Tykkäät sie, äiti, kikkelistä?

möö
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mutta koulutukseni ja työurani kokemuksella olisin kyllä huolissani tuosta lausahduksesta.
Pitäkää sitä just niin huvittavana kuin haluatte.

joku sosiaalitantta siis, virkaintoinen ja vähän kokemusta alalta?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja möö:
mutta koulutukseni ja työurani kokemuksella olisin kyllä huolissani tuosta lausahduksesta.

Vastavalmistunut sosionomi kenties? :xmas:
vasta diagnotisoitu sosiopaatti?

No perustele ihmeessä! Älä pidä tyhmiä epätietoisuudessa. Voisit vähän päteä "tiedoillasi"...

mielikuvituksissas oot töissä
Miten sinä tuon lapsen kysymyksen ajattelet?Mitä siis luulet sen tarkoittavan?

Minä kun olen luullut että on aivan normaalia lapselta kysellä asioita,ja jotkut aikuiset (kuten sinä) käsittävät ne sitten aivan väärin.

kopsuu
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja möö:

Vastavalmistunut sosionomi kenties? :xmas:
vasta diagnotisoitu sosiopaatti?
:D

Alkuperäinen kirjoittaja UGH:
mä olen sitä mieltä, että se joka kokee viattoman lapsen kysymyksen kikkelistä jotenki pervona on itse mieletään sairas.

Että edes ajattelee, että lapsiosaisi yhdistää kikkelin johonkin muuhun kun vain osaksi miehen vartaloa...
Ugh olet puhunut ja mä olen sun kanssa samaa mieltä. Kyllä tässä nyt aikuisten mieli on likainen ja sairas...lapsi on vain utelias ja kyselee asioita.

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja UGH:
mä olen sitä mieltä, että se joka kokee viattoman lapsen kysymyksen kikkelistä jotenki pervona on itse mieletään sairas.

Että edes ajattelee, että lapsiosaisi yhdistää kikkelin johonkin muuhun kun vain osaksi miehen vartaloa...
Ugh olet puhunut ja mä olen sun kanssa samaa mieltä. Kyllä tässä nyt aikuisten mieli on likainen ja sairas...lapsi on vain utelias ja kyselee asioita.
Tälle iso peesi

vieras
No mitähän kauheeta tossa nyt taas oli? Kyllä meillä ainakin 3v on kiinnostunut omasta kehostaan jos kysyy pippeli tai pimppi -kysymyksiä niin mitähän siinä pitäis tehdä? Kauhistua ja nolata lapsi ja saada nää asiat näyttämään mahdollisimman likaisilta ja irstailta,niinkö? Siis pienen lapsen näkökulmasta? Ette oo tosissanne. Miksi pitäisi hävetä jotain omassa kehossaan? Ihan tyypillinen kysymys meillä saattaa olla että "äiti,tuleeko mullekkin sitten semmoinen pippeli kun isillä?" ja sitten jatkoa "entäs karvoja kainaloon?" Mun mielestä kamalampaa ois jos kotona ois niin ummehtunut ilmapiiri ettei näisät voi puhua avoimesti. Jos ei kotona,niin mistäs lapsi tietonsa hankkii? Pihakavereilta...?

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
:LOL: meidän 3v on vastikään hoksinu että isillä ja hällä on pippelit ja äitillä ja pikkusiskolla ei.
tässä se sit kysäs taas että äiti, onko sulla pippeli? johon mä että eipä ole. Tähän tämä suloinen poika vaan totes että niin, älä huoli, isi ostaa sulle kaupasta uuden pippelin. :snotty:
ja meidän kolme vuotias kerran aikoi ostaa isille kaupasta oman pimpsan, kun kerran isillä ei sellaista ole :whistle:

Yhteistyössä