta
Milloin teit sitä edellistä testiä? Voihan se olla että se olisi ollut pos esim edeltävänä päivänä jo ja ehdit saada plussan nippanappa kiinni Tai sitten seuraava testi paljon haaleammasta virtsasta tms. Kaikki todennäköisesti hyvin, mahtava että tuli ovisplussa, siitä on hyvä jatkaa
Kiitos kun jaksoit vastata. 🤗 Oon tikuttanut joka päivä ainakin viikon, toissapäivänä sekä päivällä että myös illalla kun oli vihdoin vähän aiempaa tummempi toinen viiva. Eilen tosiaan innostuin tuon kuvan testin jälkeen niin että klo 17 aikaan tein seuraavan jossa oli ehkä just tasavahvat viivat vielä ja illan sekä varsinkin tämän aamun testeissä jo selkeästi haaleampi... Nähtäväksi jää oliko vihdoin oikea positiivinen, vielä ei ainakaan kummempia kipuja tms. Toivotaan tietty kaikenlaisia positiivisia testejä sekä itselle että kaikille teille muillekin! 🥰 Kivaa viikonloppua!
 
Vielä on tosi aikaista
Kuinka nopeasti olet tullut raskaaksi aikaiseksi?
joo totta! Mutta ajattelin että jos jotain hailakkaa jo näkyisi 😅 mä olen raskautunut aiemmin tosi helposti, kaikki lapset YK 1 tai 2. Siksi tämä tuntuu nyt niin oudolta ja hankalalta. Toki ymmärrän että ihan normaalia ettei heti tärppää mutta malttamaton kun on ..
 
  • Tykkää
Reactions: Keltainenkukka92
vierailija
Täällä sorruin testiin, dpo 9 ja nega voihan vee miksi ei raskaus ala, meni kaikki niin nappiin nyt. Oli niin tärppi olo ovulaation jälkeen. Vitsi että harmittaa. Kaikkea jomottelua jne ollut nyt enemmän niin mä jopa vähän luulin ..
Mulla todennäköisesti geleet aiheutti tässä kierrossa enempi tuntemuksia vatsan seudulle ja lähes tauotonta vv:a ovulaation jälkeen tarkoittamatta mitään. Tänään siis dpo13 ja negaa näyttää eli teurastus alkaa taas huomenna.
Toki toivon että siellä olis lopulta eri tilanne ja testi näyttäiskin kahta viivaa 🩷

-Saaga86
 
On tämä nyt kyllä kumma. DPO16 ja KP28 ja negatiivinen testi tänäkin aamuna. Menkkakipujen tyyppistä nippailua/vihlaisuja alavatsan seudulla, mutta vv tänään kirkasta ja kostea olo. Ei vähäistäkään merkkiä punerrusta tai rusehtavaa vuotoa. Hieman etova olo ja päätä särkee. Rinnat tuntuu täyteläisemmiltä, vähän arat. Rupesin jo epäilemään, et onko ovulaatio sittenki ollut vähä myöhemmin, vai mitä ihmettä?
 
  • Vau!
Reactions: Keltainenkukka92
Mulle voi päivittää huomiselle dpo1.

en testaillut tässä kierrossa, mutta kipujen perusteella kyllä sanoisin, että kyllä tämä ovis on😅 myös vuoto ollut sellaista tosi vetistä tänään. Jännä että vaihtelee näin paljon, mutta toisaalta kiertokin on ollut tuon 27-32 et sinänsä osuu kyllä tuohon olettaen, että luteeali on mulla ollut sen 10pv. Eilen oli seksiä, et saapa nähdä. Yksikään raskaus ei oo kyllä alkanut näin nopeasti et odotukset aika alhaalla🙈
 
Täällä elellään oviksen aikaa. Varmaan kohta natural cycles vahvistaa lämpöjen puolesta oviksen, mutta oletettavasti dpo 0 tänään.

Pitkästä aikaa tää yrittäminen on ollut muutakin kuin vaan vauvan tekoa ja ai että, en muista milloin viimeks tää olisi ollut näin kivaa. Ja yritystähän on se yli 1,5v takana. Saatiin lapsi yökylään mummilaan ja saatiin peuhata vielä sellaiseen aikaan, että ei ollut ihan nukuksissa. 😊

Tässä kierrossa oon käyty akupunktiossa kp 11, punavalohoidossa kp 8, 11 ja 13 ja ehkä meen vielä huomenna (raskaana ei suositella, mutta ennen kiinnittymistä aattelen, että ok) ja sitten vielä royal geleet 2kpl/päivä. Lisäravinteita oon viritellyt viime kuukaudet taas paremmaksi.

En oo koskaan toivonut heinäkuun vauvaa, mutta ei tässä enää ole mitään väliä, kunhan vaan vauva vielä tulee. ❤

Toivottavasti saadaan paljon lisää plussia.
 
  • Tykkää
Reactions: Keltainenkukka92
On tämä nyt kyllä kumma. DPO16 ja KP28 ja negatiivinen testi tänäkin aamuna. Menkkakipujen tyyppistä nippailua/vihlaisuja alavatsan seudulla, mutta vv tänään kirkasta ja kostea olo. Ei vähäistäkään merkkiä punerrusta tai rusehtavaa vuotoa. Hieman etova olo ja päätä särkee. Rinnat tuntuu täyteläisemmiltä, vähän arat. Rupesin jo epäilemään, et onko ovulaatio sittenki ollut vähä myöhemmin, vai mitä ihmettä?
Miulla jäi nuo ennakkonippailut munasarjan paineen tunnetta lukuunottamatta väliin kokonaan. Ja siis itselläni tekee normaalisti tuon että ennen menkkoja on tosi kuivaa, ei meinaa kuppia saada millään sisälle ja sitten pv-pari ennen vuotoa tulee ovisliman tapaiset ja halut herää taas hiljaiselon jälkeen. Tätä olen lukenut muillakin olevan.

Miulla vuoto selvästi loppumaan päin, mutta kyllähän sitä 4pv vuotikin urakalla. Letrot aloitin eilen kp 4 ja jatkan kp 8 asti. Ovis tulisi oletettavasti kp14-16.
 
Vihdoin menkat alkaa olla ohi. Vitsit, että jo luulin, ettei ne lopu ikinä. Keskiviikkona oli niin karmeet menkkakivut, ei oo ikinä ennen ollu niin kipeet. Vertaki tuli niin paljo. Jouduin soittaa naisten polille, ku mietin, et mikä homma. Siellä oli aika kuiva vastaanotto ja tosi rauhottelevaki, ku sieltä mietti hoitaja ääneen 'vuodatkohan sää kuiviin'😅 niillä tunnelmilla sit alottaa viikonloppu. Mut nyt onneks kivut on loppunu ja vuotokin lähes kokonaan. Et varmaan ehti tulla kaikki veret, mitä sielä oli.

Flo vähän häröilee, merkkasin sillon menkat, ku alko, mut Flo on laittanu vielä edellisen kierron jatkoks ne. Ite ajattelen, et kun vuoto alko, nii oli kp1. Vois nyt sitten tässä kierrossa koittaa tikuttaa, jos vaikka sais oviksen kiinni
 

Yhteistyössä