Itse käytän kuumaa vettä reiän tekemiseen, ei niin väliksi vaikka ämpäri jäätyisi täysin.Alkuperäinen kirjoittaja elli:Tän minäkin haluan tietää.Alkuperäinen kirjoittaja siis:kipataanko se jäälyhty sitten niin, että pohja tulee ylös? Ja siihen koverretaan reikä? Vai miten? Auttakee tyhmää...
Palstamammojen äijät saa tänään töistä tullessaan ruoaksi mikrolihapiirakkaa kun talon kaikki keittovälineet lojuvat pitkin pihaa.Alkuperäinen kirjoittaja kb:Ottakaa ihmeessä kuvia tekeleistänne, ilmeisesti aika monenkirjavaa on tulossa. Näen jo mielessäni pihan täynnä jäätyneitä kattiloita.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Palstamammojen äijät saa tänään töistä tullessaan ruoaksi mikrolihapiirakkaa kun talon kaikki keittovälineet lojuvat pitkin pihaa.Alkuperäinen kirjoittaja kb:Ottakaa ihmeessä kuvia tekeleistänne, ilmeisesti aika monenkirjavaa on tulossa. Näen jo mielessäni pihan täynnä jäätyneitä kattiloita.
*reps*Alkuperäinen kirjoittaja kb:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Palstamammojen äijät saa tänään töistä tullessaan ruoaksi mikrolihapiirakkaa kun talon kaikki keittovälineet lojuvat pitkin pihaa.Alkuperäinen kirjoittaja kb:Ottakaa ihmeessä kuvia tekeleistänne, ilmeisesti aika monenkirjavaa on tulossa. Näen jo mielessäni pihan täynnä jäätyneitä kattiloita.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Palstamammojen äijät saa tänään töistä tullessaan ruoaksi mikrolihapiirakkaa kun talon kaikki keittovälineet lojuvat pitkin pihaa.Alkuperäinen kirjoittaja kb:Ottakaa ihmeessä kuvia tekeleistänne, ilmeisesti aika monenkirjavaa on tulossa. Näen jo mielessäni pihan täynnä jäätyneitä kattiloita.
Mut eikö mikrossa jäädyttämällä sais vängän mallisia neliö jäälyhtyjä!Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Palstamammojen äijät saa tänään töistä tullessaan ruoaksi mikrolihapiirakkaa kun talon kaikki keittovälineet lojuvat pitkin pihaa.Alkuperäinen kirjoittaja kb:Ottakaa ihmeessä kuvia tekeleistänne, ilmeisesti aika monenkirjavaa on tulossa. Näen jo mielessäni pihan täynnä jäätyneitä kattiloita.
Alkuperäinen kirjoittaja kb:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Palstamammojen äijät saa tänään töistä tullessaan ruoaksi mikrolihapiirakkaa kun talon kaikki keittovälineet lojuvat pitkin pihaa.Alkuperäinen kirjoittaja kb:Ottakaa ihmeessä kuvia tekeleistänne, ilmeisesti aika monenkirjavaa on tulossa. Näen jo mielessäni pihan täynnä jäätyneitä kattiloita.
Eivät pala kovinkaan hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:kiitos sille joka mainitsi pilttipurkit, mä laitan niitä puihin roikkuun kera tuikun =)
hyst, ei tällaises ketjussa saa puhua lihapiirakoista, kohta nekin roikkuu puussa jäädytettyinä ja ruusuilla koristeltuinaAlkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Mut eikö mikrossa jäädyttämällä sais vängän mallisia neliö jäälyhtyjä!Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Palstamammojen äijät saa tänään töistä tullessaan ruoaksi mikrolihapiirakkaa kun talon kaikki keittovälineet lojuvat pitkin pihaa.Alkuperäinen kirjoittaja kb:Ottakaa ihmeessä kuvia tekeleistänne, ilmeisesti aika monenkirjavaa on tulossa. Näen jo mielessäni pihan täynnä jäätyneitä kattiloita.
Syökää lihapiirakkanne kylmänä
Onneksi mä tein ruoan jo aamuvarhain. :xmas: Kattilat on vapaita! Millanenkohan lyhty syntyy paistinpannusta......Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Palstamammojen äijät saa tänään töistä tullessaan ruoaksi mikrolihapiirakkaa kun talon kaikki keittovälineet lojuvat pitkin pihaa.Alkuperäinen kirjoittaja kb:Ottakaa ihmeessä kuvia tekeleistänne, ilmeisesti aika monenkirjavaa on tulossa. Näen jo mielessäni pihan täynnä jäätyneitä kattiloita.
harvoin se lyhty läpijäätyy. kun kumoat lyhdyn vesisankosta pois, lyhdyn päällä on takuulla pieni reikä, josta sisälle jääneen veden voi kaataa pois. ja sit sitä reikää voi isontaa mieleisekseen puukolla tms.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Itse käytän kuumaa vettä reiän tekemiseen, ei niin väliksi vaikka ämpäri jäätyisi täysin.Alkuperäinen kirjoittaja elli:Tän minäkin haluan tietää.Alkuperäinen kirjoittaja siis:kipataanko se jäälyhty sitten niin, että pohja tulee ylös? Ja siihen koverretaan reikä? Vai miten? Auttakee tyhmää...
