Näenköhän itseni paljon hoikempana kuin todellisuudessa olen?

• Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olin nuorena hoikka. Miellän itseni vieläkin siksi sutjakkaaksi naiseksi ja ihmettelen, kun ei enää kukaan sano, kuinka hoikka olen.....ja kun näen valokuvia itsestäni, ihmettelen, kuka toi plösö tossa on kaksoisleukoineen......
Samma här..

:p

:)
Alkuperäinen kirjoittaja viekas:
mikä ettei voi! mulla taas tuo sama toisin päin. taidan nähdä itseni paksumpana kuin oikeasti olen. olisipa netissä sellainen sivusto jossa voisi arvioida eri kokoisista hahmoista minkälaiseksi itsensä olettaa. ja sitten siihen voisi syöttää omat mittansa ja näyttäisi todellisen koon.
sellainen on, mutta en muista osoitetta.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja viekas:
mikä ettei voi! mulla taas tuo sama toisin päin. taidan nähdä itseni paksumpana kuin oikeasti olen. olisipa netissä sellainen sivusto jossa voisi arvioida eri kokoisista hahmoista minkälaiseksi itsensä olettaa. ja sitten siihen voisi syöttää omat mittansa ja näyttäisi todellisen koon.
sellainen on, mutta en muista osoitetta.
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/bodyshape03.pl

Juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lisään vielä, että näen kämmenselässä jänteet ja jaloissa myös näkyy varpaiden jänteet. Kylkiluut tuntuvat ihon läpi, ei tarvitse kovinkaan lujasti painaa.
Voiko olla esim. 30 kiloa kertyneenä pelkästään vatsaan?
Aika lihava saa olla ettei tunne painamalla kylkiluitaan. Se läski menee kyllä kasaan.

+30kghumps
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Joo siis niin nähtyä täälläki!! Et oletan olevani paljo hoikempi mitä oikeesti oon ja sit ku nään valokuvan niin oon ihan järkyttyny siitä mitä näen!!!!!
Huh, uskaltaisinko näpätä itsestäni kuvan. Mutta jos otan peilin kautta, niin kamerahan näyttää sen mitä minä näen itsekin?!
Juu niin näyttää, siksi kantsii mennä lintsin peilitaloon ja ottaa kuva hoikentavan peilin edessä:)
Kyllä helposti jos lihoaa, "näkömuisti" jää päälle, eikä sitä huomaa...

Jep
Mulle kävi toisin päin. Olin koko ikäni pullukka, sitten opiskeluaikoina aloin ihmetellä että miksihän kaikki hokee että kauhee kun oot laiha, ja miksihän kaikissa kuvissa näytän ihan tikku-ukolta.

Sit kävin vaa'alla ja huomasin että ei elämän käpy, oon laihtunu ihan sikana. Sitä se opiskelijaruokavalio teettää...

Yhteistyössä