Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Täydellistä. Kohta mun näyttökin valuu tästä johonkin.... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ai kamala! Sori. :snotty: Syytä mua jos sun näyttö tilttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Täydellistä. Kohta mun näyttökin valuu tästä johonkin.... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
juku että olin lentää perseelleni kaupassa tänään kun ostin yhen hk jutun, olin kattonu sen hinnan väärin. Ihan sikakalliita ne on!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Hello Kitty? :xmas:
No todellakin. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai kamala! Sori. :snotty: Syytä mua jos sun näyttö tilttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Täydellistä. Kohta mun näyttökin valuu tästä johonkin.... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä en ole oikein päässy tohon vaaleanpunaiseen maailmaan vielä käsiksi ja siksi luoja suokin mulle poika lapsen. Tää siili (sanoin sen ihan kuiskaten) olis ollu kyllä aika mahtava mulle, mutta ei kun ei.Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:juku että olin lentää perseelleni kaupassa tänään kun ostin yhen hk jutun, olin kattonu sen hinnan väärin. Ihan sikakalliita ne on!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Hello Kitty? :xmas:
Onko teinimutantti kilpikonnat sama asia kun turtles ? Entäs onko ihan vaan telkusta tulevat konnatkin sama asia ? Kui niillä niin monta nimeä on ?? Kauheen vaikea juttu taas tämäkin. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Turtlesit
mullekin tää kolahti vasta sitten kun synnärillä kuulin "tyttö"! Nyt mulla on omatkin paidat kohta pääosin vaaleanpunaista en tuosta hello kittystä tykkää ite ollenkaan, mut aika helppo lahja jos tarvii prinsessoille viedä jotain.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Mä en ole oikein päässy tohon vaaleanpunaiseen maailmaan vielä käsiksi ja siksi luoja suokin mulle poika lapsen. Tää siili (sanoin sen ihan kuiskaten) olis ollu kyllä aika mahtava mulle, mutta ei kun ei.Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:juku että olin lentää perseelleni kaupassa tänään kun ostin yhen hk jutun, olin kattonu sen hinnan väärin. Ihan sikakalliita ne on!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Hello Kitty? :xmas:
Jaa mutta... teinimutantti kilpikonnat tai mikä se on nimeltään. Oisko se aika kähee ?
On se varmasti pikkusille typyille vähän osuvampi kun tää siili. Tai turtles.Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:mullekin tää kolahti vasta sitten kun synnärillä kuulin "tyttö"! Nyt mulla on omatkin paidat kohta pääosin vaaleanpunaista en tuosta hello kittystä tykkää ite ollenkaan, mut aika helppo lahja jos tarvii prinsessoille viedä jotain.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Mä en ole oikein päässy tohon vaaleanpunaiseen maailmaan vielä käsiksi ja siksi luoja suokin mulle poika lapsen. Tää siili (sanoin sen ihan kuiskaten) olis ollu kyllä aika mahtava mulle, mutta ei kun ei.Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:juku että olin lentää perseelleni kaupassa tänään kun ostin yhen hk jutun, olin kattonu sen hinnan väärin. Ihan sikakalliita ne on!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Hello Kitty? :xmas:
Jaa mutta... teinimutantti kilpikonnat tai mikä se on nimeltään. Oisko se aika kähee ?
mä kerään vaan rahaa muksulleAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:On se varmasti pikkusille typyille vähän osuvampi kun tää siili. Tai turtles.Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:mullekin tää kolahti vasta sitten kun synnärillä kuulin "tyttö"! Nyt mulla on omatkin paidat kohta pääosin vaaleanpunaista en tuosta hello kittystä tykkää ite ollenkaan, mut aika helppo lahja jos tarvii prinsessoille viedä jotain.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Mä en ole oikein päässy tohon vaaleanpunaiseen maailmaan vielä käsiksi ja siksi luoja suokin mulle poika lapsen. Tää siili (sanoin sen ihan kuiskaten) olis ollu kyllä aika mahtava mulle, mutta ei kun ei.Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:juku että olin lentää perseelleni kaupassa tänään kun ostin yhen hk jutun, olin kattonu sen hinnan väärin. Ihan sikakalliita ne on!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Hello Kitty? :xmas:
Voihan olla että mullekin avautuu ihan uus keräily maailma vasta siellä synnärillä....