Mulle kävi tänään näin.

Elikkäs, mä päätin oikeastaan jo eilen illalla, että rupean keräilemään ihan vaan huvikseni tollasta kiroileva siili rihkamaa, kun tuntuu että kaikki nyt kerää jotain, muumimukeja ja lehmä kuosia ja kuka nyt sitten mitäkin.
Keräily on siis aika alussa vielä, ja aamulla mulla oli 2 kiroileva siili mukia, 2 isoa pyyhettä ja pussilakana setti.
Noh, tyhjensin aamusella tiskikoneen ja arvatkaa hajotinko toisen siili mukini tiskipöydän kulmaan. Sen jälkeen laitoin pyykit koneeseen ja kun olin iskemässä niitä kuivumaan, huomasin pesseeni kiroileva siili pyyhkeet kera aku ankka lehden. :kieh: Nyt saan siis kokeilla pestä ne ainakin 132 kertaa ennenkun kaikki höytyvät on irti niistä.
Noh, päivällä mun yks ystävä tuli kahvittelemaan meille ja olin sille kertonu mun siili päivästäni ja se sattuikin juomaan siitä yhdestä ja viimeisestä kupista sitä kahviaan ja yhtäkkiä se korva irtos! Ihan siis kun käskystä. Ja mä vielä näin sen tilanteen ettei se tosiaan pahoinpidellyt kuppia mitenkään. :eek: Mulla on vielä ne pussilakanat, mutta niihin mä en aio koskea.

Että jospa mä kuitenkin vaihtaisin keräily kohteeni ihan johki muualle... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
hei vie ne lakanat tonne ulos pakkaseen ja puistele sitte tai harjaa jollakin ne höytyvät pois :)

*muoks* pyyhkeet siis :D
Joo mä yritin jo. :ashamed: Mulla oli sellanen yli hinnalla ostettu mikä lie "taikasieni" mutta ei silläkään lähteny paljon mitään. Ajattelin pestä niitä nyt sitten ympäri vuorokauden varmaan läpi viikon, jos vaikka ne joskus irtois. Kaikki muutkin koneessa oli tietysti tossa höytyvässä, mutta ne pyyheet sen ihan selvästi aiheutti! Kai sitä aku ankkaa meni sinne jonnekin rummun sisäänkin kai se konekin siis kohta leviää.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
hei vie ne lakanat tonne ulos pakkaseen ja puistele sitte tai harjaa jollakin ne höytyvät pois :)

Joo mä yritin jo. :ashamed: Mulla oli sellanen yli hinnalla ostettu mikä lie "taikasieni" mutta ei silläkään lähteny paljon mitään. Ajattelin pestä niitä nyt sitten ympäri vuorokauden varmaan läpi viikon, jos vaikka ne joskus irtois. Kaikki muutkin koneessa oli tietysti tossa höytyvässä, mutta ne pyyheet sen ihan selvästi aiheutti! Kai sitä aku ankkaa meni sinne jonnekin rummun sisäänkin kai se konekin siis kohta leviää.... :ashamed:
voi höh :/ kurjaa. Onko sulla kuivuria? tai anna niiden kuivata ja kokeile imurilla enimpiä pois?

:D :D Voi kauhea, ei ole tosi!!!
Tänään ei ole minunkaan päiväni...poltin pippuripihvit pohjaan ja pottumuusinkin(!) hetken päästä...leipomani nimipiparit tippuivat seinältä lattialle (ja lapsethan siitä riemastuivat!)...joo, vähän kaikenlaista. Mutta tehdään uudet piparit paremmalla onnella! :xmas:

mulla ois tänään ollut virtaa vaikka mihin mutta tuo pakkanen rajotti tekemisiä ja tenava on ollut taas ku perseelle ammuttu karhu koko päivän. Hirveet pultit veti kyläpaikassa kun ois halunnu lakasta lattioita siellä........... sitten se raivoskin koko loppupäivän että lähinnä hermoja kiristellessä menny tämä päivä. huoh.

mulla ois tänään ollut virtaa vaikka mihin mutta tuo pakkanen rajotti tekemisiä ja tenava on ollut taas ku perseelle ammuttu karhu koko päivän. Hirveet pultit veti kyläpaikassa kun ois halunnu lakasta lattioita siellä........... sitten se raivoskin koko loppupäivän että lähinnä hermoja kiristellessä menny tämä päivä. huoh.
No ei ole helppoa kyllä sunkaan lapsella kun ei saa lattioitakaan lakasta! :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:
:D :D Voi kauhea, ei ole tosi!!!
Tänään ei ole minunkaan päiväni...poltin pippuripihvit pohjaan ja pottumuusinkin(!) hetken päästä...leipomani nimipiparit tippuivat seinältä lattialle (ja lapsethan siitä riemastuivat!)...joo, vähän kaikenlaista. Mutta tehdään uudet piparit paremmalla onnella! :xmas:
Tätä epäonnea on siis liikkeellä.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:

voi höh :/ kurjaa. Onko sulla kuivuria? tai anna niiden kuivata ja kokeile imurilla enimpiä pois?
No tuo kuivuri nyt viime viikolla alko ryppyilemään mulle ja mies sitä tutki ja totes ettei sitä voi käyttää. :ashamed: Näin tämä taas menee.
Ajattelin kuivata ne, kokeilla vielä imuria tai nyppimistä tai jotain ja jos menee hermot niin mä vien ne mun äidille. Sillä on hyvää aikaa nyppiä mun pyyheitä. :D Ja se saa muutenkin aina kaikki ihmeellisimmätkin likatahrat haihtumaan joka vaatteesta, joten kyllä se nyt yhden aku ankankin saa pois mun pyyheistä. Ja jos sekään ei auta niin onhan mulla aina se anoppikin! :D
Ja jos sekään ei, niin mä ostan uudet pyyheet mun seuraavasta keräily kohteesta...... :LOL: Mä vaan alotan sen seuraavan harrastuksen ihan hissukseen ja kokeilemalla mikä sopis parhaiten..

Yhteistyössä