Hakutulokset

1. L

Kertokaa jotain hauskoja mokia mitä olette tehneet (olis kiva nauraa näin illan ratoksi)

No tää nyt ei ole kovin hauska edes, mutta tuorein kommelus kylläkin. Tänä aamuna heräsin siinä ennen kukon laulua keittämään miehelle aamu kahvit ennen kun se menee töihin. Kattelin jääkaapin sisältöä ja huomasin että hemmetti, miten meillä voi olla 3 purkkia vanhaa maitoa jääkaapissa, yks oli...
  2. L

vesienmeno + synnytys

Noh niin, joko sä menit ? :D
  3. L

vesienmeno + synnytys

No onneks teillä on luottovahdit esikoiselle. :) Lähtekääs nyt jo! Mua ihan pelottaa jos jäät vielä maleksimaan kotiin. hop hop autoon siitä!! Millanen väli sulla nyt suppareissa on ?
  4. L

käytätkö pipoa itse ja jos niin millaista ?

Mä käytän vaan kotona.... :ashamed: Puolustukseksi, etten viime aikoina tule edes kamalasti muualla oleilemaan kun kotipihassa! Kait mä muuten pitäisin sitten muuallakin. En kyllä silti kauppareissuillekaan pipoa laita kun kerran autolla kuljetaan. Mulla on yleensä sellanen valkonen...
  5. L

rotta-askaa

No eihän rotilla sisälläkään nyt mitään 50 astetta tarvi olla ? :o eikö ihan auton oma lämpö riitä, ilman että ne kuitenkaan sulaa.... ;)
  6. L

Joulukortit

Se nyt on toisille se ja sama onko se kuva perheen lapsesta, koirasta vai pölynimurista niin kaikkea tarvii vihata. Mun mielestä voit laittaa joulukorttiin kuvan vaikka uusista alushousuista tai mikset vaikka vanhoistakin, jos ne vaan on sun mielestä mukavat joulukorttiin. Ei ne valmis...
  7. L

vesienmeno + synnytys

Lähdette köröttelemään nyt jo ajoissa. Kyllä te siellä sitten ehditte odottelemaan minkä tarvii ja kyllä ne sut sinne ottaa. :hug: Joko mies on täpinöissään lähdössä ? :D
  8. L

vesienmeno + synnytys

Niin mutta Sukkaparillahan on 50km matkaa, ei ne nyt sillon voi kotia enää laittaa..... :o
  9. L

vesienmeno + synnytys

Sä olet vieläkin täällä ? :o :D Koitappas nyt jo hipsiä sinne synnärille, eiköhän ne siellä asialle jotain tee. ;) Ei ne sua nyt ainakaan enää kotia laita kun vedetkin on jo menny.
  10. L

Aamupino :)

Niin ja aina on mahdollisuus muuttaa ja lähteä pois jos kaikki meneekin ketuilleen. Mä olen sitä mieltä että kaikki hyvä loppuu aikanaan, joten täytyy nauttia siitä kun sitä on. :) Mutta nyt mä menen vetäsemään pienet nokka unet ennen neuvolaa. :) Hyvää huomenyötä vaan vielä puoleksi...
  11. L

syön kefeksiin kuuria ja kaikki haisee ihan kefeksiinille

Mulla taas alkaa aina kuurin aikana suussa maistumaan kefeksiini, vaikka kuinka pesis hampaitaan tai söis jotain, kaikki maistuu kefeksiinille. :x
  12. L

mies löi pientä lasta turpaan..

No todellakin teet ilmotuksen jos olet varma asiasta. :o
  13. L

Aiiiih. :heart: Nopeus on valttia. Mäkin erosin muutaman vuoden jälkeen exästäni kun löysin tämän miehen, nähtiin baarissa ja oltiin todella todella humalassa... mentiin mun luo jatkoille ja siitä asti se on tuossa roikkunut... :) Siitä onkin nyt sitten... ömm.. muutamia vuosia. :D Niin ja...
  14. L

Kuinka kauan sä tämän rakkauden kanssa olet ollut ? Niin että kauanko tuota kestää....:D Kyllä meilläkin mies sanoo aina töihin lähtiessään rakastavansa ja tietysti muulloinkin ja laittaa heti viestin kun on töissä. Mulla on kova huoli kotona että pääsikö se ehjänä... :ashamed: Onhan se...
  15. L

Äh, paikallaan könöttäminen on kamalinta. Kaikenlaiset koulut ja koulutukset ja kurssit on ihan kamalia. :snotty: Voit sä lähetelläkin, mutta sellasia sitten että mies ehtii töistä mut hakemaan synnärille! :D Ei liian nopeita siis...
  16. L

Tirsku, mäkin olen alkanut juomaan aamu kahvit miehen seurana, tai... mies istuu koneella yhden 15 min aamusta ja mä luen lehteä keittiössä, joten ei me nyt ihan seuraksi asti toisillemme. :laugh: Mutta herään tekemään miehelle aamupalan ja keittämään kahvit. Ennen mäkään en edes herännyt ku...
  17. L

hiirimatto en mä vielä synnytä, hyvässä lykyssä ainakaan kahteen viikkoon. :ashamed: Mutta jos oikein kovasti toivoo niin voihan se olla jo vaikka huomenna! Millasella kurssilla sun on kökittävä ?
  18. L

Tyttö on uskomaton!

Satuksä muistamaan mitä sä söit raskaus aikana ?? :o
  19. L

Ömm... nyt tänään on itseasiassa tasan 40. Täyty oikein tarkastaa kortista... :ashamed: Miten sä kykenet olemaan noin rauhallinen ? :D Mä oisin ihan hullu jo tossa vaiheessa ja ravaisin ympäri kämppää ihan vauhkona ettimäs vielä tavaroita synnärille... :laugh:
  20. L

No en mä sun suppareitas enää halua ku sulla vedetkin jo meni. :) On tääkin nyt edes jotain edistystä kun tätä ennen ei oikein ole tuntunut mitään. Alkaa toivo hiipua ylle että tää syntyykin joskus. :D

Yhteistyössä