Mulla jäätyy aika useinkin, kun ne unohtuu sinne.... Joka tapauksessa sen kuuman veden kanssa helppoa ja nopeaa.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:harvoin se lyhty läpijäätyy. kun kumoat lyhdyn vesisankosta pois, lyhdyn päällä on takuulla pieni reikä, josta sisälle jääneen veden voi kaataa pois. ja sit sitä reikää voi isontaa mieleisekseen puukolla tms.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Itse käytän kuumaa vettä reiän tekemiseen, ei niin väliksi vaikka ämpäri jäätyisi täysin.Alkuperäinen kirjoittaja elli:Tän minäkin haluan tietää.Alkuperäinen kirjoittaja siis:kipataanko se jäälyhty sitten niin, että pohja tulee ylös? Ja siihen koverretaan reikä? Vai miten? Auttakee tyhmää...
märkää ja kylmää touhua mutta myös palkitsevaa. jäälyhdyt ovat kauniita!
Mut aattele kuin nätti siitä vois tulla!Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:hyst, ei tällaises ketjussa saa puhua lihapiirakoista, kohta nekin roikkuu puussa jäädytettyinä ja ruusuilla koristeltuina
Noo siitä tulee hieno tuikkualusta. Lorottele pannu täyteen vettä ja laita pannulle muutama juomalasi. Kun asetelma on umpijäässä, irrota lasit jäämöhkäleestä niin siihen jää kivat tuikkukupit. Lasit lähtee helposti irti kun täytät ne kuumalla vedellä.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Onneksi mä tein ruoan jo aamuvarhain. :xmas: Kattilat on vapaita! Millanenkohan lyhty syntyy paistinpannusta......
tästä vois alkaa uus trendi..Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Mut aattele kuin nätti siitä vois tulla!Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:hyst, ei tällaises ketjussa saa puhua lihapiirakoista, kohta nekin roikkuu puussa jäädytettyinä ja ruusuilla koristeltuina
Olis yhdistettynä linnun/oravanruoka ja kaunis koriste.
Hetken aikaa imeyttäs vaikka lihapiirakkaan vettä ja sitten istuttas ruusut siihen tuoreena ja laittas ne pihalle jäätymään :heart:
Lättypannussa olis lasinpaikatkin valmiina!Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Noo siitä tulee hieno tuikkualusta. Lorottele pannu täyteen vettä ja laita pannulle muutama juomalasi. Kun asetelma on umpijäässä, irrota lasit jäämöhkäleestä niin siihen jää kivat tuikkukupit. Lasit lähtee helposti irti kun täytät ne kuumalla vedellä.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Onneksi mä tein ruoan jo aamuvarhain. :xmas: Kattilat on vapaita! Millanenkohan lyhty syntyy paistinpannusta......
Ratkaisu:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mulla jäätyy aika useinkin, kun ne unohtuu sinne....Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:harvoin se lyhty läpijäätyy...
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Noo siitä tulee hieno tuikkualusta. Lorottele pannu täyteen vettä ja laita pannulle muutama juomalasi. Kun asetelma on umpijäässä, irrota lasit jäämöhkäleestä niin siihen jää kivat tuikkukupit. Lasit lähtee helposti irti kun täytät ne kuumalla vedellä.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Onneksi mä tein ruoan jo aamuvarhain. :xmas: Kattilat on vapaita! Millanenkohan lyhty syntyy paistinpannusta......
missä noin lämmintä?Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Nyt mäkin innostuin. Olis kiva laittaa parveke täyteen jääkoristeita. Tänään -1, huomenna jo varmaan plussa puolella. Täytynee odotella vähän.
Täällä on muutaman tunnin päästä sellasia viritelmiä piha täynnä ettei mukaan mahdu. Sitten mä kuitenkin raskaus dementioissani unohdan päivän päästä mikä esitti mitäkin. Meillä syödään ylihuomenna jäälyhtyjä ja pannut roikkuu puissa.Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Lättypannussa olis lasinpaikatkin valmiina!Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Noo siitä tulee hieno tuikkualusta. Lorottele pannu täyteen vettä ja laita pannulle muutama juomalasi. Kun asetelma on umpijäässä, irrota lasit jäämöhkäleestä niin siihen jää kivat tuikkukupit. Lasit lähtee helposti irti kun täytät ne kuumalla vedellä.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Onneksi mä tein ruoan jo aamuvarhain. :xmas: Kattilat on vapaita! Millanenkohan lyhty syntyy paistinpannusta......