Kyllä huvitti tänään :)

• Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Yhdeltä meidän puutarhureista oli asiakas kysynyt että montako tulppaania mahtuu Aalto maljakkoon? :D :D Ööö, venttaappa hetki, meillä lojuu noita design vaaseja ympäriinsä, käyn kokeilemassa :xmas:

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Miä osaan seuraavan kerran vastata tähän kysymykseen :D Siihen normaalikippoon varmaan, eikö? :whistle:
Jep. Äiti ostaa aina 20. Mutta saahan niitä tunkea enemmänkin, tai vähemmän. Iiisoja tulppaaneja ehkä vähemmän.

Mutta idea on kuulostaa vakuuttavalta. ;)

JONSERED Karhunkantaja
Miulle just luvattiin tänään että violetit tulppaanit on loppuviikoksi valmiita =) Jee :D Pitääkö miun nyt ostaa Aallon kippo niille kaveriksi? :xmas:
Nää-ä. Laita vinkkupulloon yksi. Pal paree... :D

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Käy.

Mutta äiti-Karhu-olutpullo olisi sinulle passeli :D Siis se iiiiso.

Luitko y-viestisi?
Luin tossa äsken kun se suostui sen näyttämään =) Meillä ei ole Karhun isoa putelia. Mutta hyvään tarkotukseen se menee jos sen ostaa ja tyhjentää, tulppaania varten :xmas:

JONSERED Karhunkantaja
Luin tossa äsken kun se suostui sen näyttämään =) Meillä ei ole Karhun isoa putelia. Mutta hyvään tarkotukseen se menee jos sen ostaa ja tyhjentää, tulppaania varten :xmas:
Mitä tahansa tulppanin hyväksi...

kuulee sen jo päässään
Yksi maailman raivostuttavimpia ääniä muuten on se kun ne tulppaanien varret narisee toisiaan vasten *puistatus* :kieh: Mutta on ne violetit niin ihania :heart:
Ja just tuon narinan takia minä ostan tulppaaneja,se on vaan niin ihana ääni:D

Gluteus maximus
Minä vihaan Aaltovaasia ja sanoin, että otan loukkauksena jos joku sellaisen meille tuo häälahjaksi tai milloinkaan muutenkaan. No, sitten mentiin viettämään hääyötä hotelli Tornin sviittiin ja mikäs siellä pöydällä odotti lahjapaketissa AALTOVAASI (että kiitos vaan hotellille ) :LOL: :LOL:

minusta siihen vaasiin ei saa kukkia kivasti (siis niin, että miellyttäisi minun silmää )

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä vihaan Aaltovaasia ja sanoin, että otan loukkauksena jos joku sellaisen meille tuo häälahjaksi tai milloinkaan muutenkaan. No, sitten mentiin viettämään hääyötä hotelli Tornin sviittiin ja mikäs siellä pöydällä odotti lahjapaketissa AALTOVAASI (että kiitos vaan hotellille ) :LOL: :LOL:
:LOL: :whistle: Oliko siinä vielä tulppaaneja? :D

mua huvitti kerran kun yks asiakas tuli sellasen nalle riisipuuro-paketin kanssa kysymään, että tuleeko tässä mukana tämä mauste ? kannessa kun on kuva valmiista riisipuurosta jonka päälle ripoteltu kanelia.
olin hetken että :eek: ja sitten et "eeeeeei valitettavasti ei tuu mukaan.."

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
:LOL: :whistle: Oliko siinä vielä tulppaaneja? :D
Tulppaaneja ei ollut, pelkkä vaasi kauniissa paketissa =)

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mua huvitti kerran kun yks asiakas tuli sellasen nalle riisipuuro-paketin kanssa kysymään, että tuleeko tässä mukana tämä mauste ? kannessa kun on kuva valmiista riisipuurosta jonka päälle ripoteltu kanelia.
:LOL: :LOL: :D Olisit antanut, tuossa oli jo niin hyvä yritys :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
:LOL:

Yhteistyössä