Hakutulokset

1. L

Millaistahan olisi olla TODELLA rikkaan miehen vaimo?

Kai se nyt paljonkin helpompaa rahan kanssa pelata jos sitä ois riittämiin. Ja kait siitä miehestä jonkinverran täytyis välittääkin että sen kans jaksasi kauemmin ollakin, niin että niistä rahoista pääsee jotenkin nauttimaankin. :D Niin ja kyllä mäkin ennemmin olisin se rikas puolisko... :)...
  2. L

mitäköhän sossu on tälläisestä mieltä? toimeentulotuki.

Onhan sossun nyt ihan mahdoton "vahtia" mihin toimeentulotuki törsätään. Toki, jos on tiedossa että rahat saattaa mennä aivan väärään tai eri tarkotukseen kun on määrä, niin antavat vaihtoehtoja toimeentulon saamiseksi. Esim. vaateavustusta, tai mikä lie nimeltään ja kodinkoneisiin avustusta...
  3. L

Kuinka moni tekee tänään suursiivouksen??

Voi kun mäkin jaksaisin heittää matot ja petivaatteet ulos ja siivota. :ashamed: Ihan kaipaan sitä raikasta tuoksua! Minkäs teet kun maha on kun jumppapallo ja mies hemmetti meni ja lähti töihin tienaamaan leipää pöytään! :kieh:
  4. L

Onko jollain ollut tuntoja...

Olipas nopee! :) Mä olen ajatellu että osaanhan mä sitten mennä ajoissa sairaalaan, kun mulla välillä supistukset tai sellaset menkkamaiset juilimiset on kestänyt montakin tuntia, mutta en ole edes ajatellu niiden olevan supistuksia, ennenkun neuvolassa tuli siitä puhetta. Huoh, on tää huoli...
  5. L

menis nyt edes tunti niin kehtais laittaa ruokaa :D

Mua ihan hävetti kun mun yks ystäväni soitti hetki sitten, ja oli pahoillaan että en kai mä vaan nukkunu. Enhän mä tosiaan nukkunu, mutta en kyllä kehdannu kertoa tehneeni just päivällistäkään. :D Mee ihmeessä kokkaamaan, on sekin sitten ohi koko päivältä! :)
  6. L

menis nyt edes tunti niin kehtais laittaa ruokaa :D

Mä tein jo aamulla 9 aikaa tän päivän ruoan valmiiks.. :ashamed: Hetki sitte söin... sitä se on kun on raskaana ja vuorokaus rytmitkin on ihan sekasin.... :snotty:
  7. L

Pakastin olisi hyvä nyt sulattaa

Ajattelinkin tehdä sen huomenna, jos olen kotona ja jos jaksan. |O Ei ole pitänyt sulattaakkan kun viime talvesta asti.... :whistle:
  8. L

Onko jollain ollut tuntoja...

Elikkäs, kysyisin että onko jollain ollut jonkinlainen "olo" tulevasta synnytyksestä ? Olen kuullut että joillakin ei tee mieli syödä päivään, maha on sekaisin ennen h-hetkeä, jollakin yleinen paha olo, joku vaan jotenkin aavisteli sen syntyvän.... Jotain tuon tyyppistä ? En tarkoita nyt...

Yhteistyössä