No ei ollu reikää, se on aivan UMPIJÄÄSSÄ koko kalikka. Aivan minimaalinen sulakohta löyty keskeltä ja nyt menen kyllä väsäämään uudet.Alkuperäinen kirjoittaja kanelisokeri77 harmaana:Katso vinkkini tuolta ylempää tässä ketjussa. Eli se näyttää kuin ois umpijäässä, mutta kun lasket keskelle vettä niin jää sulaa päältä ja näet reiän siellä keskellä.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:No, millä mä siihen reiän teen. Se kaira ois ehkä aika kova sana.... :ashamed: Kyllä mä sen nyt ymmärrän ettei sitä kannata lekalla nuijia jos se umpijäähän on menny... Kyllä näistäkin tuli sitten murhe! Mutta lyhdyt mä haluan. piste.Alkuperäinen kirjoittaja nanna9:Tarkoitin kyllä silloin, kun se jäälyhty ei tosiaan ole ihan umpijäässä.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:menee ikä ja terveys jos siihen nyt rupeaa ruuvvimeisselillä kairaamaan reikää.... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja nanna:Jos ei meinaa irrota, niin valelkaa vähän lämmintä vettä siihen sangon päälle.
Sit jos reikää siihen lyhtyyn teette, niin kandee käyttää jotain ruuvimeisseliä tms., muuten hajoaa, jos jollain lekalla siihen kopautatte.
Mä olen aina luullu että se on hellpoa hommaa noiden lyhtyjen teko, kukaan ei voi epäonnistua... paitsi minä. :ashamed: