hei
mutta koulutukseni ja työurani kokemuksella olisin kyllä huolissani tuosta lausahduksesta.
Pitäkää sitä just niin huvittavana kuin haluatte.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:mutta koulutukseni ja työurani kokemuksella olisin kyllä huolissani tuosta lausahduksesta.
Vastavalmistunut sosionomi kenties? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja möö:Alkuperäinen kirjoittaja hei:mutta koulutukseni ja työurani kokemuksella olisin kyllä huolissani tuosta lausahduksesta.
joku sosiaalitantta siis, virkaintoinen ja vähän kokemusta alalta?
vasta diagnotisoitu sosiopaatti?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Vastavalmistunut sosionomi kenties? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja möö:Alkuperäinen kirjoittaja hei:mutta koulutukseni ja työurani kokemuksella olisin kyllä huolissani tuosta lausahduksesta.
No perustele ihmeessä! Älä pidä tyhmiä epätietoisuudessa. Voisit vähän päteä "tiedoillasi"...Alkuperäinen kirjoittaja hei:mutta koulutukseni ja työurani kokemuksella olisin kyllä huolissani tuosta lausahduksesta.
Miten sinä tuon lapsen kysymyksen ajattelet?Mitä siis luulet sen tarkoittavan?Alkuperäinen kirjoittaja hei:mutta koulutukseni ja työurani kokemuksella olisin kyllä huolissani tuosta lausahduksesta.
Muuten veikkaisin idiotismia mutta se on muistaakseni poistettu diagnoosista.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:vasta diagnotisoitu sosiopaatti?
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:vasta diagnotisoitu sosiopaatti?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Vastavalmistunut sosionomi kenties? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja möö:Alkuperäinen kirjoittaja hei:mutta koulutukseni ja työurani kokemuksella olisin kyllä huolissani tuosta lausahduksesta.
Ei tyhmiä kysymyksiä vaan ainoastaan tyhmiä ihmisiä!Alkuperäinen kirjoittaja suspu:meille koulussa ja vielä intissäkin toitotettiin, että ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä - vain ja ainoastaan tyhmiä vastauksia
Ugh olet puhunut ja mä olen sun kanssa samaa mieltä. Kyllä tässä nyt aikuisten mieli on likainen ja sairas...lapsi on vain utelias ja kyselee asioita.Alkuperäinen kirjoittaja UGH:mä olen sitä mieltä, että se joka kokee viattoman lapsen kysymyksen kikkelistä jotenki pervona on itse mieletään sairas.
Että edes ajattelee, että lapsiosaisi yhdistää kikkelin johonkin muuhun kun vain osaksi miehen vartaloa...
Tälle iso peesiAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ugh olet puhunut ja mä olen sun kanssa samaa mieltä. Kyllä tässä nyt aikuisten mieli on likainen ja sairas...lapsi on vain utelias ja kyselee asioita.Alkuperäinen kirjoittaja UGH:mä olen sitä mieltä, että se joka kokee viattoman lapsen kysymyksen kikkelistä jotenki pervona on itse mieletään sairas.
Että edes ajattelee, että lapsiosaisi yhdistää kikkelin johonkin muuhun kun vain osaksi miehen vartaloa...
ja meidän kolme vuotias kerran aikoi ostaa isille kaupasta oman pimpsan, kun kerran isillä ei sellaista oleAlkuperäinen kirjoittaja Piipa:meidän 3v on vastikään hoksinu että isillä ja hällä on pippelit ja äitillä ja pikkusiskolla ei.
tässä se sit kysäs taas että äiti, onko sulla pippeli? johon mä että eipä ole. Tähän tämä suloinen poika vaan totes että niin, älä huoli, isi ostaa sulle kaupasta uuden pippelin. :snotty: