Hakutulokset

1. L

Mulle kävi tänään näin.

No tuo kuivuri nyt viime viikolla alko ryppyilemään mulle ja mies sitä tutki ja totes ettei sitä voi käyttää. :ashamed: Näin tämä taas menee. Ajattelin kuivata ne, kokeilla vielä imuria tai nyppimistä tai jotain ja jos menee hermot niin mä vien ne mun äidille. Sillä on hyvää aikaa nyppiä mun...
  2. L

Mulle kävi tänään näin.

No ei ole helppoa kyllä sunkaan lapsella kun ei saa lattioitakaan lakasta! :laugh: Tätä epäonnea on siis liikkeellä.... :ashamed:
  3. L

Mitäs teitillä tapahtuu juuri nyt?

Mä istahdin koneelle juomaan sumppia kun sain siivottua ja mies hinkkaa varmaan silmäteräänsä tallissa. Köh, autoansa siis. :D Koira näytti just löntystävän syömään. Aika hiljasta on.... saunaa pääsyä tässä odottelen.... :whistle:
  4. L

Voisin esittäytyä...

Tere tere! :wave:
  5. L

Mulle kävi tänään näin.

jooooo. En mä enää tykkääkkään kiroilevasta siilistä. :snotty:
  6. L

Mulle kävi tänään näin.

Joo mä yritin jo. :ashamed: Mulla oli sellanen yli hinnalla ostettu mikä lie "taikasieni" mutta ei silläkään lähteny paljon mitään. Ajattelin pestä niitä nyt sitten ympäri vuorokauden varmaan läpi viikon, jos vaikka ne joskus irtois. Kaikki muutkin koneessa oli tietysti tossa höytyvässä, mutta...
  7. L

Mulle kävi tänään näin.

Elikkäs, mä päätin oikeastaan jo eilen illalla, että rupean keräilemään ihan vaan huvikseni tollasta kiroileva siili rihkamaa, kun tuntuu että kaikki nyt kerää jotain, muumimukeja ja lehmä kuosia ja kuka nyt sitten mitäkin. Keräily on siis aika alussa vielä, ja aamulla mulla oli 2 kiroileva...
  8. L

Mitä ihmettä ostan äidilleni joululahjaksi? Tilasin jo sen piikkimaton, mutta onkin ostanut sen itse itselleen vkl aikana :(

Kynttilä tai herkkukori. Jotain tuoksuja, kynttilöitä, saippuaa, hajuvettä, kirja... viinipullo... no, jotain... Mun mielestä omalle äidille on aika helppo keksiä lahja kun se voi nyt olla melkein mitä vaan kun hiukan tietää toisen makua ja kiinnostuksen kohteita, mutta anopille on ihan mahdoton...
  9. L

Mitä sulla on päällä tällä hetkellä?

Alusvaatteiden lisänä, harmaat reikäset erotiikan tappajat elikkäs pitkät kalsarit, limen vihreät villasukat ja tunika. Sellanen hyvin kulahtanut koti tunika. Näin hehkeä mä olen lähes päivittäin ja lähes koko päivän! Kaiken lisäks, mulla on eilistä ripsaria varmaan vielä hiukan jossain kohtaa...
  10. L

Mitä kirjoittaisit korttiin?

No laittaisin sen ystävä nimen + perhe. Niin mä teen usein ja monen kohdalla.
  11. L

typerin turhake joululahjaksi (ja vielä ruma)

Nakkipiilo..... :laugh:
  12. L

Noista jäälyhdyistä :)

Mää lähren ny pihalle jäälyhtyilemään! :D Ja jos mua ei enää koskaan näy, mun nenu on sitten jäätyny siihen samaan astiaan. :snotty: Siellä on kylymä!!! :/
  13. L

Onko muita, jotka toivovat joka joulu...

Mä haluan aina uuden huovan. :D Sellatteen filtin jonka alle saa käpertyä. Mies toivoo joka joulu kirjaa. :laugh: Siinä onkin meidän joulu, ei liian kalliiks käy. Kirja ja huopa. :D
  14. L

Musta tuli äiti <3

Paaaaaljon onnea! :hug:
  15. L

raskausaika ja seksihalut

Mä olenkin pudonnut junasta ajat sitten. :ashamed: Sillon halutti.... ootas kun lasken.. joo vajaa 9 kk sitten. :snotty:
  16. L

Miksi Liv kanava ei näy?!!

Meillä näkyi kans ennen, tämän jälkeen yritettiin hakea ja hakea eikä mitään löytynyt. Lopuksi painelin tehdas asetukset eli ihan alkuperäisasetuksille ja sitten uutta hakua niin jo löytyi.
  17. L

Saanko ihmetellä?! (ihmettelen silti) MIKSI jo viikolla 38 ja jotain tuskaillaan ja kauhistellaan ja naristaan?

Itsellä ei ehkä voimat enää riittäisi. Olet vahva ihminen muista se! :laugh:
  18. L

Saanko ihmetellä?! (ihmettelen silti) MIKSI jo viikolla 38 ja jotain tuskaillaan ja kauhistellaan ja naristaan?

Joo... mä luin just että kaikki v.pää kätilöt on lomautettu mun La:n tienoilla. B) Ja ei mulle nyt niin huono tuuri edes kävis että olis v.pää kätilö... nimim. en VIELÄ ole tavannut mukavaa kätilöä. :snotty:
  19. L

No kieltämättä. Miten te jaksatte ? :o Paljon halauksia ja voimia sinne! :hug:
  20. L

Noista jäälyhdyistä :)

Täällä on muutaman tunnin päästä sellasia viritelmiä piha täynnä ettei mukaan mahdu. Sitten mä kuitenkin raskaus dementioissani unohdan päivän päästä mikä esitti mitäkin. Meillä syödään ylihuomenna jäälyhtyjä ja pannut roikkuu puissa. :D

Yhteistyössä