Hakutulokset

1. Iso-JEE

Mitä sisustusjuttuja haluaisit itsellesi ehdottomasti/mistä tykkäät?

Meilläkin oli dvd-säilytyspulma, joten vaatehuoneesta tulikin sitten dvd huone, kun on vaatekaapit makkarissa sitten vielä kumminkin :p
  2. Iso-JEE

Mitä sisustusjuttuja haluaisit itsellesi ehdottomasti/mistä tykkäät?

rakastan yli kaiken ruskeaa ja punaista, ja mustaa.. se näkyy sisustuksessakin joten saattaa sueimpien mielestä olla aika synkkäkin jopa. :p tumma puu ja mustavalkotaulut sekä verhot joilla sitten luodaan huoneisiin väriä(niin ja lakanat makkarissa) ovat minun heikkouteni. :ashamed: Niin ja...
  3. Iso-JEE

Tunnusta junttiutesi sisustuksessa

meil on junttia noi kotiteatterin kaiuttimet kun ovat tollaset kirsikanväriset.. :'( no en itekkään kyllä tykkää väristä mut ukko ei anna mun päälystää niitä uudestaan vaikkei se suuri homma ees olisi.
  4. Iso-JEE

jos tyttäresi ikä 13 vuotta löytäisi netistä itselleen poikaystävän, jolla ikää on 18vuotta

Totta, totta. :) On se kyllä surullista nykyään miten nopeasti lapset 'vanhenevat'.. täälläkin näkee kaupungilla hädintuskin 13vuotiaita röökinnatsa huulessa ja kaljapäkki kainalossa.. :/ Nykyään jo ala-asteella pitäisi olla hienoimmat merkkivaatteet ja on 'TOSI NOLOO' jos ei perheessä oo...
  5. Iso-JEE

jos tyttäresi ikä 13 vuotta löytäisi netistä itselleen poikaystävän, jolla ikää on 18vuotta

Niin no on kyl aika kakspiippusia juttuja aina nää.. jos katsotaan iän suhteen, niin kyllä 13vuotias on liian nuori seurustelemaan 18vuotiaan kanssa, saatika menemään yökylään ilman sen kummepia informaatioita pojasta. Mutta mietitään sitten kun tyttö on 18, poika on silloin 23. Enää ei ikäero...
  6. Iso-JEE

Muistakaa Tuulen viemää tänään klo 18!!

pakko kattoo ku en oo nähny :D
  7. Iso-JEE

miksi?

niii'i.. :/ minultakaan mitään pisteitä tuollaseen toimintaan heru, lapsille kylläkin.. vanhemmille; Ei.
  8. Iso-JEE

Ei taida kiinteistönvälitys nyt lyödä leiville

täälläpäin on kiinteistöpuolella ainakin kauheen hiljasta ollut kokonaisuudessa. :/ oon koittanu kämppiä itelleen kahtella mut ei oikeen mitään oo tässä sellasta tyrkyllä :(
  9. Iso-JEE

Tykkäät sie, äiti, kikkelistä?

:laugh: :laugh:
  10. Iso-JEE

miten noi "käydään vaan muutamalla" reissut

en lähtenyt 'yksille' enää sen jälkeen kun ihmettelin aamulal että missä olen ja makasin kaverin sohvalla ja olin kierinyt pitkin pihoja ja sammunut paikallisen pubin vessaan pää pöntössä.. :ashamed: tapauksesta on onneksi jo muutama vuosi aikaa, silti jaksaa kaverit joskus muistutella...
  11. Iso-JEE

Pitääkö Runebergin tortut kostuttaa jollakin???

hitto en oo ite koskaan tehnyt noita mut ostettiin valmiina joitaan oisko ollu vaasan tai fazerin torttuja ja olivat, nam niin hyviä! Edellinen kokemus oli jostaan ala-asteen kuivasta korpusta josta sitten jäiki kauheet traumat ja ekaa kertaa senjälkeen nyt uskaltautusin uudestaan maistamaan. :D
  12. Iso-JEE

yhden illan tuttavuus sanoo saaneensa multa klamydian

ja ehi elä hätäile, voihan ne vielä nuita hedelmällisyysjuttuja mittailla sen jälkeen jos sitä pelkäät yms? :o ja kyllä mullakin tosiaan oli yli vuoden, mutta ei lapsettomuutta siitä tullut kuitenkaan vielä! Joten testeihin ensin ja huolet vasta sitten. :)
  13. Iso-JEE

öö mites ne emättimet ja siittimet sitten on yhteydessä ellei lempimällä?:F Siis että miten tuo muka voi olla täyttä puppua mitä sanoin?:o
  14. Iso-JEE

Mulla oli vuodenverran kroonista virtsaputkentulehusta silloin ja aina vaan lykkivät tehokkaampia antibiootteja, kunnes sitten itelleen tuli asioita lukiessa mieleen et hetkinen.. :F sitten lampsittiin lääkäriin ja kappas! Sellainen kiva tauti löytyi. Miehellä sitä siis ei ollut, vain minulla...
  15. Iso-JEE

ei poikaystävä syöttänyt sitä vaan ihan lääkäri kertoi kun yhdessä menimme ja ihmettelimme :D
  16. Iso-JEE

Minä sain klamydian pitkäaikaselta poikaystävältäni kerran, hän ei petätnyt minua tms.. taudin voi saada jos emättimen ja sperman happamuusasteet on kaukana toisistaan, että älä huolehi, kannattaa käydä testeissä mutta kyseessä ei oo mikään tappava tauti kuitenkaan. :hug:
  17. Iso-JEE

Hmmm... sanoisinko, että hiukan erikoinen sisustus!

kyllä mä huolisin :D mut mulla onki hirveä maku :D
  18. Iso-JEE

Mitäs mieltä tästä?? Kokemuksia?

http://www.huvikumpu.fi/epages/PPO.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/16012008-31614/Products/%22Tiny%20mobile%20light%20%26%20motion%22/SubProducts/%22Tiny%20mobile%20light%20%26%20motion-0004%22 Tilasin kaverille tuollaisen kaukosäätimellätoimivan lahjaksi kun sille on kesävauva tulossa ja mobile...
  19. Iso-JEE

Laittakaapa nättejä S-kirjaimella alkavia tytön nimiä:)

Sofi, Sofie, Säde, Sade, Suri, Saidie
  20. Iso-JEE

Mitä sisustusjuttua että ymmärrä/ halua itsellesi/ mikä on "junttia"?

Kitch on kyllä kammottavaa. Ja samoten sellanen romanttinen ruusukirjailu joka ikisessä tapetissa ja verhossa ja tyynyissä jne. :$

Yhteistyössä