miksi?

• Viestiketjun aloittaja pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
pohdiskelija
minulla on tapana pohdiskella asioita aina hetkittäin vaikkei ne elämääni vaikutakaan..

en vain ymmärrä että miksi jotkut vääntää koko ajan lapsia vaikka elämä olis täysin epäkunnossa?

eräälläkin jo viisi lasta, osa niistä lastenkodissa ja lisää vaan väännetään... vanhemmat ihan lopussa molemmat.. joten mikä saa tekemään yhä vaan lisää lapsia?

ymmärrän suuret määrät jos vanhemmat pärjää lasten kanssa ja elämä on seesteistä.. mutta en ymmärrä näitä jotka tieten tahtoen kasaavat itselleen enemmän ongelmia!

pistää vihaksi..
Alkuperäinen kirjoittaja KAruski:
ja sit inistään, kuinka rankaa elämä on..hohhoijaa..multa ei säälipisteitä irtoa..
näinpä!
Niin voi kun heillä on rankkaa,mutta mitäpä se lapsilla on,jotka eivät saa olla omassa kotonaan(mikä tietysti parempi jos kaikki siellä "helvettiä" ),vaan sijoitettu jopa erilleen sisaruksistaan jne..
en voi ymmärtää :(

KAruski
no meillä on vielä yhteyshenkilönä alle 30v likka, joka sanoo: soosoo..sinä et voi verrata omaa perhettäsi näitten lasten perheeseen..ja paskat sanon minä..se joka oman soppansa keittää, ni katsokoon peiliin!

meillä ei ole sijoituslapsia..vielä..meinataan kyllä mennä pride-koulutukseen, joka mahdollistaa sit sen..meillä käy avohuollon tukitoimena tukiperhelapsia,jotka asuvat vielä kotonaan, mutta sosiaalipuoli on häly-häly-valmiudessa heidän takiaan..

wellamo
nämä on niitä tyyppejä, jotka koittaa joko pitää liittoaan kurissa taikka kännissä paukahdelleet paksuksi ja seurauksia aatellaan vasta joskus.Lapset kärsii tästä paskasta.tyypillinen tapaus näitä tehtailijoita on tyypit , joilla koulutus kesken jäänyt, rikollistausta ja sosiaalipummi.

sivullinen vaan
joo, noita riittää ja varsinkin jotka teineinä on hommaan alkanu..ei kaikki mutta iso-osa..vaan kunnia niille perheille joilla lapset itse kasvatetaan ja ilman apuja pärjää kummiskin , nii eipä voi ku ihmetellä sitä jaksamista heillä:) koittakaa jaksaa:)

wellamo
niin ja yksi homma mitä nää tyypit, joilla tulee lapsia aikaan ja paikkaaan katsomatta, nii sitte ruikutetaan soskussa rahaa lomiin ja vuokriin , eikä yritetä töihin, lapsia vaan siis käytetään välineinä, loppu tämmöselle.

Yhteistyössä