V*****N idiootit!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja essi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
mouhoo sille omistajalle älä koiralle,äläkä itse koskaan erehdy puskapissalle :whistle:

Men harrasta puskapissoja kenenkään pihapuun juurelle. Ja sikstoisekseen, aika huvittava mielikuva; minä "mouhoomassa" koiralle. Juu, kyllä mä sille omistajalle "mouhonnu" olenkin, en suinkaan koiralle. Jos osasit edeltä lukea.

Essi, ei millään pahalla..mutta tekstin perusteella vois päätellä, että sää varmaan meuhkaat vaikka yksinäs kadulla ..jos ei muuta ole =D Oikeesti, susta on tullu tosi erikoinen mielenterveystupakanpolttelija-kuva ;) Tänään raivoat koiranpaskasta, huomenna se sitten on joku toinen asia. Mutta aina yhtä innokkaasit! =D

Eipä sillä, mutta viet meikäläisten yöunet, sen verran naurattaa =D

Jos olisit asian esittäny eri tavalla, niin sut otettais vakavastikin. Sama voi koskea näitä koiranomistajiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja hanki lääkkeet:
ESSI, se nyt vaan on niin että ihmisetki kusee ja paskoo pientareille. Oksentelee, heittelee huumeneulat, lasinsirut, hajottaa liikennemerkit, toisten omaisuutta, pöllii autoja ym..ja tätä tapahtuu meillä päin, vaikka on olevinaan rauhallista aluetta. ETtä ei tosiaan ole mikään YLLÄTYSMOMENTTI. Ihan oikeasti ärsyttää se, et joku tulee mulle räksättää koiranpaskoista, jotka ite vielä kerään ku sitten ite sotkevat minkä kerkeävät!
Jospa yrittäsit tajuta, että mä tässä keuhkoon OMASTA tilanteesta. MULLA ei ole ollut ongelmia luettelemiesi asioiden kanssa. MUA vituttaa VAIN ja AINOOSTAAN nyt noi pissipäiset koiranomistajat. Mä en nyt yritäkään tehdä tästä mitään yleimaailmallista ongelmaa, niinkuin sä. Ihan vaan olen vittuuntunut. Piste. Koita kestää se.

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sua noin paljon ketuttaa ympäristön ihmisten ja niiden lemmikkien touhut niin, mitä jos pakkaisit kamas ja muuttasit metsään. Tai rakentasit sellasen berliinin muurin SUN omaisuutes ja maailman väliin. Tuskin niitä koiria tarttee rankasta sähköiskuilla, ja sun tehdä itsestäs hyvin huolestuttavan häiriintyneen olosta laittamalla KAMEROITA kuvaamaan ohi kulkevia ihmisiä.

Tollanen kyttääminen on huolestuttavaa! Oli sitten kyseessä koirat tai ihmiset. Niitäkin tapauksia kun on, että menee hermot naapurin lasten kanssa kun ne kävelee läpi MUN takapihan ja vielä pitää ääntä kulkiessaan, laitetaanpa sähköpaimen niitä paimentamaan.

Mitä jos käyttäytyisit kuten ihminen ja laittaisit vaikka kyltin ja siihen tekstin, jossa opastaisit näitä tumpeloita olemaan käyttämättä koiria sun pihallas.

Ihme kyttääjiä sitä löytyy..

Tää oli sun mielipitees. Kiitos siitä.
En aio muuttaa siksi, että joku idiootti on päättäny alkaa käyttää mun pihaani koiransa kusetuspaikkana, kiitos vaan.
Ja pistä ihan rauhassa se sähköpaimen sinne takapihalles. Sinne kellän oo oikeutta ilman sun lupaa.

Oot varmaan sen verran fiksu ihminen, että ymmärrät ettei Suomessa ole laillista asetella mitä mielikuvituksellisimpia ansoja VAIKKA kyseessä on sinun omistamasi taka- tai etupiha. Olet itse vastuussa maillasi olevista asioista ja siitä etteivät ne uhkaa toisten ihmisten tai heidän omaisuutensa henkeä. Metsästykseen on olemassa erikseen sitä määräävät lait, metsästitpä sitten ansallasi koiria tai muuta elävää.

Ja ihan kiva tietää, että sun moraalis sallis lasten satuttamisen jos ne jonkun maille sattuu. Tervettä toimintaa! Kyttää nyt ihmeessä kameras kanssa ja tee itsestäs naapuruston pelle..

