peesaan. Muutenkin kamala joulustressi niin vielä pitäs pakastinta ruveta sulattamaan. Nou tänksAlkuperäinen kirjoittaja .:Pakkoko on kiusata nyt kaikilla kotihommilla? Ei mua huvita.
Luulis noin tuoreessa vehkeessä olevan No frost -systeemit. Tai mä en olis ainakaan huolinut muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:Kiitos tästä muistutuksesta! Uus jääkaappi ostettiin viime talvena enkä sitä kertaakaan vielä oo sulattanut. Mutta nyt on hyvä aika sekin tehdä.
Ehkä tarkoitti kuitenkin pakastinosaa.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Luulis noin tuoreessa vehkeessä olevan No frost -systeemit. Tai mä en olis ainakaan huolinut muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:Kiitos tästä muistutuksesta! Uus jääkaappi ostettiin viime talvena enkä sitä kertaakaan vielä oo sulattanut. Mutta nyt on hyvä aika sekin tehdä.
No kyllä mun pakastimessa on ainakin No frost, eli ei tarvii sulatella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä tarkoitti kuitenkin pakastinosaa.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Luulis noin tuoreessa vehkeessä olevan No frost -systeemit. Tai mä en olis ainakaan huolinut muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:Kiitos tästä muistutuksesta! Uus jääkaappi ostettiin viime talvena enkä sitä kertaakaan vielä oo sulattanut. Mutta nyt on hyvä aika sekin tehdä.
Meillä ei ole.Mallin on valinnut vuokrayhtiö.Alkuperäinen kirjoittaja joo:No kyllä mun pakastimessa on ainakin No frost, eli ei tarvii sulatella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä tarkoitti kuitenkin pakastinosaa.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Luulis noin tuoreessa vehkeessä olevan No frost -systeemit. Tai mä en olis ainakaan huolinut muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:Kiitos tästä muistutuksesta! Uus jääkaappi ostettiin viime talvena enkä sitä kertaakaan vielä oo sulattanut. Mutta nyt on hyvä aika sekin tehdä.
Ota vaan töpseli irti seinästä ja kuumia kattiloita sisälle.Eiköhän tuo toimi kaikissa.Alkuperäinen kirjoittaja Ines:Kellään nenän edessä Rosenlew vähävirtasen ohjekirjaa ........ en muista yhtään missä se on ja oliko sulatuksessa jotain erikoista?
Paitsi kuumat kattilat yleensä kielletään niissä ohjekirjoissaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota vaan töpseli irti seinästä ja kuumia kattiloita sisälle.Eiköhän tuo toimi kaikissa.Alkuperäinen kirjoittaja Ines:Kellään nenän edessä Rosenlew vähävirtasen ohjekirjaa ........ en muista yhtään missä se on ja oliko sulatuksessa jotain erikoista?
Tai sitten pakastinosan lämpötilansäätö nollille.
Tai kokeile googlettaa nimellä käyttöohjetta.
Ai,meidän ohjeessa ei =)Alkuperäinen kirjoittaja joo:Paitsi kuumat kattilat yleensä kielletään niissä ohjekirjoissaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota vaan töpseli irti seinästä ja kuumia kattiloita sisälle.Eiköhän tuo toimi kaikissa.Alkuperäinen kirjoittaja Ines:Kellään nenän edessä Rosenlew vähävirtasen ohjekirjaa ........ en muista yhtään missä se on ja oliko sulatuksessa jotain erikoista?
Tai sitten pakastinosan lämpötilansäätö nollille.
Tai kokeile googlettaa nimellä käyttöohjetta.