Hakutulokset

1. L

Pesettekö kiinankaalin?

Noh, en mä nyt tarkottanutkaan että se tosiaan liukenee veden mukana. Jos mä kiinankaalia söisin, niin pestynä ja kypsennettynä. Tarkoitin vaan että eikös se kiinankaali ollut josta sitä joskus löytyi...
  2. L

milloin kuusi?

On vintillä koristeet yllään, viime joulusta asti... Ei tuoda alas tänä vuonna lainkaan. |O
  3. L

graavilohi raskaana

No, jokainen tyylillään, mutta mä söisin. :p ja jos aattona vielä tää laps on vatsassa niin aionkin syödä. En yleensäkkään pidä kaupan lohesta, joten ite tehtyä sen olla pitäis.
  4. L

Askartelua..Kohta ois havupallo valmis

Missä se ohje nyt taas on kun tiimarin sivuilta joku joskus laittoi tänne, sellanen rautalanka kehikko, sydämen muotonen, rautalankaa kiedottu sellasen styroksisen sydämen ympäri... mä en löydä millään. :snotty: Joku oli sellasen ite tehnykki...
  5. L

G: Mitä teillä oli lounaaksi ja mitä päivälliseksi?

Lounaaksi söin eilistä makkara kastiketta ja pottua ja päivälliseksi ois riisiä ja wokki-kana kastiketta. Kastikkesta kastikkeeseen. Iltapalaks en syö enää kastiketta. ;)
  6. L

Citymarket vai Prisma?

S- bonuksia kerätään, joten siinä mielessä prisma, mutta silti cittarissa on aina paljon enempi kaikkia tarjouksia, ainakin meillä päin.
  7. L

Miten onnistu eiliset jäälyhdyt yms härpäkät?

No ei ollu reikää, se on aivan UMPIJÄÄSSÄ koko kalikka. Aivan minimaalinen sulakohta löyty keskeltä ja nyt menen kyllä väsäämään uudet.
  8. L

Juma että paleltaa...

Millanen lämmitys teillä on ?
  9. L

No, millä mä siihen reiän teen. Se kaira ois ehkä aika kova sana.... :ashamed: Kyllä mä sen nyt ymmärrän ettei sitä kannata lekalla nuijia jos se umpijäähän on menny... Kyllä näistäkin tuli sitten murhe! Mutta lyhdyt mä haluan. piste.
  10. L

Meidän karvavauva nukkuu :) *kuva*

mikä tuo ruskee turkki tossa päällä on ? :laugh:
  11. L

Juma että paleltaa...

Meillä on kans vanha talo ja tuntuu että lämmittää ihan harakoille koko ajan. Just kun lämmön on saanu johonkin 21 ja saa pellit kiinni niin kohta on lämpöä enää 18. Ja 17,2 on meillä aamuisin se kaikista yleisin... :ashamed: Kai siperiakin jotain sitten opettaa...
  12. L

Tulee iso KELE jos munkin ämpärit halkee !!!! :headwall: Mä en taida uskaltaa mennä edes tarkistaa....
  13. L

Miksi raskaana ollessa pitää valittaa??

Aivan peesi.
  14. L

Mä käyn saunalla kokeilemassa tota vesi juttua yhdelle, mutta jos siinä menee koko päivä niin uudet mäkin laitan. :headwall:
  15. L

menee ikä ja terveys jos siihen nyt rupeaa ruuvvimeisselillä kairaamaan reikää.... :snotty: Mä olen aina luullu että se on hellpoa hommaa noiden lyhtyjen teko, kukaan ei voi epäonnistua... paitsi minä. :ashamed:
  16. L

No niin! Täällä taas! Mun jäälyhdyt jääty umpijäähän ämpäreihin. :ashamed: Tuolla saunan nurkalla ne on vieläkin... menin eilen illalla niitä kaatamaan pois ja paskat, ne oli jo kaikki umpi jäässä! Mä ajattelin että siihen menis ainakin vuorokaus.... Nyt mä olenkin koko aamun pohtinu...
  17. L

Mitä tehdä 500?:n setelillä?

Mä voin tulla hakemaan sen vaivan sulta pois. Laitappa yksärillä osottees niin lähden pelastamaan sut. :D
  18. L

Pesettekö kiinankaalin?

Todellakin! Kiinankaalihan se tais yks vuos ollakin kun siinä oli sitä salmonellaa vaikka kuinka ja paljon. :x Mä en edes ikinä osta kiinan kaalia.
  19. L

kääk.

No eilen ainakin kun oli tällänen ilma niin pihan liiketunnistin valo sytty 15.45, se ainakin kertoo että nyt on pimee ja tarvii valoa. :laugh:
  20. L

Meidän karvavauva nukkuu :) *kuva*

Meillä on taas toisteperin, se viihtyis näillä pakkasilla pihalla vaikka kuinka kauan mönkien lumihangessa parta jäässä ja jos sataa niin sitten vasta ilmasta on nautittavakin ja varsinkin aamulenkeillä jos on kylmä ja sataa perhanasti tää on hyvin hyvin rasittavaa. :kieh: Mutta silti se makaa...

Yhteistyössä