Muistakaa Tuulen viemää tänään klo 18!!

Mun nikistä on varmaan toooodella vaikia arvata mikä mun lempielokuva on. :whistle: Mulla on tuo elokuva ittellä enkä varmaan katto sitä telkkarista, koska mun digiboxi on sieltä ittestään ja syvältä! |O :kieh:

Mutta mä rakastan tuota elokuvaa! Vivien Leigh ja Clark Gable. :heart:

jvv
Olettekos lukeneet sen uuden kirjan aiheesta, Rhett Butler's people (mikä lie olikaan suomeksi)? Mun mielestä se oli suuri pettymys, ei ollenkaan valottanut Rhettin mieltä niinkuin olin toivonut... Toki kertoi hänen historiansa tarkemmin kuin alkuperäinen kirja.

Ja saatanpa elokuvaa silmäillä lapsen nukuttamisen ohessa. DVD:ltä sitten tarkemmin joskus, taas. :)

mie
Kyllä kaikilla pitäs Teeman näkyä. Paras kanava, ehdottomasti. Tuulen viemän olen nähnyt kymmeniä kertoja, en tiedä jaksaisko nyt taas. On kyllä top 10 -listallani, jos puhutaan parhaista leffoista kautta aikojen ja maiden.

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Ai joo, hyvä kun muistutit! Siitä onkin aikaa, kun olen viimeksi katsellut sitä (ja saanut raivarin, kun Scarlett on niin pöljä ).
Ei se pöljä ole. Sillä on selkärankaa ja ainahan se on muita auttamassa, pelastamassa ja tukemassa, vaikkei ne toiset pösilöt sitä tajuakaan ja huonoksi naiseksi katsovat Scarlettia.

Liian avoin ja liian hyväsydäminen.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Ai joo, hyvä kun muistutit! Siitä onkin aikaa, kun olen viimeksi katsellut sitä (ja saanut raivarin, kun Scarlett on niin pöljä ).
Ei se pöljä ole. Sillä on selkärankaa ja ainahan se on muita auttamassa, pelastamassa ja tukemassa, vaikkei ne toiset pösilöt sitä tajuakaan ja huonoksi naiseksi katsovat Scarlettia.

Liian avoin ja liian hyväsydäminen.
Pöljä sen takia, kun roikkuu siinä ällöttävän selkärangattomassa nahjuksessa. Mutta kuten sanottu, siitä on monta vuotta kun olen tuon nähnyt - voi olla, että tällä kertaa ymmärrän Scarlettiakin paremmin. :)

Yhteistyössä