vierailija
Vieläkö olet täällä?Janne-faneille tiedoksi: Ylilaudalla EI OLE ilmoita asiaton viesti- painiketta. Olen pahoillani.
Vieläkö olet täällä?Janne-faneille tiedoksi: Ylilaudalla EI OLE ilmoita asiaton viesti- painiketta. Olen pahoillani.
Ei se voi pysyä pois. Tulee ikävä kyllä takas. Toivottavasti saa niin paljon vihaaja ystäviä ylilaudalla, ettei tarvi tulla tänne enää tirkistelemään.Vieläkö olet täällä?
Ei tarvi tiedottaa. Ei tulla sinne. Et vissiin ymmärrä mitä tässä tapahtui. Ja hyvä niin. Kuten muut ovat jo toivottaneet: tervemenoa vaan sulle.Janne-faneille tiedoksi: Ylilaudalla EI OLE ilmoita asiaton viesti- painiketta. Olen pahoillani.
Saman teki kun asui HiekkaharjussaNyt Janne vonkaa facessa ilmaista apua. Pitäisi pistää kissakatos atomeiksi, kuljettaa Keravalle ja kasata uudestaan. Varmasti saisi kyseisen palvelun ihan ostettuakin. Mutta aina voi ensin kysyä facesta, josko joku mummo tulisi taas tekemään työn ihan ilmaiseksi.
Aikamoisia lupauksia tuossa siulta.Nyt se ininä, piipitys ja kitinä sitten loppuu! Nyt se on tehty! JANNESTA ON LANKA YLILAUDALLA! Joten te herkkähipiäiset nillittäjät voitte jäädä tänne jankkaamaan jostain suomijuntti- kommentista, kun ette tunnu siitä pääsevän yli millään! Minä haistatan teille pitkät paskat ja jatkan keskustelua JANNESTA Ylilaudalla! ADIOS!!
Ja mikäs tässä on se ongelma sulle? Että pyytää apua ja saa apua? Tämä on sulle ongelma miksi?Saman teki kun asui Hiekkaharjussa
Ruinasi ilmaiseksi rakentajaa ulos Mimmin kissahäkille ja joku yli 70vuotias mummeli tuli sit rakentamaan kun ei siitä ruikuttamisesta meinannut tulla loppua kun ei tahdo työstä kenellekään maksaa palkkaa vaikka auttajia kyllä olisi ollut mutta ei ilmaiseksi.
Mummeli kovasta työstään sitten sai jannelta ruokaa korvaukseksi.
Mutta kun Janne Hiekkaharjusta lähti niin sinne jäi se ulkohäkki ulos eikä koskaan mennyt sitä purkamaan.
Nyt sitten yrittää uudelleen Tapanilaan samaa temppua että joku menisi purkamaan kun Janne ei kykene eikä pysty siihen itse ja sit ilmaiseksi joku rakentaa keravalla uudelleen kun Janne ei osaa eikä viitsi.
Senku tietäs. Itse olen pyytänyt apua vaikka millä mitalla ja aina saanut. Nää ihmiset, joille auttaminen on vieras konsepti, on outoja ja sanoisin jopa säälittäviäJa mikäs tässä on se ongelma sulle? Että pyytää apua ja saa apua? Tämä on sulle ongelma miksi?
Ylilauta vois olla sinulle se oikea paikka.Saman teki kun asui Hiekkaharjussa
Ruinasi ilmaiseksi rakentajaa ulos Mimmin kissahäkille ja joku yli 70vuotias mummeli tuli sit rakentamaan kun ei siitä ruikuttamisesta meinannut tulla loppua kun ei tahdo työstä kenellekään maksaa palkkaa vaikka auttajia kyllä olisi ollut mutta ei ilmaiseksi.
Mummeli kovasta työstään sitten sai jannelta ruokaa korvaukseksi.
Mutta kun Janne Hiekkaharjusta lähti niin sinne jäi se ulkohäkki ulos eikä koskaan mennyt sitä purkamaan.
