Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no hei:
ei ne sähköpaimenet vaarallisia ole, tärsky on ikävän tuntuinen, mutta ei vaarallinen... lapsi tietysti voi säikähtää. Mutta ehkä ap valvoo sitä asentamaansa paimenta sitten? Kyllä käsittääkseni omalle pihalleen saa sellaisen asentaa?
Mistä te tiedätte mikä naapurin mamman sydänvikanen chihuahua/rotta/oravapuudeli siihen käy aamupisut liruttaa ja saa slaagin ja kuolla kupsahtaa siihen paikkaan. Voi olla huonompi tsägä ku alkaa tonttiansa ansottamaan.. Ja mietihän essi kuinka moni sun naapurustossas pitää tollasta melskaamista, ihmisille karjumista ja sähköpaimenien vetämistä tontille jotenkin NORMAALINA? Että sellanen naapuruston pelle.
Aivan se ja sama mulle. Ei parane päästää sitä sydänvikasta piskiä toisten pihoille kuselle. Senhän ois voinu kuoliaaks pelättää jo toi meiän kuopus!
Ja hei kuule, tuus kattoon tänne meiän naapurustoon. Aika perkeleen moni tämänkin kadun varrelta on käyny karjuus noille idiooteille. Aika kypsää alkaa porukka olla täällä tohon ongelmaan.¨
Että sellanen pelle,tosiaan.Ja btw, aivan sama mulle, vaikka oisin se ainoo karjujakin!
Jos sun naapurustos on noin mukavaa porukkaa ja jaatte nää puudelien vastaiset ajatukset, niin miksi sä yksin rupeet siellä kameran kanssa heilumaan? Sähän voisit perustaa jonkun naapurustovahtipiirin ja vaihtaa eri taktiikoita joilla saa parhaat otokset paikkakunnan koirankusettajista! Ehdota ihmeessä ensi kerralla naapurille kun kohtaatte hakemassa aamupostia ja kuvaa sillä kamerallas senihmetyksen täyttämät ilmeet ja mielipiteet!
Ja täytyy todeta, että sulla taitaa olla aika erikoisen näköset lapset, jos niiden katsominen tappaa jo heikkohermoisemman sydänvikasen oravapuudelin!
Opettele nyt ihmeessä itse sisäsiistiksi ihmiseksi ja lopeta se turhasta raivoominen ja LAITA SE KYLTTI PIHALLES!