Mitäs teitillä tapahtuu juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
..
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Alkuperäinen kirjoittaja täällä:
petivaatteet ulkona minä siivoon ja lapset katsoo telkkaa. miehen pitäs kohta tulla kotiin ja sit vaan ollaan.
ooh, sain sulta siivousenergiaa :D Otan imurin käteen . Moikka :wave: ja illan jatkoja.
mullekkin iski ihan sama fiilis..juo vaan kahvin loppuun ensin..

Esikoinen on kaverillaan, tytsy kattelee lastenohjelmaa ja tuo juniori tässä sylissä möyhää ja pelleilee. Mies on töissä ja minä istahdin hetkeksi koneelle.... keittiön siivous tuolla odottelee, ensin pistän kyllä kaffen tippumaan. :p

Mä istahdin koneelle juomaan sumppia kun sain siivottua ja mies hinkkaa varmaan silmäteräänsä tallissa. Köh, autoansa siis. :D
Koira näytti just löntystävän syömään. Aika hiljasta on.... saunaa pääsyä tässä odottelen.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies korjaa autonpuskuria, lapset on iltapalalla. Ite mietin et mistä ihmeestä sitä keksis yhden puuttuvan joulukortin.
Kuule, hae postista niitä osoitteen muutos kortteja ja raaputat niihin joulun toivotukset. Kaiken hyvän lisäksi niissä on postimaksu jo valmiiks maksettu.
Mäkin aion laittaa varmaan kaikille pääsiäiskortit niistä, ne on aika pääsiäisen värisiäkin vielä. :D

Yhteistyössä