Nyt sitten yrittää uudelleen Tapanilaan samaa temppua että joku menisi purkamaan kun Janne ei kykene eikä pysty siihen itse ja sit ilmaiseksi joku rakentaa keravalla uudelleen kun Janne ei osaa eikä viitsi.
Ylilauta.Sitten kun Janne ei pyynnöistä huolimatta saa (ilmaista) apua, alkaa taas se narina ja uhriutuminen. Ihmiset ovat homovastaisia tai kateellisia kun eivät halua auttaa.
Janne sai jo apua. Turha valittaa enää.Sitten kun Janne ei pyynnöistä huolimatta saa (ilmaista) apua, alkaa taas se narina ja uhriutuminen. Ihmiset ovat homovastaisia tai kateellisia kun eivät halua auttaa.
Kyllä te fanit löydätte sinne ilman linkkiäkin. Pystytte ihmisten ip-osoitteetkin selvittämään ja tekemään päteviä mielenterveysdiagnooseja, niin kyllä te nyt yhden keskustelunkin löydätteHei sinä ylilauta henkilö. Laita tänne se linkki, että ihmiset tietää mihin siirtyä täältä haukkumisensa kanssa.
Ei fanit vaan ne vanhemmat vihaajat täällä. Niille se ois hyvää apua. Ja mitä sä teet täällä enää?Kyllä te fanit löydätte sinne ilman linkkiäkin. Pystytte ihmisten ip-osoitteetkin selvittämään ja tekemään päteviä mielenterveysdiagnooseja, niin kyllä te nyt yhden keskustelunkin löydätte
Ja mikäs tässä on se ongelma sulle? Että pyytää apua ja saa apua? Tämä on sulle ongelma miksi?
Peeping KarenEi fanit vaan ne vanhemmat vihaajat täällä. Niille se ois hyvää apua. Ja mitä sä teet täällä enää?
Ei se pyytäjä ole tyhmä. Kysyä ja pyytää saa.Olet väärässä tässä! Ei oo mikään ongelma itselleni ..
Se että Janne ruinaa apua kaikkeen on kyllä huvittavaa, aikuinen mies eikä tee mitään itse vaan pyytää muita tekemään..
-,Kun Jannella oli kesämökki joka tarvi remonttia niin tekikö Janne siellä mitään itse?? Ei , vaan Ruinasi ilmaista apua siihen
.-Kun Janne tahtoi mimmille ulkohäkin niin tekikö itse mitään kissallensa ??
Ei, vaan Ruinasi ilmaista apua rakentamiseen ja kun sai pakilaan uuden häkin niin rakensiko sen itse ? No ei rakentanut vaan pyysi siihenkin apua ja nyt se sitten pitää purkaa ja rakentaa uudestaan ja tekeekö Janne itse mitään kissojensa hyväksi ?? Ei !
Senku tietäs. Itse olen pyytänyt apua vaikka millä mitalla ja aina saanut. Nää ihmiset, joille auttaminen on vieras konsepti, on outoja ja sanoisin jopa säälittäviä
Vastasin sun kysymykseen! Voi luoja!!Ei fanit vaan ne vanhemmat vihaajat täällä. Niille se ois hyvää apua. Ja mitä sä teet täällä enää?
Kukaan fani ei mene sille roskasivulle. Sitä tosiaan luulisi että vihaajat nyt ovat ja pysyvät siellä huutamassa keskenään… mutta ei. Vielä roikkuu täällä.Perin outoa, että vihaajilla on nyt oma kerho missä rellestää ja äksyillä, mutta täällä sitä vaan vieläkin valitetaan. Eikös ois kivempi valittaa omassa seurassanne?
miksi olet täällä?Vastasin sun kysymykseen! Voi luoja!!
Maapallo on pullollaan ihmisiä jotka tekee juuri noin. Erityisesti naisia.Apua tietenkin saa pyytää mutta: se ei sitten ole niitä avuntarjojia kohtaan reilua että apua tarvitseva ei itse osallistu ollenkaan työhön. vaan olettaa että työt tehdään eikä tarvitsijan tarvitse tehdä mitään.
Tätä Janne on tehnyt että pyytää useasti ilmaista apua mutta ei itse osallistu työhön mitenkään.