Hakutulokset

1. L

Aamupino :)

Huomenta! Sukkaparille hirmusesti onnea ja menestystä! :hug: Kohta sulla on nyytti kätösissä. :heart: Täällä kans yks joka on ollu hereillä 3 asti supistusten takia, mutta vesistä tai muista ei mitään hajuakaan. Nyt kun nousin kokonaan ylös ja keitin munia :p niin ne alkaa tietenkin...
  2. L

Millaista se oli, kun sai sukat jalkaansa alle 15 minuutissa ja kengät jalkaansa ähisemättä?

Voi! Ja hyvin nukkuukin kun nukkuu. :D Mä en vaan muista enää miten se tehdään..... noh, muutama päivä vielä niin se muistuu mulle mieleen... ;)
  3. L

Millaista se oli, kun sai sukat jalkaansa alle 15 minuutissa ja kengät jalkaansa ähisemättä?

Se tais olla se 39 viikkoa sitten tapahtunut pukeminen. Mä olen taas unohtanut kuinka nukutaan mahallaan tai kuinka yöllä voi kääntää kylkeään luulematta olevansa halvaantunut... |O
  4. L

Mulle kävi tänään näin.

On se varmasti pikkusille typyille vähän osuvampi kun tää siili. Tai turtles. :whistle: Voihan olla että mullekin avautuu ihan uus keräily maailma vasta siellä synnärillä.... :laugh:
  5. L

Mulle kävi tänään näin.

Onko teinimutantti kilpikonnat sama asia kun turtles ? Entäs onko ihan vaan telkusta tulevat konnatkin sama asia ? :o Kui niillä niin monta nimeä on ?? Kauheen vaikea juttu taas tämäkin. :snotty:
  6. L

Mitäs teitillä tapahtuu juuri nyt?

Kuule, hae postista niitä osoitteen muutos kortteja ja raaputat niihin joulun toivotukset. Kaiken hyvän lisäksi niissä on postimaksu jo valmiiks maksettu. Mäkin aion laittaa varmaan kaikille pääsiäiskortit niistä, ne on aika pääsiäisen värisiäkin vielä. :D
  7. L

Mulle kävi tänään näin.

Mä en ole oikein päässy tohon vaaleanpunaiseen maailmaan vielä käsiksi ja siksi luoja suokin mulle poika lapsen. :D Tää siili (sanoin sen ihan kuiskaten) olis ollu kyllä aika mahtava mulle, mutta ei kun ei. Jaa mutta... teinimutantti kilpikonnat tai mikä se on nimeltään. Oisko se aika kähee ?
  8. L

Mulle kävi tänään näin.

No todellakin. :snotty:
  9. L

Voisin esittäytyä...

Me ollaan muuten varmaan melkein sukua toisillemme! :laugh: Meillä on aika samantyyliset nikit. :D
  10. L

Mulle kävi tänään näin.

Täydellistä. Kohta mun näyttökin valuu tästä johonkin.... :ashamed:

Yhteistyössä