Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt Janne vonkaa facessa ilmaista apua. Pitäisi pistää kissakatos atomeiksi, kuljettaa Keravalle ja kasata uudestaan. Varmasti saisi kyseisen palvelun ihan ostettuakin. Mutta aina voi ensin kysyä facesta, josko joku mummo tulisi taas tekemään työn ihan ilmaiseksi.
Saman teki kun asui Hiekkaharjussa
Ruinasi ilmaiseksi rakentajaa ulos Mimmin kissahäkille ja joku yli 70vuotias mummeli tuli sit rakentamaan kun ei siitä ruikuttamisesta meinannut tulla loppua kun ei tahdo työstä kenellekään maksaa palkkaa vaikka auttajia kyllä olisi ollut mutta ei ilmaiseksi.
Mummeli kovasta työstään sitten sai jannelta ruokaa korvaukseksi.
Mutta kun Janne Hiekkaharjusta lähti niin sinne jäi se ulkohäkki ulos eikä koskaan mennyt sitä purkamaan.
Nyt sitten yrittää uudelleen Tapanilaan samaa temppua että joku menisi purkamaan kun Janne ei kykene eikä pysty siihen itse ja sit ilmaiseksi joku rakentaa keravalla uudelleen kun Janne ei osaa eikä viitsi.

vierailija
Nyt se ininä, piipitys ja kitinä sitten loppuu! Nyt se on tehty! JANNESTA ON LANKA YLILAUDALLA! Joten te herkkähipiäiset nillittäjät voitte jäädä tänne jankkaamaan jostain suomijuntti- kommentista, kun ette tunnu siitä pääsevän yli millään! Minä haistatan teille pitkät paskat ja jatkan keskustelua JANNESTA Ylilaudalla! ADIOS!!
Aikamoisia lupauksia tuossa siulta.

”Nyt se ininä, piipitys ja kitinä sitten loppuu!

vierailija
Ruinasi ilmaiseksi rakentajaa ulos Mimmin kissahäkille ja joku yli 70vuotias mummeli tuli sit rakentamaan kun ei siitä ruikuttamisesta meinannut tulla loppua kun ei tahdo työstä kenellekään maksaa palkkaa vaikka auttajia kyllä olisi ollut mutta ei ilmaiseksi.
Mutta kun Janne Hiekkaharjusta lähti niin sinne jäi se ulkohäkki ulos eikä koskaan mennyt sitä purkamaan.
Nyt sitten yrittää uudelleen Tapanilaan samaa temppua että joku menisi purkamaan kun Janne ei kykene eikä pysty siihen itse ja sit ilmaiseksi joku rakentaa keravalla uudelleen kun Janne ei osaa eikä viitsi.
Ja mikäs tässä on se ongelma sulle? Että pyytää apua ja saa apua? Tämä on sulle ongelma miksi?

vierailija
Ylilauta vois olla sinulle se oikea paikka.

vierailija
Ja mikäs tässä on se ongelma sulle? Että pyytää apua ja saa apua? Tämä on sulle ongelma miksi?

Olet väärässä tässä! Ei oo mikään ongelma itselleni ..
Se että Janne ruinaa apua kaikkeen on kyllä huvittavaa, aikuinen mies eikä tee mitään itse vaan pyytää muita tekemään..

-,Kun Jannella oli kesämökki joka tarvi remonttia niin tekikö Janne siellä mitään itse?? Ei , vaan Ruinasi ilmaista apua siihen
.-Kun Janne tahtoi mimmille ulkohäkin niin tekikö itse mitään kissallensa ??
Ei, vaan Ruinasi ilmaista apua rakentamiseen ja kun sai pakilaan uuden häkin niin rakensiko sen itse ? No ei rakentanut vaan pyysi siihenkin apua ja nyt se sitten pitää purkaa ja rakentaa uudestaan ja tekeekö Janne itse mitään kissojensa hyväksi ?? Ei !

vierailija
Olet väärässä tässä! Ei oo mikään ongelma itselleni ..
Se että Janne ruinaa apua kaikkeen on kyllä huvittavaa, aikuinen mies eikä tee mitään itse vaan pyytää muita tekemään..

-,Kun Jannella oli kesämökki joka tarvi remonttia niin tekikö Janne siellä mitään itse?? Ei , vaan Ruinasi ilmaista apua siihen
.-Kun Janne tahtoi mimmille ulkohäkin niin tekikö itse mitään kissallensa ??
Ei, vaan Ruinasi ilmaista apua rakentamiseen ja kun sai pakilaan uuden häkin niin rakensiko sen itse ? No ei rakentanut vaan pyysi siihenkin apua ja nyt se sitten pitää purkaa ja rakentaa uudestaan ja tekeekö Janne itse mitään kissojensa hyväksi ?? Ei !
Ei se pyytäjä ole tyhmä. Kysyä ja pyytää saa.

vierailija
Senku tietäs. Itse olen pyytänyt apua vaikka millä mitalla ja aina saanut. Nää ihmiset, joille auttaminen on vieras konsepti, on outoja ja sanoisin jopa säälittäviä

Apua tietenkin saa pyytää mutta: se ei sitten ole niitä avuntarjojia kohtaan reilua että apua tarvitseva ei itse osallistu ollenkaan työhön. vaan olettaa että työt tehdään eikä tarvitsijan tarvitse tehdä mitään.
Tätä Janne on tehnyt että pyytää useasti ilmaista apua mutta ei itse osallistu työhön mitenkään.

vierailija
Perin outoa, että vihaajilla on nyt oma kerho missä rellestää ja äksyillä, mutta täällä sitä vaan vieläkin valitetaan. Eikös ois kivempi valittaa omassa seurassanne?
Kukaan fani ei mene sille roskasivulle. Sitä tosiaan luulisi että vihaajat nyt ovat ja pysyvät siellä huutamassa keskenään… mutta ei. Vielä roikkuu täällä.

vierailija
Ylilauta ois hyvä sivu näille tyypeille

”Joka kerta, kun tuo yksi (ja ne pari muuta) kirjoittaa törkeyksiä, kopioin kommentin ja lähetän eteenpäin emaililla ihmiselle jonka kanssa olen ollut nyt yhteydessä. Saadaan koko ketju pois, jos keskustelu ei siistiydy ja vihapuheet pysy pois. Sananvapaus ei tarkoita että saa suoltaa ihan mitä lystää. Jos haluatte lukea ja kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo, menkää Ylilaudalle. Omasta ja muiden puolesta voin sanoa: teitä ei kaivata täällä.”

vierailija
Apua tietenkin saa pyytää mutta: se ei sitten ole niitä avuntarjojia kohtaan reilua että apua tarvitseva ei itse osallistu ollenkaan työhön. vaan olettaa että työt tehdään eikä tarvitsijan tarvitse tehdä mitään.
Tätä Janne on tehnyt että pyytää useasti ilmaista apua mutta ei itse osallistu työhön mitenkään.
Maapallo on pullollaan ihmisiä jotka tekee juuri noin. Erityisesti naisia.

Yhteistyössä