Hakutulokset

1. Iso-JEE

Paras vauvan tekoasento?

en tiiä mutta oisin kuullu et paras ois sillain että nainen seljällään silleen et lantio hiukan ylempänä :D ja jäis siihen sit viel jokskii aikaa hommien jälkeen. ;)
  2. Iso-JEE

Puhuttaisko vehkeistä?

on ron jeremykin näköjään hoikassa kunnossa joskus ollut. ;) ei välttämättä samaksi uskoisi kun nykystä vertaa.. :F
  3. Iso-JEE

Puhuttaisko vehkeistä?

ah, mitkä pusupensselit :laugh:
  4. Iso-JEE

Haluatko juuri sinä päästä BV:n ja päättömän soppaan mukaan?

no en minä ainakaan :D kuis muuten valvotte ihmiset vielä?? Minen vaan saa unta. levoton olo :p
  5. Iso-JEE

ei hitto repesin tota BVn profiilikuvaa.. :laugh:
  6. Iso-JEE

tulkaa imuroimaan mulle aamulla |O
  7. Iso-JEE

mä haluun kasvishernarii =)
  8. Iso-JEE

Kyllä huvitti tänään :)

:laugh:
  9. Iso-JEE

V*****N idiootit!!!!

omistajassas e vika sillon on tosiaan juu.. :/ Meillä toimitaan niin, että jos koira johonkin kadunviereen/keskelle katuoa/piahlle paskoo niin korjataan pois, mutta jos koira menee jonnekin ojaan ja kakkii sinne niin ei kyllä ruveta sinne ojaan menemään.. :ashamed: kun siellä ei kutienkaan...
  10. Iso-JEE

KANELI (tytön nimi)

Mulla oli pupu nimeltä kaneli.. :ashamed:
  11. Iso-JEE

Jo on heppua nimellä paiskattu

mut kavereiden kesken Kale? 8(
  12. Iso-JEE

Kertokaas mulle, että onko Oula teidän mielestänne tytön vai pojan nimi?

Ola;kin on poika niin kai se sitten on poika. ;)
  13. Iso-JEE

Onko omasta ulkonäöstä huolehtiminen "turhanpäiväistä"?

Minä kävin juuri varaamassa ajan kulmien siistimiseen ja värjäämiseen, ripsien värjäämiseen sekä hain kymppikortin pystysolariumiin :saint: minusta kaikki meikkaaminen yms itseensä panostaminen on kivaa. :) Se on mun tapani rentoutua, joten vastaukseni on että ei. ^^ En tietenkään jaksa joka...
  14. Iso-JEE

kauanko odottaisitte ? kirppis asiaa ..

minä laittaisin heti myyntiin ja jos alkaa jotain rutisemaan niin sanon että maksa niin vejän poijes myynnistä. :)
  15. Iso-JEE

Vielä kerran siitä minun juhlavaate ongelmasta (kuva)

Mulla on itellään tollanen marimekon 'riekalehelmainen' mekko joka sopii juhliin kun heittää hartiahuivin ja leveän vyön vyötärölle, ja ihan vaikka kesällä muuten vain ilman härpäkkeitä :P Käy ihmeessä katsomassa jos marimekkoon pääset, sieltä saattaa tehdä yllättäviä löytöjä!! =)
  16. Iso-JEE

Mua vitxxxxx tupakointi, rahan haaskausta

olen koittanut nyt koko talven lopettaa mutten ole vielä onnistunut :'( olen säälittävästi nikotiiniriippuvainen, tunnustan sen. Enkä viitti parisuhteen uhalla alkaa lpettamaan(minusta tulee TODELLA vihainen kun en saa nikotiinia. :x ) MUTTA nyt kun alkaa nuo jäät näistä rinteistä sulamaan...
  17. Iso-JEE

JES, ihan oikein!! (Ruususelle sakkoja)

SAMOIN =) =) =) =) =) =)
  18. Iso-JEE

ei aina jaksa ymmärtää toisten perheiden logiikkaaa :(

mä oisin menny varmaan jollaan harjanvarrella lakasemaan ne vanhemmat viiden kilsan päähän ja jättäny sinne, tai oikeestaan kymmenen koska lapsella on kuitenkin lyhyemmät jalat niin tasotettas hieman. oisivat sieltä sitten saaneet kävellä kottiinsa.
  19. Iso-JEE

Mä oon 22 ja seksikumppaneita vaan 8!

Ajattelin aivan samaa. :) hyvin sanottu! =) Vaikka itellään ei noin montaa lähellekkään oo ollut mutta oon samaa mieltä kanssasi silti. :)

Yhteistyössä