Hakutulokset

1. L

Saanko ihmetellä?! (ihmettelen silti) MIKSI jo viikolla 38 ja jotain tuskaillaan ja kauhistellaan ja naristaan?

Meinaat että sais vielä sellasenkin ? Pakko sitä on alkaa huomenna neuvolasta sitten jo tiedustelemaan... :whistle: Mä haluan nyt sitten abortin!
  2. L

Saanko ihmetellä?! (ihmettelen silti) MIKSI jo viikolla 38 ja jotain tuskaillaan ja kauhistellaan ja naristaan?

No mutta, ens kerralla mä aionkin synnytttää jo rv 37! :D Enpä valita raskaudesta enää 38 viikolla. Sillon mun valituksen aiheena on unettomat yöt... unettomat päivät... :)
  3. L

Noista jäälyhdyistä :)

:laugh: Onneksi mä tein ruoan jo aamuvarhain. :xmas: Kattilat on vapaita! Millanenkohan lyhty syntyy paistinpannusta...... Niin juu, eihän mun lyhtyni sitten heti sula jos pakkaset laskee ? Jos kuitenkin pysyy tossa miinuksen puolella ? Olen joo tyhmä.... :ashamed:
  4. L

No sähän sen sanoit. Mitenkäs nyt sitten... pitäiskös keskeyttää koko touhu. Onko jotain neuvoja kun valittaakkaan ei saa ? :xmas:
  5. L

No en mä mitään jääkoristeita nyt sitten halua. Vaan jäälyhtyjä, valolla, kynttilällä. Niin ja ei, ne ei ole ollut pilttipurkkeja kun ihan jotain jäälyhtyjä... en vaan yhtään kykene muistamaan minkälaisia ja kenellä niitä edes oli.... :snotty:
  6. L

Varmaan siksi, että rv 38 lapsi on jo valmis tähän maailmaan ja eräillä paino arvioksi on heitetty jo vajaa 4 kiloa rv 38, niin jostain syystä lapsi tuntuu kovin isolta tässä persjalkaisessa kropassa! Ja muutenkin, ei loppu raskaus herkkua ole, sano mun sanoneen. :headwall:
  7. L

matala tuhkakuppi vihanneksilla! :laugh: :laugh:
  8. L

No onko ne kuitenkin tarpeeks syviä että sinne kynttiläkin mahtuu ? Mistä mä nyt taion hiekkamuotteja..... :snotty:
  9. L

Nimikyselyä? Tuomas vai Hannes?

Mäkin tunnen vaan hönttejä Hanneksia... :laugh: Eli Tuomas. :)
  10. L

taidan lähteä eri

oisko kuumuudella jotain tekemistä asian kanssa ? :whistle:
  11. L

Mutta saako niihin jotenkin jonkun nartsankin kiinni, kun ois sellasia killuvia pieniä kiva laittaa johonkin. Miten ihmeessä niihin... ei kait niihin nyt narua voi ripustaa !? :o Miks mä olen nähny sellasia jonkun puussa joskus palavan ? Mä menenkin kohta kaivamaan jotain kippoja ja kuppeja...
  12. L

taidan lähteä eri

noh noh. Ehkä se on kuitenkin parempi että tosiaan lähdette eri poluille. Äijäs saa kunnon pihvejä jossain ja sä löydät jonkun sopivan haukan muualta. :)
  13. L

Mun lapsi leikkii vielä muutaman päivän vatsassa ja hiekkasangot on vielä kaupassa... :ashamed: oisko joku muu kiva kuppi tai kippo ? Muovi muki, ei, se on varmaan liian pieni... Oisko sellanen pieni taikina kulho, muovinen ? :D
  14. L

Mäkin haluan nyt heti jäälyhtyjä! Mutta mihin astiaan mä ne jäädytän että tulee jotain pikku lyhtyjä? Ei mulla ole pieniä ämpäreitä varmaan yhtään... kaakku vuokakin on ihan hassun muotonen nyt jäälyhdyks....
  15. L

Vaikka kuinka siivoan niin ei siivotulta näytä!

Ottaisin jos ois kamera, tai edes vähän toimiva kamera. :ashamed: En mäkään kirjahyllyistä, yöks, varsinkin sellaset vanhan ajan täpötäyteen ahdetut kirjahyllyt. :x Onhan se makunsa kullakin, mutta mä en ikuna ole ymmärtäny sitä tietokirjojen keräystä siihen hyllyyn tai niitä posliini...
  16. L

Millä sivuilla surffailette netissä?

No nuo on ihan vakiot, sitten iltasanomat, iltalehti, kuvatonia joskus selailen, salakuunneltua selailen, sähköpostit vilkasen. Niin ja nettipankkia tulee joskus käytettyä useinkin, siellä ei tosin tarvi kamalasti surffailla. :laugh:
  17. L

Vaikka kuinka siivoan niin ei siivotulta näytä!

Sulla on ihan selvästi liikaa tavaraa jolla ei ole omaa paikkaa. Keksit tavaroille paikan tai heität menemään mitä et tarvi ja mikä on liikaa. :) Mä olen ainakin ihan mahtava tässä pois laitossa. Mä en tarvitteis sisustukseeni kun ison sohvan ja töllön. Mä vihaan kaikkea koriste esinettä. No...
  18. L

Kokemuksia rakennekynsistä?

Mä en geeleistä tiedä oikeastaan mitään, muutakun että yhdellä työakverilla joskus oli ja olihan ne ihan nätit. Ainakin noin ihan uutenansa. :)
  19. L

Olisko glögijuustotorttu hyvä lahja päiväkodin tädeille?

No jos mä en kovin pahoissa väleissä ois tän tarhalapsen äidin kanssa, niin en mä nyt ihan ensimmäisenä aatellu että se ois kakkinu mun torttuuni, mutta toki jotkut tätäkin varmaan ajattelee... :laugh: Mun mielestä ois ite tehty leipomus parempi kun joku iänikuinen suklaarasia tai kynttilä.
  20. L

Kokemuksia rakennekynsistä?

Mulla on joskus muutamia vuosia sitten ollut pureskelluissa töpökynsissä, ja voin sanoa ettei niihin kannata laittaa mitään kalliita rakenne kynsiä. Ei sitä pinta-alaa ole niitä edes kunnolla liimata kun kynnen pituus jo loppuu itsessään kesken, joten irtoaakin aika herkästi. Jos sä pureskelet...

Yhteistyössä