Alkuperäinen kirjoittaja hah. :
Essi, ei millään pahalla..mutta tekstin perusteella vois päätellä, että sää varmaan meuhkaat vaikka yksinäs kadulla ..jos ei muuta ole =D Oikeesti, susta on tullu tosi erikoinen mielenterveystupakanpolttelija-kuva ;) Tänään raivoat koiranpaskasta, huomenna se sitten on joku toinen asia. Mutta aina yhtä innokkaasit! =D

Eipä sillä, mutta viet meikäläisten yöunet, sen verran naurattaa =D

Jos olisit asian esittäny eri tavalla, niin sut otettais vakavastikin. Sama voi koskea näitä koiranomistajiakin.

Nooh, minä en täällä oo meuhkannu tätä kertaa enempää, että varmaan sekotat mut johonkin toiseen sitten.

Ja jos ihan totta puhutaan, niin mulle on aivan yks ja hailee minkä kuvan" sä musta saat. Ja käsitäthän säkin sen, että se miten vakavasti mut täällä mammapalstalla otetaan,tai jätetään ottamatta, ei muuta mun asioita mihinkään.

Mutta tosissaan se tuo yks kusettaja ainakin otti, ku häädin pois mein postilaatikonkylkeen koiraansa kusettamasta. Ja uskoisin että ottaa tosissaan se paimenpoikaan kusettava omistajakin aikanaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ajatus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mr Pervo:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
eikai tolla oo lapsia?

En tiiä, mutta jospa itäisi pissareissun jälkeen :saint:

Aattelin vaan, että kun toi vetelee sähköpaimenia pihalle, niin toivottavasti siellä ei niitä pyöri.

Vaikka voihan se olla siitä ihan ok, jos siihen sotkeutuu joku lapsen frendi tai jotain...

Jos sua noin paljon ketuttaa ympäristön ihmisten ja niiden lemmikkien touhut niin, mitä jos pakkaisit kamas ja muuttasit metsään. Tai rakentasit sellasen berliinin muurin SUN omaisuutes ja maailman väliin. Tuskin niitä koiria tarttee rankasta sähköiskuilla, ja sun tehdä itsestäs hyvin huolestuttavan häiriintyneen olosta laittamalla KAMEROITA kuvaamaan ohi kulkevia ihmisiä.

Tollanen kyttääminen on huolestuttavaa! Oli sitten kyseessä koirat tai ihmiset. Niitäkin tapauksia kun on, että menee hermot naapurin lasten kanssa kun ne kävelee läpi MUN takapihan ja vielä pitää ääntä kulkiessaan, laitetaanpa sähköpaimen niitä paimentamaan.

Mitä jos käyttäytyisit kuten ihminen ja laittaisit vaikka kyltin ja siihen tekstin, jossa opastaisit näitä tumpeloita olemaan käyttämättä koiria sun pihallas.

Ihme kyttääjiä sitä löytyy..

Tää oli sun mielipitees. Kiitos siitä.
En aio muuttaa siksi, että joku idiootti on päättäny alkaa käyttää mun pihaani koiransa kusetuspaikkana, kiitos vaan.
Ja pistä ihan rauhassa se sähköpaimen sinne takapihalles. Sinne kellän oo oikeutta ilman sun lupaa.

Oot varmaan sen verran fiksu ihminen, että ymmärrät ettei Suomessa ole laillista asetella mitä mielikuvituksellisimpia ansoja VAIKKA kyseessä on sinun omistamasi taka- tai etupiha. Olet itse vastuussa maillasi olevista asioista ja siitä etteivät ne uhkaa toisten ihmisten tai heidän omaisuutensa henkeä. Metsästykseen on olemassa erikseen sitä määräävät lait, metsästitpä sitten ansallasi koiria tai muuta elävää.

Ja ihan kiva tietää, että sun moraalis sallis lasten satuttamisen jos ne jonkun maille sattuu. Tervettä toimintaa! Kyttää nyt ihmeessä kameras kanssa ja tee itsestäs naapuruston pelle..
Olen toki tietoinen. Ja on ihan täysin luvallista laittaa paimenpoika-aitaa omaan pihaansa. Kiitos kysymästä. Ja toki ymmärrät, että ansasta ei ole kyse.
Jos lapselle ei ole kotona opetettu, että aidatulle alueelle ei mennä, niin paha se ois lähtee sen aidan pystyttäjää syyttämään lasten satuttamisesta! Voi pyhä yksinkertaisuus!
Ja toki mä laitan sen kameran nauhottaan. Mitenkä niin "pellen"? Luuletko, ettei koko naapurusto oo kyllästynyt noihin kusettajiin? Ja meinaakko, että mä sen kameran kanssa tossa ikkunassa kaiket päivät seisoisin?

ei ne sähköpaimenet vaarallisia ole, tärsky on ikävän tuntuinen, mutta ei vaarallinen... lapsi tietysti voi säikähtää. Mutta ehkä ap valvoo sitä asentamaansa paimenta sitten? Kyllä käsittääkseni omalle pihalleen saa sellaisen asentaa?

