V*****N idiootit!!!!

• Viestiketjun aloittaja essi
  • Ensimmäinen viesti
essi
Nyt mulla kilahti niin totaalisesti!

Perkeleen löysäperse koiranomistajat!!!!!!!!

Ei j***ta riitä, että ne perkele jättää noi koiriensa paskat tohon meiän talon (jo koko mein kadun okt-talojen) eteen vaan v**u kolmena päivänä on nyt joku s***nan idari kusettanu rakkinsa MEIÄN PIHALLE!!!
H**tti!! Meil on tos kadunvarressa, mutta siis meidän pihallamme iso koivu, joka siis tosiaan on ihan selkeesti meidän pihaa, matkaa kadulle siitä monta metriä. Niin V***u siihen päästetään se rekku kuselle!!
Kiva se on s**na omalla pihallaan kieltää lapsia menemästä sinne-ja-tänne kun prkl joku kusettaa rakkinsa MUN pihaani!!

Meni sitten sen varran käämit, että isäntä laittaa tota vanhaa hevosaitauksen paimenpoikalankaa puun alaosaan ja virrat siihen. Katotaan viikonloppuna, kuinka piski lähtee ku pyssynsuusta ku siihen kusasee!!!

äiti
Onneks meil ei olen noita ongelmia täällä maalla! Kannattais sunki muuttaa, mut älä mun naapuriin, meillä nimittäin tääl juoksee yhdellä jos toisella koirat irti!! :-D

vieras
Ja toinen juttu on täällä taajamassa nää ääliöt, jotka ei korjaa niitä koiransa jätöksiä vaan jättävät ne tuonne kävelytien varteen, jopa keskelle kävelykatua. Voi piru sitä paskan määrää syksylläkin, oli kiva homma irrottaa joka lenkin jälkeen rattaista renkaat pesua varten. Mikä siinä kakan keräämisessä on niin vaikeeta? Muutenkin rumannäköstä kun koirat on kuseksinu kaikki paikat keltaseks, yök.

Minä kiehun välillä samasta asiasta.Liki jokainen koiran ulkoiluttaja kusettaa koiransa meidän pihalla.
Itse ei tullut mieleenkään päästää koiria toisten pihoille kuseksimaan(silloin kun niitä kaksi oli itsellä)

essi
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Onneks meil ei olen noita ongelmia täällä maalla! Kannattais sunki muuttaa, mut älä mun naapuriin, meillä nimittäin tääl juoksee yhdellä jos toisella koirat irti!! :-D
Joo. Melkeen koko ikäni maalla asunu, mut ei meil kyllä koirat vapaana juosseet, sen paremmin ku tääl taajamassakaan. Ihan ne omistajat vieressä narun toisessa päässä seisoo ja kattoo ku moppe luruttaa ihmisten pihoihin.

essi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja toinen juttu on täällä taajamassa nää ääliöt, jotka ei korjaa niitä koiransa jätöksiä vaan jättävät ne tuonne kävelytien varteen, jopa keskelle kävelykatua. Voi piru sitä paskan määrää syksylläkin, oli kiva homma irrottaa joka lenkin jälkeen rattaista renkaat pesua varten. Mikä siinä kakan keräämisessä on niin vaikeeta? Muutenkin rumannäköstä kun koirat on kuseksinu kaikki paikat keltaseks, yök.
Ihan sama juttu se tossa meiän hiljasella kadulla on.Tuossa joku aika sit ku lumet hetkeks suli, ei VALEHTELEMATTA ollu puhdasta pätkää tienpientareessa. V**u sitä paskan määrää. Mut sillehän mä en tuolleen mitään voi, vaan tää meni niin lujaa yli, että aivan sata varmasti toi kusettaja saa tuta mun raivon ku sen yhytän..Ainaki sillon ku kuulen ku se piski ujeltaa kustuaan paimenpoikalankaan!

Minä
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Nyt mulla kilahti niin totaalisesti!

Perkeleen löysäperse koiranomistajat!!!!!!!!

