TeemaAlkuperäinen kirjoittaja jep jep:ja kanava oli?
pitää sivisyksen aukko paikata
Minä toivon kovasti, että tänään tulisi laajakuvaversio, kun DVD:ni on 4:3.Alkuperäinen kirjoittaja SpookyMama:Onneksi on jo DVD boksi tuolla hyllyssä. Ei muuten meillä tuohon aikaan ole mahdollista jumittaa ohjelmaa katsomaan.
Ootkos lukenu twilightin jo?Alkuperäinen kirjoittaja Iso-JEE:pakko kattoo ku en oo nähny
Täysin epäoleellistaAlkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Nääh se on nähty monta kertaa.
Ei se pöljä ole. Sillä on selkärankaa ja ainahan se on muita auttamassa, pelastamassa ja tukemassa, vaikkei ne toiset pösilöt sitä tajuakaan ja huonoksi naiseksi katsovat Scarlettia.Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Ai joo, hyvä kun muistutit! Siitä onkin aikaa, kun olen viimeksi katsellut sitä (ja saanut raivarin, kun Scarlett on niin pöljä ).
Pöljä sen takia, kun roikkuu siinä ällöttävän selkärangattomassa nahjuksessa. Mutta kuten sanottu, siitä on monta vuotta kun olen tuon nähnyt - voi olla, että tällä kertaa ymmärrän Scarlettiakin paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ei se pöljä ole. Sillä on selkärankaa ja ainahan se on muita auttamassa, pelastamassa ja tukemassa, vaikkei ne toiset pösilöt sitä tajuakaan ja huonoksi naiseksi katsovat Scarlettia.Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Ai joo, hyvä kun muistutit! Siitä onkin aikaa, kun olen viimeksi katsellut sitä (ja saanut raivarin, kun Scarlett on niin pöljä ).
Liian avoin ja liian hyväsydäminen.