Alkuperäinen kirjoittaja no hei:
ei ne sähköpaimenet vaarallisia ole, tärsky on ikävän tuntuinen, mutta ei vaarallinen... lapsi tietysti voi säikähtää. Mutta ehkä ap valvoo sitä asentamaansa paimenta sitten? Kyllä käsittääkseni omalle pihalleen saa sellaisen asentaa?

Saa toki. Oman päänsäkin voi valaa sementiin. Ei kaikki typeryys maailmassa ole laitonta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mr Pervo:
eikai tolla oo lapsia?

En tiiä, mutta jospa itäisi pissareissun jälkeen :saint:

Aattelin vaan, että kun toi vetelee sähköpaimenia pihalle, niin toivottavasti siellä ei niitä pyöri.

Vaikka voihan se olla siitä ihan ok, jos siihen sotkeutuu joku lapsen frendi tai jotain...

Kattoppa kun omat on jo niin isoja, että ymmärtävät kun suomen kielellä sanon, että "älkääs muuten sit menkö tohon koivunjuureen koskemaan, koska siitä saa pikku tällin" Eikä siihen pääse ketään "sotkeutuun", se kun on puun alaosan ympärille kierretty 2 kierrosta.

eikai tolla oo lapsia?

Meiän lapsoset onkin niin maan perusteellisen fiksuja, etteivät mene koskemaan paimenpoika-aitaan. Siitä kun saa inhottavalta tuntuvan tällin, joskaan ei vaarallista. Ovat kyllä vanhassa kodossa ihan kokeilleet hevosaitaan koskemista kun sähkö on päällä, että nou hätä!

Meijän pihalle lasketaan myös koirat pa##maan ja, että sylettää tuollanen touhu. Jos satun näkee, et koira on tekees mei pihalle tarpeensa, ni koputan kyl ikkunaan. On tosi kivaa, ku lapset leikkii pihalla, ni jätökset kengissä tai vaatteilla. Oonkii tehny sitä, et heitän ne pa##kat tielle takasii, ni siinähän kävelevät niitten yli ja taivastelevat, et mistäköhän nuokii on tuohon tullu. Tekis kyl mieli laittaa kyltti pihalle, et koirien ku##taminen ja pa##kottaminen kielletty!!! Toimi ainakii tuossa vähän matkan päässä, ku naapurin sedällä meni hermot....

Alkuperäinen kirjoittaja lol :):

Saa toki. Oman päänsäkin voi valaa sementiin. Ei kaikki typeryys maailmassa ole laitonta.

En vaan käsitä miksei omaan pihaansa saisi halutessaan asentaa sähköpaimenta, mikä ei ole mikään vaarallinen laite. Niinhän tekee mm. hevosten omistajatkin. Ap:lla on ihan täysi oikeus olettaa ettei hänen yksityisaluellaan liiku tuntemattomia ihmisiä tai heidän lemmikkejään ilman hänen lupaansa.

Ehkä sinne puun juureen voisi vaikka laittaa kyltin että sähköiskuvaara, niin sitten ei pitäisi kyllä olla kenelläkään enää mitään sanomista.

Mä ymmärrän satasella ap:n kirjoituksia sekä raivoa. Jos sulla on piha, niin kuka haluaisi sinne kusevia koiria OIKEESTI!
Tuollaiset koiranomistajat ovat välinpitämättömiä itsekkäitä paskiaisia, jotka mustamaalaavat sitten kertaheitolla kaikki muutkin koiranomistajat :(

Mistä te tiedätte mikä naapurin mamman sydänvikanen chihuahua/rotta/oravapuudeli siihen käy aamupisut liruttaa ja saa slaagin ja kuolla kupsahtaa siihen paikkaan. Voi olla huonompi tsägä ku alkaa tonttiansa ansottamaan.. Ja mietihän essi kuinka moni sun naapurustossas pitää tollasta melskaamista, ihmisille karjumista ja sähköpaimenien vetämistä tontille jotenkin NORMAALINA? Että sellanen naapuruston pelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
mouhoo sille omistajalle älä koiralle,äläkä itse koskaan erehdy puskapissalle :whistle:

Men harrasta puskapissoja kenenkään pihapuun juurelle. Ja sikstoisekseen, aika huvittava mielikuva; minä "mouhoomassa" koiralle. Juu, kyllä mä sille omistajalle "mouhonnu" olenkin, en suinkaan koiralle. Jos osasit edeltä lukea.

sä nyt höyryyt suu vaahdossa joten sun lässytyksistä ei saa selvää :/

Yhteistyössä