Ei j***ta riitä, että ne perkele jättää noi koiriensa paskat tohon meiän talon (jo koko mein kadun okt-talojen) eteen vaan v**u kolmena päivänä on nyt joku s***nan idari kusettanu rakkinsa MEIÄN PIHALLE!!!
H**tti!! Meil on tos kadunvarressa, mutta siis meidän pihallamme iso koivu, joka siis tosiaan on ihan selkeesti meidän pihaa, matkaa kadulle siitä monta metriä. Niin V***u siihen päästetään se rekku kuselle!!
Kiva se on s**na omalla pihallaan kieltää lapsia menemästä sinne-ja-tänne kun prkl joku kusettaa rakkinsa MUN pihaani!!

Meni sitten sen varran käämit, että isäntä laittaa tota vanhaa hevosaitauksen paimenpoikalankaa puun alaosaan ja virrat siihen. Katotaan viikonloppuna, kuinka piski lähtee ku pyssynsuusta ku siihen kusasee!!!
Hei, tää on ihan ku mun juttu!!! Meillä myös pissattavat koiransa piha koivuumme.

Meillä on oma koirakin, mutta ei sekään pissi/pasko omalle pihalle eikä naapurien, vaan metsään heinikkoon lenkillä.

omistajassas e vika sillon on tosiaan juu.. :/ Meillä toimitaan niin, että jos koira johonkin kadunviereen/keskelle katuoa/piahlle paskoo niin korjataan pois, mutta jos koira menee jonnekin ojaan ja kakkii sinne niin ei kyllä ruveta sinne ojaan menemään.. :ashamed: kun siellä ei kutienkaan kukaan kävele ja se ei sieltä heinikosta minnekkään näykkään.

essi
turhaa sä koiralle kostat.. omistajassa se vika on
Voi vikinäävikinää!
Kuule täs vaiheessa aivan yks V**n sama, kunhan viesti menee perille! Tuskin enää päästää sen kerran jälkee mussumoppeensa pissimään pahaan paimenpoikaan!

essi
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Onneksi on metsä lähellä ja koiran kanssa ollaan aina siellä, vaikka kyllä joku varmaan siitäkin valittaa, että metsässä on eläinten paskaa.
Kuule ihan vapaasti! Anna paskoo niin pal ko sielu sietää, sinneMETTÄÄN! Mut hoidetuilla aluleilla niitä paskoja ei pitäis olla. Niinku nyt tässä jutussa puhutaan.

essi
Alkuperäinen kirjoittaja Iso-JEE:
omistajassas e vika sillon on tosiaan juu.. :/ Meillä toimitaan niin, että jos koira johonkin kadunviereen/keskelle katuoa/piahlle paskoo niin korjataan pois, mutta jos koira menee jonnekin ojaan ja kakkii sinne niin ei kyllä ruveta sinne ojaan menemään.. :ashamed: kun siellä ei kutienkaan kukaan kävele ja se ei sieltä heinikosta minnekkään näykkään.
Joo no ei paskat nyt siel ojanpohjalla ketään haittaakaan, tai no..haittaa ne kuulemma kunnan puutarhaihmisiä jotka niitä leikkaa ja hoitaa, siis niitä ojien pientareita...

Mutta mun pihalle ei tuu ketään koiriaan kusettamaan. Se on aivan saakelin saletti!

Olen minäkin miehelle sanonut että jonkin sähköaidan tuohon hommaan.Vaikka ei ole koiran vika,mutta kun ei tunnu menevän omistajan kupoliin ennenkuin sähkö sihahtaa.Ja Valitettavasti se sitten vain osuu siihen koiraan.

essi
Olen pessy noita koiranpaskalta haisevia kersojen vaatteita ja kenkiä tämän tästä. Tiedän että v.....aa.
Joo tiedän todellakin tunteen!
Ja sai muuten äsken äkkilähdöt likka kahden rakin kans, seisoin pihallani ja tää tyynen rauhallisesti antaa piskin kustaluruttaa mein postilaatikon kylkeen!
Tais tyty säikähtää ku karjasin vierestä että "JA NYT VÄHÄN SAATANAN ÄKKIÄ VITTUUN SE RAKKI KUSEMASTA MUN POSTILOOTAANI!!!!!!!"

essi
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ei siihen saisi aitaa?
Juu sais toki,mut en tasan ala aitoja tollasten vitun idareitten takia pykäämään. Saakoon opetuksen toista kautta.
Pistetään viikonloppuna kamera nauhottaan tohon ikkunantaa, niin näkee ketä se kusettaja onkaan.

Yhteistyössä